Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
-
Nu teasar dom på sociala medier om tränaren och att han kommer presenteras snart, tillsammans med en bild på Stanley cup, samt att denne vunnit många gånger på olika platser.... Känns som att albelin passar in där ganska bra....
-
Det måste väl vara Albelin? Vem har vunnit Stanley Cup och skulle kunna bli tränare för oss?Detblir3poäng skrev: ↑2021-04-13 08:06:05 Nu teasar dom på sociala medier om tränaren och att han kommer presenteras snart, tillsammans med en bild på Stanley cup, samt att denne vunnit många gånger på olika platser.... Känns som att albelin passar in där ganska bra....
Bengt-Åke Gustavsson?
han är väl ledig på marknaden och vunnit en del
han är väl ledig på marknaden och vunnit en del
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, blir det en kaffeburk så river jag säsongskortet på studs
Ceterum censeo Solna esse delendam
Fast att han skriver mycket om Malmö har väl att göra med att han är anställd på kvällsposten?emilin skrev: ↑2021-04-12 21:20:10Håller helt med, sen kan det kännas konstigt att Expressen köper in en hockeyskribent som 99% av fallen endast skriver om ett lag, han kan köra någon Silly-season info räcker så.DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-12 20:14:04Har han fel här så är det inte "ovanligt" längre. Goofar han här har hans trovärdighet försvunnit och bara ett bevis på att han blivit för klick-kåt sen Expressen köpte honom.mb81 skrev: ↑2021-04-12 19:05:33Känns faktiskt som Höken för ovanlighets skull har fel. Tror nya tränaren presenteras imorgon. Spännande hur som.DRC skrev: ↑2021-04-12 18:47:19Jag gissar 75% sannolikhet att det inte är Albelin. Att Expressen drog förhastade slutsatser av Tweeten och av efterföljande kommentar och gick bom. Svenssons halvpudel efteråt tyder också på det.
Albelin/Falk kändes, iallafall för mig, som en pigg setup och den har dragit upp förväntansbilden. Upplagt för besvikelse även om jag hoppa på Tommy.
den där bilden skulle kunna vara en symbolisk bild för att ha vunnit stort och inte per say att han just vunnit stanley cup
Tror också på Albelin trots att han kraftigt dementerat det
alternativt BÅG då
Tror också på Albelin trots att han kraftigt dementerat det
alternativt BÅG då
- DIF_Soldier
Det vore helt huvudlöst av kommunikation att göra så. Har du vunnit Gothia Cup lägger du ut bilder på Gothia Cup, inte på Champions League-pokalen. Personen måste vunnit Stanley Cup.
...Niklas Kronwall?

Säg den glädje som varar
vore inte första gången nån på kommunikation fått instruktioner: "lägg ut en teaser på våre nye tränare. Läggg ut med en schysst pokal. typ ta WC pokalen som han ändå varit med å vunnit"DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-13 09:05:14Det vore helt huvudlöst av kommunikation att göra så. Har du vunnit Gothia Cup lägger du ut bilder på Gothia Cup, inte på Champions League-pokalen. Personen måste vunnit Stanley Cup.
komm-snubbe. bildgoogle pokal. ahh pokal som pokal den där såg ju schysst ut den tar vi
case closed

-
Hade varit kul ifall man la upp en bild på en sån där plastig trofé som man fick när man var liten för att man deltagit i björnligan eller nåt tillsammans med texten dom skrev, då skulle folk börja klia sig i huvudetm0ng00se skrev: ↑2021-04-13 09:08:06vore inte första gången nån på kommunikation fått instruktioner: "lägg ut en teaser på våre nye tränare. Läggg ut med en schysst pokal. typ ta WC pokalen som han ändå varit med å vunnit"DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-13 09:05:14Det vore helt huvudlöst av kommunikation att göra så. Har du vunnit Gothia Cup lägger du ut bilder på Gothia Cup, inte på Champions League-pokalen. Personen måste vunnit Stanley Cup.
komm-snubbe. bildgoogle pokal. ahh pokal som pokal den där såg ju schysst ut den tar vi
case closed![]()

