Frölunda HC - Djurgårdens IF, 30/11 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Med slitvargar som Linkan vänder vi det här hur lätt som helst!
Användarvisningsbild
tdk
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av tdk »

Det blir nog förlust denna matchen med.. Jag börjar uppriktigt bli jävligt trött på detta nu .. Någon ting måste ju kunna göras..
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

tdk skrev:Det blir nog förlust denna matchen med.. Jag börjar uppriktigt bli jävligt trött på detta nu .. Någon ting måste ju kunna göras..
Säcken borde få mer att säga till om kanske han kan bli styrelse ordförande!? Då kommer det vända!
Gäst

Inlägg av Gäst »

man försöker tänka positivt..men det finns en gräns för det med
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Bara gå på matcherna och hoppas att man kan få se någon vinst iallafall.
Kvalserien är nära. Låter kanske skumt men det ser väldigt illa ut och att vi helt plötsligt skulle börja vinna mot alla lag har jag svåra att se.
Gäst

Inlägg av Gäst »

börja med att inte låta linkan spela box-play
Användarvisningsbild
Tengil
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tengil »

Inget att oroa sig för, enligt Garpen hamnar vi ju som sämst sexa i tabellen...

Jisses, när ska vi sluta anställa folk bara för att dom är Djurgårdare, istället för att anlita kvalificerade personer?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Tengil skrev:Inget att oroa sig för, enligt Garpen hamnar vi ju som sämst sexa i tabellen...

Jisses, när ska vi sluta anställa folk bara för att dom är Djurgårdare, istället för att anlita kvalificerade personer?
Men han är väl bra? Tänk bara hur grym han var i come backen i DIF, många bra matcher.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Stocky skrev:
Tengil skrev:Inget att oroa sig för, enligt Garpen hamnar vi ju som sämst sexa i tabellen...

Men han är väl bra? Tänk bara hur grym han var i come backen i DIF, många bra matcher.

var det nån som såg han ???
Gäst

Inlägg av Gäst »

7 skott på mål på 2 perioder..skandal
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

hardrocker35 skrev:
Stocky skrev:

var det nån som såg han ???
Ja på A10! Väldigt inne i matcherna!
Dif4ever

Inlägg av Dif4ever »

Men..... 3-1 frölunda är skam!
MAP

Inlägg av MAP »

16-3 i skott i andra. Det blir bara sämre och sämre.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

MAP skrev:16-3 i skott i andra. Det blir bara sämre och sämre.
Men sista 7 sekunderna vann vi! Då var vi över rödlinjen och faktiskt briljerade lite lätt!!
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Det är dags att vakna nu DIF. Sju skott på mål efter två perioder är uselt. Och billiga utvisningar är DIF:s signum, är det inte puck-över-sarg så drar Hörnqvist eller Ribbenstrand på sig onödiga tvåminutare i helt fel lägen. Om inte vändningen kommer innan nästa landslagsuppehåll så tror jag tyvärr att det kan vara för sent.

Och som jag läste i någon annan tråd: Tänk er en kvalserie där DIF möter Malmö, Leksand, Södertälje, Björklöven och Rögle. Blotta tanken på detta borde få ledningen att inse att det är dags att ta situationen på allvar.

Något är j-vligt fel när laget släpper upp motståndarna i tidiga ledningar i varje match. Radiosporten hinner oftast inte ens börja (19:03) innan DIF pinkat i byxan och släppt in en balja eller två.

Jag har in i det längsta varit emot detta men nu är det dags för firma Säcken & Challe att kliva av. En ny röst kanske kan få lite fart på laget, tillräckligt mycket fart för att knipa en tiondeplats (för högre upp än så lär vi tyvärr inte hamna).
Skriv svar