Bättre andra men PP är bedrövligt för femtioelfte året i rad. Det har inte varit bra sedan 2010 typ (om man inte räknar med den konstgjorda andningen som Samme och sedan Thoresen stod för).
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Imponerad av Fjällby. Davidsson och Vejdemo helt ok framåt, men svaga i egen zon. Jonathan behöver fortsätta att träna i gymmet och titta på taktikgenomgångarna. Han har offensiva kvalitéer, men behöver bli mer allround.
Vi har åkt enormt mycket skridskor i den här matchen. (Dock inte i Pp.)
Hoppas vi kan orka att få till lite skott i sista så kanske vi kan sno en poäng.
captcash skrev:Tja, 1-0 i baken får man ju vara nöjd över.. kunde lätt varit 4-0!
Robban mummla nått om att vi skulle lira "vårt spel" idag, pressa motståndarna.. elr vad han sa innan match.. gick ju SÅDÄÄÄÄÄÄÄR!
Quotar mig själv från första perrepausen.. same shit... bara 2-1 ist för 1-0.
Som tidigare sagt, kämpar vi på som fan kan vi gneta oss till 2-2 elr 2-3.. men då måste vi kötta som det vore en SM-final, annars är det 6-1 om 20mins!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Sen den eviga frågan: Vad gör Henrik Eriksson i vår laguppställning? Lillebror Davidsson och Possler är klasser bättre. Jag vet uttjatad fråga, men man får ju aldrig något svar