F5: HV71 - Djurgårdens IF, 22/4 2010
Re: F5: HV71 - Djurgårdens IF, 22/4 2010
Mina vänner, jag klarar inte det här :/
Hua vilken match.
Mina nerver är utanpå kroppen. Ja dom är fan inte ens i närheten av min kropp längre.
Mina nerver är utanpå kroppen. Ja dom är fan inte ens i närheten av min kropp längre.
Nån som sett Marcus Nilson?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte som man brukar se honom i alla fall. Precis som förra matchen.Fricke skrev:Nån som sett Marcus Nilson?
Helt stört nervös nu, men jag tror vi tar det.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Blir mörkrädd hur allt kan studsa Hvs väg HELA jävla tiden....
Vi ska nog inte klaga så mycketeaser90 skrev:Blir mörkrädd hur allt kan studsa Hvs väg HELA jävla tiden....

- Remy Lebeau
Orkar snart inte det här mera. 4:a sudden i rad är inte bra för hälsan. Riktigt trött på hv's inavel publik som kör samma ramsa hela jävla matchen.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
Du är inte ensam. Mina nerver packade ihop för länge sedan. De har nu flyttat till ett ålderdomshem ute i skägården. Hoppas att jag kan få komma och hälsa på dem när de lugnat sig och anpassat sig till sin nya miljö.YNWA skrev:Mina vänner, jag klarar inte det här :/
Det är fan illa om man sitter och hittar på sån här dynga.
KÄMPA DJURGÅRDEN!
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Åh herrejävlar. Den här matchserien är fan inte klok.
Fy fan va nära att Davidsson kunde avgöra... Jag fällde nästan en tår när tystnaden utbröt efter skottet, trodde den gick in
Men fy fan sån lättnad när man såg att han missa. Nu är det dags för nästa sudden, och snälla DIF, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla Djurgården, vinn det här...
Jag mår illa av nervositet nu. Vill bara gå och dö, 4 sudden deaths på raken, det sliter på mitt unga och fräscha hjärta... Hoppas åtminstone att jag får ett guld i gengäld för att denna matchserie förkortar min livslängd med ett antal år...
KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA!
Fy fan va nära att Davidsson kunde avgöra... Jag fällde nästan en tår när tystnaden utbröt efter skottet, trodde den gick in

Men fy fan sån lättnad när man såg att han missa. Nu är det dags för nästa sudden, och snälla DIF, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla Djurgården, vinn det här...
Jag mår illa av nervositet nu. Vill bara gå och dö, 4 sudden deaths på raken, det sliter på mitt unga och fräscha hjärta... Hoppas åtminstone att jag får ett guld i gengäld för att denna matchserie förkortar min livslängd med ett antal år...
KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hm....tycker nog det studsat en hel del i vår favör denna match.easer90 skrev:Blir mörkrädd hur allt kan studsa Hvs väg HELA jävla tiden....
Hursom, vilken jävla tur detta forum finns.
GRATIS TERAPI!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
easer90 skrev:Blir mörkrädd hur allt kan studsa Hvs väg HELA jävla tiden....
Klart bästa idag....

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vet inte vad jag ska skriva
Fy satan va nervöst

Visst den studsar våran väg ibland men jag menar dessa andrapuckar som åker runt på isen, dem söker sig till HVklubbor.
Jag behöver en kram.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fyfan alltså, Davidssons friläge höll på att döda mig. Nu blir det hjärtklappningar igen. Tror det blir ett snabbt avgörande, vilka som gör det vågar jag inte säga.
Avskaffa tre mot tre.