Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
Men fy fan vilket tjat om Toms beslut, har inget ag mot honom, han har i mina ögon gjort vad han kan för våran klubb.
Sen kan jag kanske inte anklaga honom för att ha spelat ner oss, då han faktiskt inte var medverkande då detta skedde.
Gillar Tom nu och kommer gilla honom i framtiden.
Nu nog om Tom.
Oavsett vilken spelare som lämnar oss just nu när vi står inför vad som komma skall, kan jag bara önska lycka till hoppas allt blir bra på er resa.
Det vi behöver nu är spelare som inte känner sig tvingade att dra på sig vår tröja på grund av dåligt spel förra säsongen. Nej nu jävlar behöver vi spelare som med stolthet drar på sig tröjan och med glädje spelar för vår klubb, om Tom eller någon annan inte känner så bör inte dessa lira för oss nästa säsong oavsett deras kunskaper på isen.
Sen kan jag kanske inte anklaga honom för att ha spelat ner oss, då han faktiskt inte var medverkande då detta skedde.
Gillar Tom nu och kommer gilla honom i framtiden.
Nu nog om Tom.
Oavsett vilken spelare som lämnar oss just nu när vi står inför vad som komma skall, kan jag bara önska lycka till hoppas allt blir bra på er resa.
Det vi behöver nu är spelare som inte känner sig tvingade att dra på sig vår tröja på grund av dåligt spel förra säsongen. Nej nu jävlar behöver vi spelare som med stolthet drar på sig tröjan och med glädje spelar för vår klubb, om Tom eller någon annan inte känner så bör inte dessa lira för oss nästa säsong oavsett deras kunskaper på isen.
Med tanke på att Tom går sönder hela tiden är han inte en spelare vi kan bygga säsongen 22/23s lag runt. Vi behöver spelare som inte är trasiga i startläget.
Så. Med det skrivet... Jaga hungriga spelare som vill lira hockey och som inte drömmer om SHL. Det är här och nu som gäller.
Så. Med det skrivet... Jaga hungriga spelare som vill lira hockey och som inte drömmer om SHL. Det är här och nu som gäller.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sitter och lyssnar på senaste avsnittet av Sanny och Svensson (108) och Madhawk kommer med lite roliga nyheter.
När det gäller Rensfeldt hör han att det är 80-20 att han blir kvar
i Dif.
Berglund hör han stannar. Brodin har gett tummen upp, vilket vi vet, samt att Kruger också högst troligen kommer.
Vi har gjort klart med en Ass coach som kommer bli Marcus Ragnarsson.
Juniorerna,Lekkerimäki,Odelius,Öhgren och Östlund blir kvar.
Han har inte hört nånting angående Söderlund men Madhawk tror han blir kvar.
Han nämner även utöver det här att vi ska ha en toppspelare till, samt att vi kommer ha en väldigt bra spelarbudget på omkring 20mkr
i Dif.
Berglund hör han stannar. Brodin har gett tummen upp, vilket vi vet, samt att Kruger också högst troligen kommer.
Han nämner även utöver det här att vi ska ha en toppspelare till, samt att vi kommer ha en väldigt bra spelarbudget på omkring 20mkr
om detta stämmer låter det väldigt hoppfulltDifjs skrev: ↑2022-04-18 07:03:21 Sitter och lyssnar på senaste avsnittet av Sanny och Svensson (108) och Madhawk kommer med lite roliga nyheter.
i Dif.
Äntligen lite positiva nyheter!! Men inget är klart förens det är klart...
Sammanfattning:
Ragge in som backcoach
Samtliga 04:or stannar
Rensfeldt stannar, odds 80/20
Brodin klar
Krüger ryktas klar
K-G fortsätter som SC.
