Viasat snackade om "ont i bensträckaren". Kanske Dr. Forum kan utveckla?
Edit: De sa det i reprisen som jag glor på nu. Men de sa säkert samma i eftermiddags.
Jag tror han sa höftböjaren?
Inte fan vet ja men det borde ju vara bensträckaren som böjer höften!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Viasat snackade om "ont i bensträckaren". Kanske Dr. Forum kan utveckla?
Edit: De sa det i reprisen som jag glor på nu. Men de sa säkert samma i eftermiddags.
Jag tror han sa höftböjaren?
Inte fan vet ja men det borde ju vara bensträckaren som böjer höften!
Tror vi kör en "lower body" på Johner så länge, va?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
DIF_Soldier skrev:Vad sysslar Fimpen med egentligen?
I pausintervju på Leksand-matchen så sa han att det var en nerv i armen som var i kläm och att den gjorde att han tappade styrka. Men att han skulle vara tillbaka till Tingsryd typ. Men nu är ju det senaste att han inte är aktuell förrän efter jul.
Högst märkligt. Kanske tvingades göra något ingrepp?
DIF_Soldier skrev:Vad sysslar Fimpen med egentligen?
I pausintervju på Leksand-matchen så sa han att det var en nerv i armen som var i kläm och att den gjorde att han tappade styrka. Men att han skulle vara tillbaka till Tingsryd typ. Men nu är ju det senaste att han inte är aktuell förrän efter jul.
Högst märkligt. Kanske tvingades göra något ingrepp?
Är det den nerven som gör att han inte kan twittra?
Kim Lennhammer har tydligen legat på sjukhus sedan tacklingen i lördags (han fullföljde ju dock matchen imponerande nog). Förväntas vara tillbaka om några veckor (enligt Nils blogg). Sån information kommer så småningom fram, men borde inte DIFhockey vara först ut med den informationen?
Staten skrev:Kim Lennhammer har tydligen legat på sjukhus sedan tacklingen i lördags (han fullföljde ju dock matchen imponerande nog). Förväntas vara tillbaka om några veckor (enligt Nils blogg). Sån information kommer så småningom fram, men borde inte DIFhockey vara först ut med den informationen?
Självklart. Skadeuppdateringen med Schumacher gjordes redan i går, men eftersom det kom upp en del nyheter under gårdagen (intervjuer med nya spelare, nyförvärv, företagarnas dag) var tanken att köra skadeuppdateringen i dag istället.