Frölunda HC - Djurgårdens IF, 30/11 2006
-
Gäst
Stocky skrev:Men han är väl bra? Tänk bara hur grym han var i come backen i DIF, många bra matcher.Tengil skrev:Inget att oroa sig för, enligt Garpen hamnar vi ju som sämst sexa i tabellen...
Jisses, när ska vi sluta anställa folk bara för att dom är Djurgårdare, istället för att anlita kvalificerade personer?
var det nån som såg han ???
Ja på A10! Väldigt inne i matcherna!hardrocker35 skrev:Stocky skrev:Men han är väl bra? Tänk bara hur grym han var i come backen i DIF, många bra matcher.Tengil skrev:Inget att oroa sig för, enligt Garpen hamnar vi ju som sämst sexa i tabellen...
Jisses, när ska vi sluta anställa folk bara för att dom är Djurgårdare, istället för att anlita kvalificerade personer?
var det nån som såg han ???
Det är dags att vakna nu DIF. Sju skott på mål efter två perioder är uselt. Och billiga utvisningar är DIF:s signum, är det inte puck-över-sarg så drar Hörnqvist eller Ribbenstrand på sig onödiga tvåminutare i helt fel lägen. Om inte vändningen kommer innan nästa landslagsuppehåll så tror jag tyvärr att det kan vara för sent.
Och som jag läste i någon annan tråd: Tänk er en kvalserie där DIF möter Malmö, Leksand, Södertälje, Björklöven och Rögle. Blotta tanken på detta borde få ledningen att inse att det är dags att ta situationen på allvar.
Något är j-vligt fel när laget släpper upp motståndarna i tidiga ledningar i varje match. Radiosporten hinner oftast inte ens börja (19:03) innan DIF pinkat i byxan och släppt in en balja eller två.
Jag har in i det längsta varit emot detta men nu är det dags för firma Säcken & Challe att kliva av. En ny röst kanske kan få lite fart på laget, tillräckligt mycket fart för att knipa en tiondeplats (för högre upp än så lär vi tyvärr inte hamna).
Och som jag läste i någon annan tråd: Tänk er en kvalserie där DIF möter Malmö, Leksand, Södertälje, Björklöven och Rögle. Blotta tanken på detta borde få ledningen att inse att det är dags att ta situationen på allvar.
Något är j-vligt fel när laget släpper upp motståndarna i tidiga ledningar i varje match. Radiosporten hinner oftast inte ens börja (19:03) innan DIF pinkat i byxan och släppt in en balja eller två.
Jag har in i det längsta varit emot detta men nu är det dags för firma Säcken & Challe att kliva av. En ny röst kanske kan få lite fart på laget, tillräckligt mycket fart för att knipa en tiondeplats (för högre upp än så lär vi tyvärr inte hamna).