Typ August Berg, synd att han verkar gå till Modo.Döden skrev: ↑2022-04-18 09:01:56Eller en spelskicklig back som kan tackla, två flugor i en smällJim Morrison skrev: ↑2022-04-18 08:43:21Väldigt mycket lättare att hitta en back med dom kvalitéerna billigt än att hitta en riktigt bra spelskicklig back som kan Toms lön.Döden skrev: ↑2022-04-18 08:38:03Vill ju gärna ha en back som vågar spela fysiskt också... Tom var i mina ögon den enda backen vi hade som kunde/vågade dela ut bra tacklingar och det kommer jag sakna i honom.jensa öhling #11 skrev: ↑2022-04-18 08:18:17 Stämmer allt detta kan vi räkna med en väldigt bra forwardsuppsättning. Spännande om vi kan få in hög nivå även på back- och målvaktssidan. Backarna har verkligen varit ett sorgebarn i år. Så känns på sätt och vis bra att typ alla drar. Sörjer inte ens Tom Nilsson. Skadebenägen och inte den typen som dominerar spelet bakifrån. Hellre in med en mer spelskicklig kille som vår dyra back![]()
Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Känns som att det är lättare sagt än gjort om inte Classe eller nån annan får för sig att vända hemåt för skojs skull.Skidlöparn skrev: ↑2022-04-18 08:53:49 Herregud, stämmer Expressens uppgifter kommer forward- och centersidan hålla en ruggig nivå! Kontraktera en stabil förstaslips med Lindbom som tvåa och några stabila backar så känns det som att det kan bli ett riktigt roligt år!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Senast redigerad av Dusinator den 2022-04-18 09:12:39, redigerad totalt 1 gånger.
Äntligen positiva nyheter, det tackar man för 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket bra med Ragge som backcoach
Riktigt fina nyheter, visserligen mest via Expressen men det brukar stämma rätt bra.
En rolig grej....
Vilket namn har folk senaste året/åren absolut svårast att stava till?
Jonathan Läk.....Lek...Läck...
Eller Marc-Andre Gran...Greg...Gagn....

En rolig grej....
Vilket namn har folk senaste året/åren absolut svårast att stava till?
Jonathan Läk.....Lek...Läck...
Eller Marc-Andre Gran...Greg...Gagn....
"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"
Vad ”mest via expressen” ? DIF har ju lagt ut på sin hemsida & sociala medier…
Jaa Ragnarsson ja, helt fantastiskt!
Jag syftade på alla spelare som Expressen hävdar är klara/på g.
Ska tydligen ryktas om en till spelare utöver Kruger och Brodda. John norman ryktet har ju florerat lite, men att ha ytterligare en center i den kalibern utöver Kruger & Rensfelt? Kan det ens stämma?
Thoresen var ju påväg till oss i vintras. Finns det någon möjlighet att han vill vara med på resan? Har vi något annat namn som skulle kunna ha varit tilltänkt?
Thoresen var ju påväg till oss i vintras. Finns det någon möjlighet att han vill vara med på resan? Har vi något annat namn som skulle kunna ha varit tilltänkt?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Jim Morrison
Thoresen med familj tror jag inte spelar en hel säsong i HockeyAllsvenskan. KG har dock bra kontakt med honom så man ska väl inte utesluta det helt. Jag tror dock han förstärker laget nästa vår som en extra krydda när/om vi går in i slutspel.Andspe skrev: ↑2022-04-18 09:37:23 Ska tydligen ryktas om en till spelare utöver Kruger och Brodda. John norman ryktet har ju florerat lite, men att ha ytterligare en center i den kalibern utöver Kruger & Rensfelt? Kan det ens stämma?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dusinator skrev: ↑2022-04-18 09:33:00Jaha, sorry… har du länk dit?![]()
https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... jurgarden/
Här i löpande text.
Ragge, Kruger, Brodda, 04:orna och evenuellt Rensfeldt?? Äntligen lite positiva nyheter 

-
Pratade dem spets då, alltså en till spelare i Krüger/Brodin-mått?Andspe skrev: ↑2022-04-18 09:37:23 Ska tydligen ryktas om en till spelare utöver Kruger och Brodda. John norman ryktet har ju florerat lite, men att ha ytterligare en center i den kalibern utöver Kruger & Rensfelt? Kan det ens stämma?
Lyssnade på mrmadhawk och Sanny. Det lät som det var något mer på gång. Sen har fimpen droppat Norman i hockeytutto utan att säga om han är nära eller ej. Oklart om det är det som de pratar om?
Edit* Min känsla var ett namn för toppkedjan
Edit* Min känsla var ett namn för toppkedjan
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB