Vi vill ha Challe kvar!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mitt-i-klacken 1983
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Kall-El skrev:
Andy skrev:
Kall-El skrev:
Challe har skött detta uruselt och detta skall han på ett eller annat sätt få reda på...
Fast inte förän nästa sässong när han kommer på besök med sitt bonngäng...
Finns ju överhängande risk för att vi inte får chansen att möte bonngänget nästa säsong.... och jag vill då inte ta den risken....
Kall-El....skärp dig.DIF kommer att möta Timrå nästa år och jag ska banne mig hjälpa dig att sy en schysst banderoll om Challe står i deras bås. Men idag och på resterande matcher som är kvar håller du och alla andra som funderar i samma banor er i skinnet. Vad är viktigast?Att vi kommer till slutspel eller att Challe får veta att du är besviken på hans eventuella agerande?Kan du inte fokusera på rätt sak ska du stanna hemma.
Ikväll är det tre pinnar som gäller och inget annat.Sjung av hjärtat sjung, olé ole´ole´ola!!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Och det kan du garantera eller?

Ta och kika lite på tabellen för tusan.

Som jag ser det är det ca 40% chans att vi går till slutspel, 40% att det blir KS och 20% att det blir plats 9-10.

Hoppas innerligt att du inte skanderade på Jonevrets avgång förra säsongen i fotbollen.....
Mitt-i-klacken 1983

Kall-El skrev:Och det kan du garantera eller?

Ta och kika lite på tabellen för tusan.

Som jag ser det är det ca 40% chans att vi går till slutspel, 40% att det blir KS och 20% att det blir plats 9-10.

Hoppas innerligt att du inte skanderade på Jonevrets avgång förra säsongen i fotbollen.....
Det enda jag säger är att du har fel fokus.Vad tjänar din banderoll till?Då har du ju gett upp och är redan i kvalserien.Jag kan inte garantera någonting men jag tänker inte sitta och gnälla på Challe när vi laget som behöver stöd. Alltid Djurgården-oavsett eller hur?

Och svaret är nej.Jag skanderade inte att Jonevret skulle avgå.
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Jaja, vill du också svika laget, be my guest. Med banderoller mot Challe lär risken att det blir kvalspel inte minska. Med hundraprocentigt stöd till laget lär den inte öka.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Så det är alltså jag som har fel fokus och sviker.... tjenare....

Tänk om ni hade hållit samma bedömning av Challe då kanske saker och ting kunde bli lite mer nyanserat här inne.

Det enda jag begär är ett rakt och ärligt svar, är detta för mycket begärt?
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Ja, det verkar som att Challe är en svikare. Faktum är att det mesta tyder på det. Men det finns tid och plats för allting. Nu är inte rätt tid sätta fokus på challeaffären.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Kall-El skrev: Det enda jag begär är ett rakt och ärligt svar, är detta för mycket begärt?
Är säker på att du kan få det villken annan dag som helst, förutom i dag. Den viktigaste matchen på jag vet inte hur länge.

Vi vill också ha ett svar från Challe, men det är inte rätt tidpunkt för det nu. Det kan vi ta när vi är på säkrare mark.
Mitt-i-klacken 1983

Kall-El skrev:Så det är alltså jag som har fel fokus och sviker.... tjenare....

Tänk om ni hade hållit samma bedömning av Challe då kanske saker och ting kunde bli lite mer nyanserat här inne.

Svar vill vi ha och svar kommer vi att få, men just nu håller vi på och krigar om en plats i slutspelet.Där ligger fokus, ingen annanstans.
Du kommer med ett inlägg där du säger att du inte tänker vänta på nästa säsong, du vill visa ditt missnöje nu. Det är enbart det jag diskuterar med dig och jag kan inte hindra dig från att stå där och veva med en flagga ikväll, men jag ber dig och alla andra med samma tankar vänligt men bestämt att låta bli.För allas vår skull och laget framförallt.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Mitt-i-klacken 1983 skrev:
Kall-El skrev:
Andy skrev:
Kall-El skrev:
Challe har skött detta uruselt och detta skall han på ett eller annat sätt få reda på...
Finns ju överhängande risk för att vi inte får chansen att möte bonngänget nästa säsong.... och jag vill då inte ta den risken....
Kall-El....skärp dig.DIF kommer att möta Timrå nästa år och jag ska banne mig hjälpa dig att sy en schysst banderoll om Challe står i deras bås. Men idag och på resterande matcher som är kvar håller du och alla andra som funderar i samma banor er i skinnet. Vad är viktigast?Att vi kommer till slutspel eller att Challe får veta att du är besviken på hans eventuella agerande?Kan du inte fokusera på rätt sak ska du stanna hemma.
Ikväll är det tre pinnar som gäller och inget annat.Sjung av hjärtat sjung, olé ole´ole´ola!!
Jag hjälper också till och syr - NÄSTA SÄSSONG!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Andy skrev:
Kall-El skrev:
Andy skrev:
Kall-El skrev:
Då är det nog bra om du lär dig stava till "Säsong" först :P Skämt åsido.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

DIF_Soldier skrev:
Andy skrev:
Kall-El skrev:
Andy skrev: Fast inte förän nästa sässong när han kommer på besök med sitt bonngäng...
Då är det nog bra om du lär dig stava till "Säsong" först :P Skämt åsido.
Lågvattenmärke från din sida...

För övrigt blir ju soppan bara värre och värre - Janne Bengsson rapporterar idag att Challe ställt krav på ledningen om att få vara förstetränare TROTS att Säcken har ett år kvar på kontraktet.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Kall-El skrev:Så det är alltså jag som har fel fokus och sviker.... tjenare....

Svar vill vi ha och svar kommer vi att få, men just nu håller vi på och krigar om en plats i slutspelet.Där ligger fokus, ingen annanstans.
Du kommer med ett inlägg där du säger att du inte tänker vänta på nästa säsong, du vill visa ditt missnöje nu. Det är enbart det jag diskuterar med dig och jag kan inte hindra dig från att stå där och veva med en flagga ikväll, men jag ber dig och alla andra med samma tankar vänligt men bestämt att låta bli.För allas vår skull och laget framförallt.
Om det nu är så viktigt atthålla fokus på denna säsong borde det inte först och främst gälla tränare och spelare? Det tycker i alla fall jag...
mankan

Inlägg av mankan »

visst vill man att challe stannar.. Men lägg av med att trycka ner
wikegård han gjorde ett skit bra jobb med dif han också!
Mankan
dif_äger
Kontakt:

Inlägg av dif_äger »

självklart att han ska va kvar i djurgården :D :lol:
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

dif_äger skrev:självklart att han ska va kvar i djurgården :D :lol:
Jepp!
Skriv svar