The Stonebock skrev:Jag har beslutat mig för att inte skriva mer i ett DIF-forum, men regler och beslut behöver inte för alltid vara något slutgiltigt. I DIF's fotbollsforum är det förmodligen för alltid slut för min del, men jag gör i alla fall ETT undantag för detta forum.
Jag blir lite mörkrädd över vissas aningslöshet gällande DFG. De ÄR INTE någon positiv skara för DIF! Ni var kanske inte med då, men en sak har etsat sig kvar på min näthinna. Det var i en finalserie emot FBK (om jag minns rätt), som en rullstolsbunden FBK'are blev brutalt nedslagen av sk DIF-anhängare. Är det sånt ni vill se igen, ni som ropar på DFG?
Aldrig att jag kommer att kalla DFG'are för Djurgårdare! Jag är så korkad att jag inte skulle tveka att säga detta direkt till dem IRL. Förmodligen skulle det inte hända någonting, det har det aldrig gjort när jag är på det humöret...
Vad gäller finalen, så finns det alltid hopp, så länge matcherna är igång Skrivet av en som numera saknar naglar...
En sak har etsat sig fast på min näthinna och det är djurgårdaren som fick en glasflaska i ögat,
ALLA klackar har röttägg hos sig, och DFG gör en hel del bra också, och bidrar till den grymma stämningen, bara att man kanske inte ska bråka med dom för då får det lite andra konsekvenser än om man bråkar med en vanlig supporter!
Blir sååå jävla trött på att alla får det att låta som det BARA är dif som beter sig illa!
Tomten frick säger att det finns inget som tyder på att hv betett sig illa, vafan har han inte glasögonen på sig på matcherna eller? speciellt i lördags!
http://jnytt.se/nyhet/31804/djurgarden- ... ommentarer