Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
-
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Perfekt scenario just nu:
Vi vinner ikväll och mot Asplöven. Vi slutar på 95 poäng.
Örebro vinner ikväll mot VIK och mot BIK och slutar på 92 poäng.
BIK vinner idag och torskar mot ÖHK och slutar på 93 poäng.
4. DIF
5. BIK
6. ÖHK
Men om vi tabbar oss mot Asplöven så har ÖHK chansen att gå om oss vilket inte känns jättesexigt. Men om ÖHK torskar idag så har de inget att spela för och vi kanske får ställa in oss på 5:e platsen. Beslutsångest vilka man ska heja på just nu.
4. DIF
5. BIK
6. ÖHK
Men om vi tabbar oss mot Asplöven så har ÖHK chansen att gå om oss vilket inte känns jättesexigt. Men om ÖHK torskar idag så har de inget att spela för och vi kanske får ställa in oss på 5:e platsen. Beslutsångest vilka man ska heja på just nu.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Givetvis.BaronVonDif skrev:Finns det folk här som på fullaste allvar tror vi går upp i år?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vad är det som händer? Verkar som att man får bygga ut båda utvisningsbåsen?
Asplöven verkar ju inte ha något att spela för inför sista i varje fall.Alberget4A skrev:Perfekt scenario just nu:
4. DIF
5. BIK
6. ÖHK
- BaronVonDif
Själv önskar jag inget hellre,men vad bygger ni det på? Är inställd på 1-2 till säsonger i Allsvenskan.Nummer19 skrev:Givetvis.BaronVonDif skrev:Finns det folk här som på fullaste allvar tror vi går upp i år?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
- DIF_Soldier
Ameh bra, då kan vi ju sluta spela nu direkt. Hade förstått gnället om spelet hade sett ut som de första 21 omgångarna, men nu? Ääääh.BaronVonDif skrev:Själv önskar jag inget hellre,men vad bygger ni det på? Är inställd på 1-2 till säsonger i Allsvenskan.Nummer19 skrev:Givetvis.BaronVonDif skrev:Finns det folk här som på fullaste allvar tror vi går upp i år?
Säg den glädje som varar
Hur ser Linkan ut idag? Loj som vanligt?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Jag tror att det i ett fall som detta är mer hjärta än hjärna som talar. Alla vill vi se DIF tillbaka i ES så snart som möjligt och en plats till säsongen 2013-2014 är ingen omöjlighet. Oddsen är emot oss men fy skam den som ger sig.BaronVonDif skrev:Själv önskar jag inget hellre,men vad bygger ni det på? Är inställd på 1-2 till säsonger i Allsvenskan.Nummer19 skrev:Givetvis.BaronVonDif skrev:Finns det folk här som på fullaste allvar tror vi går upp i år?
Victory is sweetest when you've known defeat.
Bitvis. Ibland riktigt bra.litto skrev:Hur ser Linkan ut idag? Loj som vanligt?
Till och från. Extremt sömnig match dock, inte många som utmärker sig.litto skrev:Hur ser Linkan ut idag? Loj som vanligt?
4-0...
Jävla Leksand.
Jävla Leksand.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Hehe... 5 spelare i utvisningsbåset för LIF, 4 för BIK 

- BaronVonDif
Är själv inte religiös men hoppas Gud en dag straffar de som missbrukar skattemedel och syndar med resultatenHenke95 skrev:4-0...
Jävla Leksand.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
- minalman
- Säsongskort: Ja
Det finns inget, jag säger inget av de potentiella sju-åtta lag som vi kan komma att möta närmaste tiden som vi inte spöar en bra dag. Om man tror på teorin att det som fattats hela säsongen för att vårt lag ska "komma igång" är vetskapen att det inte är på allvar förrens i mars, så kommer det bara bra dagar nu!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Kommer att skänka mig otroligt mycket glädje om deras trend fortsätter, nu när de taktiserar för att hålla oss undan.Tibbe skrev:Att dom inte skäms Myglarnas IF! Hoppas dom missar totalt i kvalet.... Unnar inte den föreningen något gott öht!DIF_Soldier skrev:Mental räkmacka på vidrighetens förening? Inte mig emot.Zephyrox skrev:Om Leksand förlorar idag har de förlorat 4 av de senaste 5 matcherna. Sicken otur dom stackarna haft i alla matcher utom DIF-matchen.
Tråkigt att vi försatt oss i denna kvaldynga !