Inte fan vet jaSirDIFalot skrev:Jag tror han sa höftböjaren?minalman skrev:Viasat snackade om "ont i bensträckaren". Kanske Dr. Forum kan utveckla?-daniel- skrev:Vad har hänt med Johner?
Edit: De sa det i reprisen som jag glor på nu. Men de sa säkert samma i eftermiddags.
Skadetråden
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Skadetråden
Tror vi kör en "lower body" på Johner så länge, va?minalman skrev:Inte fan vet jaSirDIFalot skrev:Jag tror han sa höftböjaren?minalman skrev:Viasat snackade om "ont i bensträckaren". Kanske Dr. Forum kan utveckla?-daniel- skrev:Vad har hänt med Johner?
Edit: De sa det i reprisen som jag glor på nu. Men de sa säkert samma i eftermiddags.men det borde ju vara bensträckaren som böjer höften!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Han har väl haft problem med ett knä tidigare (eller?) och säkert det som håller honom borta nu också.
Bort med Dustin & in med en riktig lirare.
Tillsammans med Linkan då eller?Caveman skrev:Bort med Dustin & in med en riktig lirare.
- DIF_Soldier
- SirDIFalot
I pausintervju på Leksand-matchen så sa han att det var en nerv i armen som var i kläm och att den gjorde att han tappade styrka. Men att han skulle vara tillbaka till Tingsryd typ. Men nu är ju det senaste att han inte är aktuell förrän efter jul.DIF_Soldier skrev:Vad sysslar Fimpen med egentligen?
Högst märkligt. Kanske tvingades göra något ingrepp?
Expert.
Är det den nerven som gör att han inte kan twittra?SirDIFalot skrev:I pausintervju på Leksand-matchen så sa han att det var en nerv i armen som var i kläm och att den gjorde att han tappade styrka. Men att han skulle vara tillbaka till Tingsryd typ. Men nu är ju det senaste att han inte är aktuell förrän efter jul.DIF_Soldier skrev:Vad sysslar Fimpen med egentligen?
Högst märkligt. Kanske tvingades göra något ingrepp?
Kim Lennhammer har tydligen legat på sjukhus sedan tacklingen i lördags (han fullföljde ju dock matchen imponerande nog). Förväntas vara tillbaka om några veckor (enligt Nils blogg). Sån information kommer så småningom fram, men borde inte DIFhockey vara först ut med den informationen?
Självklart. Skadeuppdateringen med Schumacher gjordes redan i går, men eftersom det kom upp en del nyheter under gårdagen (intervjuer med nya spelare, nyförvärv, företagarnas dag) var tanken att köra skadeuppdateringen i dag istället.Staten skrev:Kim Lennhammer har tydligen legat på sjukhus sedan tacklingen i lördags (han fullföljde ju dock matchen imponerande nog). Förväntas vara tillbaka om några veckor (enligt Nils blogg). Sån information kommer så småningom fram, men borde inte DIFhockey vara först ut med den informationen?
- SirDIFalot
Granath nämns inte? Så antar att han är tillbaka.
Annars blir det ju intressant. Arnesson och Lennhammer borta.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?
Är inte Granath tillbaka lär vi ju få se Bohman. Det vore mycket intressant.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?
Expert.
- Jim Morrison
Så jävla rädd för det där första backparet. Båda har varit riktigt dåliga den här säsongen.SirDIFalot skrev:Granath nämns inte? Så antar att han är tillbaka.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skadetråden
Tommy har väl steppat upp lite defensivt mot slutet ändå, nu är det väl mest hans oförmåga offensivt som jag är missnöjd med.Jim Morrison skrev:Så jävla rädd för det där första backparet. Båda har varit riktigt dåliga den här säsongen.SirDIFalot skrev:Granath nämns inte? Så antar att han är tillbaka.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?
Han och Lidström var borta på båda målen mot Troja, riktigt klena framför mål. Däremot spelade Timmy bra mot SSK i alla fall defensivt.JohanPez skrev:Tommy har väl steppat upp lite defensivt mot slutet ändå, nu är det väl mest hans oförmåga offensivt som jag är missnöjd med.Jim Morrison skrev:Så jävla rädd för det där första backparet. Båda har varit riktigt dåliga den här säsongen.SirDIFalot skrev:Granath nämns inte? Så antar att han är tillbaka.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?
Granath tränar för fullt igen.SirDIFalot skrev:Granath nämns inte? Så antar att han är tillbaka.
Timmy - Lidström
Gustafsson - Holm
Falk - Granath?