Lockout 2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Roppan
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Lockout 2012

Inlägg av Roppan »

In och sondera poängligan från NHL förra säsongen grabbar, sorterad på rookies. Vilka icke-nordamerikaner vill vi ha? :)

http://www.nhl.com/ice/playerstats.htm? ... me=summary
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Roppan skrev:In och sondera poängligan från NHL förra säsongen grabbar, sorterad på rookies. Vilka icke-nordamerikaner vill vi ha? :)

Han den där Krüger skulle inte vara helt fel...
Användarvisningsbild
Jepe

Lockout 2012

Inlägg av Jepe »

Axel_K skrev:
Roppan skrev:In och sondera poängligan från NHL förra säsongen grabbar, sorterad på rookies. Vilka icke-nordamerikaner vill vi ha? :)

Så länge tvåvägskontrakt och AHL existerar så kan du kyssa den drömmen hej då...
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Spelare som ligger under $2.000.000 i årslön med max ett år kvar på kontraktet, alternativ $1.000.000 över två år kvar, är väl en realistisk försäkringspeng vi kan klara. Och de måste vara en spelare som inte får skickas ner i AHL, och inte redan har tagits av en annan klubb, börja scouta...

Samt Icke-EU förstås.
Expert.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Jepe skrev:
Axel_K skrev:

Så länge tvåvägskontrakt och AHL existerar så kan du kyssa den drömmen hej då...
Därav mina tre punkter... :(
kaminor

Inlägg av kaminor »

Petteri Nokelainen i Montreal har billigt kontrakt och ingen klubb under lockouten. Fast känns väl som att han hade hamnat i Finland redan om han nu hade velat spela.

Anton Strålman vore som sagt guld. Inte alltför blodigt kontrakt och skulle nog styra upp PP ganska bra från blå.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jag skulle älska om vi fick Jan Mursak hit.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Lockout 2012

Inlägg av BaronVonDif »

Jim Morrison skrev:Jag skulle älska om vi fick Jan Mursak hit.
Absolut, nu när det är en dryg vecka kvar till nästa match borde man ta in nån på en gång så man inte slänger in nån i hetluften på en gång.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Manijock

Inlägg av Manijock »

Jiri Marusak?
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Hur realistiskt är det egentligen att säsongen skall komma igång den 15:e december, finns det fortfarande någon risk (eller chans, beroende på vilken sida man står) för det?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:Hur realistiskt är det egentligen att säsongen skall komma igång den 15:e december, finns det fortfarande någon risk (eller chans, beroende på vilken sida man står) för det?
Ena dagen ser ut att bli så.. Nästa dag ser det inte ut att bli så. Fram och tillbaka hela tiden.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:Hur realistiskt är det egentligen att säsongen skall komma igång den 15:e december, finns det fortfarande någon risk (eller chans, beroende på vilken sida man står) för det?
Ena dagen ser ut att bli så.. Nästa dag ser det inte ut att bli så. Fram och tillbaka hela tiden.
Ok, således låter det inte som de kommit framåt alls senaste tiden.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:
Ok, således låter det inte som de kommit framåt alls senaste tiden.
Jag har mycket svårt att tro att det kommer bli något spel i NHL redan i december.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Muršak alla dagar i veckan! Vad gör Niklas Kronwall nu, någon som vet? Skulle vara Guld om han kom hit och ersatte Murrays plats!
Bild
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Chris Botta ?@ChrisBottaNHL

Since NHLPA won't cave 100% and the owners' meeting is not until Dec. 5, there's going to be a lull in "negotiations."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skriv svar