Säcken kompetent...
efter malmö matchen kan jag bara säga att det inte blir bättre! Säcken är totalt oförmögen att vinna matcher. Fan, det finns ingen spelidé i laget. Man ser ingen som helst struktur i spelet och det har blivit sämre för varje match. Dags för fiska efter pengar efter en ny coach, ny anfallare och någon stabil back. Det börjar kännas pinsamt
Lundh har väl egentligen inte visat direkt mycket i båset annat än med "superlag", Wikegård hade kanske varit lite bättre, men tvivlar på att han är rätt man för jobbet heller....
Det största problemet är inte svaga tränare utan snarast det faktum att truppen saknar bredd och naturliga ledare...Kanske inte säger allt, men har vi inte presterat bra mycket sämre sedan Tompa blev skadad och då tänker jag främst på defensiven....Han kanske inte är så dominant på isen, men verkar ändå vara väldigt viktig för laget.
Det största problemet är inte svaga tränare utan snarast det faktum att truppen saknar bredd och naturliga ledare...Kanske inte säger allt, men har vi inte presterat bra mycket sämre sedan Tompa blev skadad och då tänker jag främst på defensiven....Han kanske inte är så dominant på isen, men verkar ändå vara väldigt viktig för laget.
I rimlighetens namn borde inte styrelsen också ta sitt ansvar då om tränarna skall gå? Jag menar styrelsen är ju de som inte lyckats ordna fram ett material som är tillräckligt bra för DIF. En styrelse som lägger upp en målsättning om en 6e plats samt drömmer vidare om ett snitt på 10 000 personer...
Skall man rensa i dagens DIF bör man kanske börja uppif¨ån och sedan jobba sig neråt i hierarkin...
Skall man rensa i dagens DIF bör man kanske börja uppif¨ån och sedan jobba sig neråt i hierarkin...
Ja, nu måste ju faktiskt, som man säger i hockeyvärlden, råttet vara mågat.
Om jag vore tränare så skulle jag skämmas till döds och avgå på egen begäran, men det är nog inte aktuellt för vår tränare. Att föreningen skulle visa handlingskraft och kicka honom är nog också bara önsketänkande.
Har alltid sagt att vi nog slipper oroa oss för kvalserien i år, men är man totalt chanslösa mot jumbon i serien på hemmaplan så finns det nog inga gränser för hur dåligt det här laget kan få för sig att vara under resten av serien.
Blir antagligen en "uppryckning" mot Brynäs där vi inkasserar en hedersam förlust, vilket naturligtvis tillfredställer "Säcken", för att sedan slå alla tiders förlustrekord mot Luleå på bortais. Mitt tips: 0 - 174
Om jag vore tränare så skulle jag skämmas till döds och avgå på egen begäran, men det är nog inte aktuellt för vår tränare. Att föreningen skulle visa handlingskraft och kicka honom är nog också bara önsketänkande.
Har alltid sagt att vi nog slipper oroa oss för kvalserien i år, men är man totalt chanslösa mot jumbon i serien på hemmaplan så finns det nog inga gränser för hur dåligt det här laget kan få för sig att vara under resten av serien.
Blir antagligen en "uppryckning" mot Brynäs där vi inkasserar en hedersam förlust, vilket naturligtvis tillfredställer "Säcken", för att sedan slå alla tiders förlustrekord mot Luleå på bortais. Mitt tips: 0 - 174
Räcker inte till att betala hallhyran? Håll dig till något du kan istället...axakaxa skrev:SNART E STOCKHOLMSHOCKEY'N DÖD O HELA SVERIGE SKRATTAR!!! SVERIGES ÖVERLÄGSET MÄST HATADE LAG GÅR I GRAVEN. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!! 4000 PÅ LÄKTAREN RÄCKER INTE ENS TILL ATT BETALA HALLHYRAN. PINSAMT DIF::: PINSAMT !!!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Och du som stavar så bra kommer ifrån vad ? Karlstad ? Förresten, har du gjort en undersökning om det med mest hatade laget ? Kan du länka isåfall ?axakaxa skrev:SNART E STOCKHOLMSHOCKEY'N DÖD O HELA SVERIGE SKRATTAR!!! SVERIGES ÖVERLÄGSET MÄST HATADE LAG GÅR I GRAVEN. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!! 4000 PÅ LÄKTAREN RÄCKER INTE ENS TILL ATT BETALA HALLHYRAN. PINSAMT DIF::: PINSAMT !!!
- Remy Lebeau
Puss på dig med älskling!axakaxa skrev:SNART E STOCKHOLMSHOCKEY'N DÖD O HELA SVERIGE SKRATTAR!!! SVERIGES ÖVERLÄGSET MÄST HATADE LAG GÅR I GRAVEN. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!! 4000 PÅ LÄKTAREN RÄCKER INTE ENS TILL ATT BETALA HALLHYRAN. PINSAMT DIF::: PINSAMT !!!
Näh men allvarligt, snart borde nog säcken avgå. Men samtidigt så tycker jag han ska få chansen till jul-uppehållet.
Har någon nått alternativ på en ny tränare? Som våran ekonomi eventuellt klarar, menar jag.