Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Janzoo
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: BILJETT TILL FINAL 6

Inlägg av Janzoo »

mannge skrev:
Janzoo skrev:
Kentta skrev:Kom att tänka på en grej; Är det inte rätt omöjligt att sälja vidare biljetter, eftersom när man väl har fått biljetten och kommit in på arenan, är man där tills matchen börjar? Eller har jag fel?
Om man har en biljett över så är det möjligt om köparen går in med säljaren, annars bör det vara omöjligt om jag har förstått det rätt.
Du har uppfattat det rätt.

Man kan bara komma in tillsammans med den som har alla köpt alla biljetterna. (hoppas bara att alla mina "kycklingar" inte blir försenade till matchen).
Min matchpartner vet inte om han kan följa med för att han ska festa, det är tamigfan obegripligt! Ska mobba folk lite innan jag bestämmer mig för vem av alla 4053832525 pers som ska få följa med mig... Har nog aldrig vart såhär populär och rövslickad i mitt liv!
Användarvisningsbild
4sure

Re: Biljettråden

Inlägg av 4sure »

Söker efter en biljett till imorgon!
hör av er på 0700371629, mvh sebbe!
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

mannge skrev:roligt att se alla "1 inlägg":are som söker biljetter. Synd bara att de inte var lika intresserade av biljetter under hela säsongen. :wink:

välkomna till forumet förresten!
Jag är säsongare i klacken, medlem i Djurgården hockey och har gått på våra matcher sedan små barnsben på 80-talet. Att jag använder ett internetforum för att hitta en biljett har väl ingenting med hur mycket Djurgårdare jag är!? Eller det kanske är antal inlägg på difhockey.se/forum som visar hur stort Djurgårdshjärtat är?, tiderna förändras... :cry:
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

När/om vi vinner på lördag, När kommer biljetterna till match nummer 7 släppas på ticnet då?. Jag tänker iallafall "hänga på låset" och boka 5-6 biljetter, det finns alltid någon Djurgårdare som vill köpa om jag inte får med så många kompisar.
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
mannge
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av mannge »

starvin_marwin skrev:
mannge skrev:roligt att se alla "1 inlägg":are som söker biljetter. Synd bara att de inte var lika intresserade av biljetter under hela säsongen. :wink:

Jag är säsongare i klacken, medlem i Djurgården hockey och har gått på våra matcher sedan små barnsben på 80-talet. Att jag använder ett internetforum för att hitta en biljett har väl ingenting med hur mycket Djurgårdare jag är!? Eller det kanske är antal inlägg på difhockey.se/forum som visar hur stort Djurgårdshjärtat är?, tiderna förändras... :cry:
Givetvis inte. :)

Självklart så finns det folk som du som inte är någon van forumsanvändare som behöver tillgång till biljetter. Men det var mest bara ett påpekande att det registreras många nya medlemmar just nu i dessa dagarna.

Vi tillhör alla samma Djurgårdsfamilj! och lycka till med att försöka hitta en biljett (ingen ironi).
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

mannge skrev:
starvin_marwin skrev:

Givetvis inte. :)

Självklart så finns det folk som du som inte är någon van forumsanvändare som behöver tillgång till biljetter. Men det var mest bara ett påpekande att det registreras många nya medlemmar just nu i dessa dagarna.

Vi tillhör alla samma Djurgårdsfamilj! och lycka till med att försöka hitta en biljett (ingen ironi).
:D
tallsson

Inlägg av tallsson »

Hey DIF-Fans,

does anyone have a ticket for two german girls for the match on saturday? We arrived today at Stockholm and are walking through the city doing a bit of "sightseeing".

If you have two tickets for a not that high price (don't care if it's a seat or a place to stand), please write me a short email: xchantallex@gmail.com - Or simply talk to us if you see somebody with "Adler Mannheim" fanwear on at the city of Stockholm.

Would be really great!
Chantalle

I will put my text into google translator now, if I do this with german texts you're getting amused most of the time, but you realize what is meant. I will try this now, too, in Swedish:
Hej DIF-Fans,

gör någon har en biljett för två tyska flickor för matchen på lördag? Vi anlände i dag till Stockholm och går genom staden gör en lite "sightseeing".

Om du har två biljetter till en inte så högt pris (inte bryr sig om det är en plats eller en plats att stå), skriv mig ett kort e-post: xchantallex@gmail.com - Eller helt enkelt prata med oss om du ser någon med "Adler Mannheim" fanwear om i Stockholms stad.

Skulle vara riktigt bra!
Chantalle
clawfinger

Inlägg av clawfinger »

Är det någon som säljer ?
Skicka PM med ditt pris.
Highwind

Inlägg av Highwind »

Kan man hämta sina klackbiljetter (VIP) idag?
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Highwind skrev:Kan man hämta sina klackbiljetter (VIP) idag?
Ja, det tror jag du skall kunna.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Har en biljett över tills imorgon, skymd sikt 220 :-. Säljes för inköpspriset till någon som skrivit fler än 30 inlägg på forumet samt varit medlem innan 2009-01-01.

Skicka PM!
bespoke80

Inlägg av bespoke80 »

Stora djurgårdsfans (far och son) önskar köpa 2st biljetter till finalen på lördag. Varsomhelst i arenan fungerar.
Redo att betala bra!
pm:a,
eller maila: wiksell@hotmail.com
Wire

Inlägg av Wire »

Någon som har erfarenhet av att hämta ut sin säsongsbiljett på matchdag? Vilken tid bör jag vara där för att slippa allt för mycket kö?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Wire skrev:Någon som har erfarenhet av att hämta ut sin säsongsbiljett på matchdag? Vilken tid bör jag vara där för att slippa allt för mycket kö?
Får man hämta ut säsongsbiljetten på matchdagar? Hade för mig att man inte fick det längre..
Expert.
Wire

Inlägg av Wire »

SirDIFalot skrev:
Wire skrev:Någon som har erfarenhet av att hämta ut sin säsongsbiljett på matchdag? Vilken tid bör jag vara där för att slippa allt för mycket kö?
Får man hämta ut säsongsbiljetten på matchdagar? Hade för mig att man inte fick det längre..
"Ni kan hämta era biljetter från torsdag klockan 12:00 fram till matchstart. Om ni hämtar ut biljetterna på matchdagen, rekommenderar vi er att komma i mycket, mycket god tid."
Skriv svar