Hoppfullt. Minst sagt.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Ragge klar och presenterad, underbart
-
Stämmer allt detta kan vi räkna med en väldigt bra forwardsuppsättning. Spännande om vi kan få in hög nivå även på back- och målvaktssidan. Backarna har verkligen varit ett sorgebarn i år. Så känns på sätt och vis bra att typ alla drar. Sörjer inte ens Tom Nilsson. Skadebenägen och inte den typen som dominerar spelet bakifrån. Hellre in med en mer spelskicklig kille som vår dyra back
Vill ju gärna ha en back som vågar spela fysiskt också... Tom var i mina ögon den enda backen vi hade som kunde/vågade dela ut bra tacklingar och det kommer jag sakna i honom.jensa öhling #11 skrev: ↑2022-04-18 08:18:17 Stämmer allt detta kan vi räkna med en väldigt bra forwardsuppsättning. Spännande om vi kan få in hög nivå även på back- och målvaktssidan. Backarna har verkligen varit ett sorgebarn i år. Så känns på sätt och vis bra att typ alla drar. Sörjer inte ens Tom Nilsson. Skadebenägen och inte den typen som dominerar spelet bakifrån. Hellre in med en mer spelskicklig kille som vår dyra back
- Jim Morrison
Väldigt mycket lättare att hitta en back med dom kvalitéerna billigt än att hitta en riktigt bra spelskicklig back som kan Toms lön.Döden skrev: ↑2022-04-18 08:38:03Vill ju gärna ha en back som vågar spela fysiskt också... Tom var i mina ögon den enda backen vi hade som kunde/vågade dela ut bra tacklingar och det kommer jag sakna i honom.jensa öhling #11 skrev: ↑2022-04-18 08:18:17 Stämmer allt detta kan vi räkna med en väldigt bra forwardsuppsättning. Spännande om vi kan få in hög nivå även på back- och målvaktssidan. Backarna har verkligen varit ett sorgebarn i år. Så känns på sätt och vis bra att typ alla drar. Sörjer inte ens Tom Nilsson. Skadebenägen och inte den typen som dominerar spelet bakifrån. Hellre in med en mer spelskicklig kille som vår dyra back
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Väldigt intressant med Ragnarsson som assisterande.
Sanny & Svenssons podcasts uppgifter är intressanta. Vi kommer få ett starkt lag nästa säsong.
Sanny & Svenssons podcasts uppgifter är intressanta. Vi kommer få ett starkt lag nästa säsong.
Senast redigerad av Mattias_87 den 2022-04-18 09:05:24, redigerad totalt 1 gånger.
Avskaffa tre mot tre.
Spännande framåt. Intressant med Ragge (Tre Kronors defensiv har man ju inte kunnat klaga på). Dock krävs det material på backsidan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Herregud, stämmer Expressens uppgifter kommer forward- och centersidan hålla en ruggig nivå! Kontraktera en stabil förstaslips med Lindbom som tvåa och några stabila backar så känns det som att det kan bli ett riktigt roligt år!
Eller en spelskicklig back som kan tackla, två flugor i en smällJim Morrison skrev: ↑2022-04-18 08:43:21Väldigt mycket lättare att hitta en back med dom kvalitéerna billigt än att hitta en riktigt bra spelskicklig back som kan Toms lön.Döden skrev: ↑2022-04-18 08:38:03Vill ju gärna ha en back som vågar spela fysiskt också... Tom var i mina ögon den enda backen vi hade som kunde/vågade dela ut bra tacklingar och det kommer jag sakna i honom.jensa öhling #11 skrev: ↑2022-04-18 08:18:17 Stämmer allt detta kan vi räkna med en väldigt bra forwardsuppsättning. Spännande om vi kan få in hög nivå även på back- och målvaktssidan. Backarna har verkligen varit ett sorgebarn i år. Så känns på sätt och vis bra att typ alla drar. Sörjer inte ens Tom Nilsson. Skadebenägen och inte den typen som dominerar spelet bakifrån. Hellre in med en mer spelskicklig kille som vår dyra back