-
Man kan ju inte vara så dum att man lägger ut en bild på Stanley Cup och så har tränaren inte vunnit det. Måste vara Albelin.DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-13 09:05:14Det vore helt huvudlöst av kommunikation att göra så. Har du vunnit Gothia Cup lägger du ut bilder på Gothia Cup, inte på Champions League-pokalen. Personen måste vunnit Stanley Cup.
...Niklas Kronwall?![]()
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Mitt stora problem med MrMadhawk rör mer det språkliga, det verka ofta som en 12-åring skriver och han har ingen känsla överhuvudtaget för det svenska språket. Det är OK i andra sammanhang men inte i något som är relaterat till journalistik. För mig är det obegripligt att han inte fick gå en grundkurs i "lär-dig-skriva" innan hans texter las ut till allmän beskådan på en så pass stor plattform.mb81 skrev: ↑2021-04-13 08:54:16Fast att han skriver mycket om Malmö har väl att göra med att han är anställd på kvällsposten?emilin skrev: ↑2021-04-12 21:20:10Håller helt med, sen kan det kännas konstigt att Expressen köper in en hockeyskribent som 99% av fallen endast skriver om ett lag, han kan köra någon Silly-season info räcker så.DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-12 20:14:04Har han fel här så är det inte "ovanligt" längre. Goofar han här har hans trovärdighet försvunnit och bara ett bevis på att han blivit för klick-kåt sen Expressen köpte honom.mb81 skrev: ↑2021-04-12 19:05:33Känns faktiskt som Höken för ovanlighets skull har fel. Tror nya tränaren presenteras imorgon. Spännande hur som.DRC skrev: ↑2021-04-12 18:47:19
Jag gissar 75% sannolikhet att det inte är Albelin. Att Expressen drog förhastade slutsatser av Tweeten och av efterföljande kommentar och gick bom. Svenssons halvpudel efteråt tyder också på det.
Albelin/Falk kändes, iallafall för mig, som en pigg setup och den har dragit upp förväntansbilden. Upplagt för besvikelse även om jag hoppa på Tommy.
När det gäller tränare så är det väl tämligen uppenbart att det är Albelin! Oerhört spännande måste jag säga, sällan varit så förväntansfull.
EDIT: kl 13. 2.5 timmar kvar!
Han är överlägsen på silly i sverige. Men man märker att han inte har någon utbildning på språket som du säger och just hockeykunnandet är inte större än hos vilken supporter som helst(vilket han också är i grunden.-daniel- skrev: ↑2021-04-13 09:33:52Mitt stora problem med MrMadhawk rör mer det språkliga, det verka ofta som en 12-åring skriver och han har ingen känsla överhuvudtaget för det svenska språket. Det är OK i andra sammanhang men inte i något som är relaterat till journalistik. För mig är det obegripligt att han inte fick gå en grundkurs i "lär-dig-skriva" innan hans texter las ut till allmän beskådan på en så pass stor plattform.mb81 skrev: ↑2021-04-13 08:54:16Fast att han skriver mycket om Malmö har väl att göra med att han är anställd på kvällsposten?emilin skrev: ↑2021-04-12 21:20:10Håller helt med, sen kan det kännas konstigt att Expressen köper in en hockeyskribent som 99% av fallen endast skriver om ett lag, han kan köra någon Silly-season info räcker så.DIF_Soldier skrev: ↑2021-04-12 20:14:04Har han fel här så är det inte "ovanligt" längre. Goofar han här har hans trovärdighet försvunnit och bara ett bevis på att han blivit för klick-kåt sen Expressen köpte honom.
När det gäller tränare så är det väl tämligen uppenbart att det är Albelin! Oerhört spännande måste jag säga, sällan varit så förväntansfull.
- Harmageddon
Vad är det för tråkig teaser bild!
Ta en bild på tränarens fot el. ögat iaf. Mycket roligare att gissa då
Ta en bild på tränarens fot el. ögat iaf. Mycket roligare att gissa då

"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."