starvin_marwin skrev:trogen säsongare söker en eller två biljetter till final 6 på lördag till min flickvän och bror, alla sektioner av intresse, om någon har är ni min hjälte!![]()
PM:a eller skicka ett sms till: noll-sju-noll 5578599
Biljettråden
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
-
Måste ha biljett tills lördag!!
Dra ett PM om ni har en över eller 0762278655 eller ollie_232@hotmail.com
Dra ett PM om ni har en över eller 0762278655 eller ollie_232@hotmail.com
BILJETT TILL FINAL 6
Jag söker 2 biljetter till Final 6 , skicka pm,om pris och dylikt.
Kan aven tanka mig att betala en hittelön
Kan aven tanka mig att betala en hittelön

Re: BILJETT TILL FINAL 6
Biljettråden, kompis.
Säker på att han är din kompis?
Nyligen reggad och EFTER att DIF gått ut med att inte sälja biljetter till bortaklacken.
Se för fan till att inte sälja biljetter till några bönder.
@Kentta: Nu menar jag inte att just du skulle sälja, utan en generell uppmaning till alla som tänker sälja.
Olé Olé Ola
Nyligen reggad och EFTER att DIF gått ut med att inte sälja biljetter till bortaklacken.
@Kentta: Nu menar jag inte att just du skulle sälja, utan en generell uppmaning till alla som tänker sälja.
Olé Olé Ola
MacHovet skrev:Säker på att han är din kompis?
Olé Olé Ola
Jag e Ingen bonde i alla fall, bor i kristineberg. Det kanns ju inte sa javla kul att tattare har kopt full ranson pa medlemskapet, och saljer pa blocket for 1000-lappar
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
samla ihop några kompisar då?
Eller så blir du medlem/köper säsongskort och slipper bita i det sura äpplet
Eller så blir du medlem/köper säsongskort och slipper bita i det sura äpplet
Jag sa inte att du var det. Menade bara mer generellt att bönderna kommer säkert försöka snåla till sig biljetter på alla sätt nu.
Inget personligt påhopp altså!
Om du älskar DIF så upp
Inget personligt påhopp altså!
Om du älskar DIF så upp
Jag flyttade hem fran staterna i Januari, annars hade jag haft en sasongsbiljett.
Sa svar ja!!!! applet ar surt.
Jag har sasongskort i Fotboll i allafall. men det hjalper ju inte mycket.
Men det e ju 2 dagar kvar. sa det kanske löser sig.
Jag tror inga könjöpings tjejer kommer i narheten av hovet pa lordag...
FORZA DIF
Sa svar ja!!!! applet ar surt.
Jag har sasongskort i Fotboll i allafall. men det hjalper ju inte mycket.
Men det e ju 2 dagar kvar. sa det kanske löser sig.
Jag tror inga könjöpings tjejer kommer i narheten av hovet pa lordag...
FORZA DIF
Kom att tänka på en grej; Är det inte rätt omöjligt att sälja vidare biljetter, eftersom när man väl har fått biljetten och kommit in på arenan, är man där tills matchen börjar? Eller har jag fel?
Om man har en biljett över så är det möjligt om köparen går in med säljaren, annars bör det vara omöjligt om jag har förstått det rätt.Kentta skrev:Kom att tänka på en grej; Är det inte rätt omöjligt att sälja vidare biljetter, eftersom när man väl har fått biljetten och kommit in på arenan, är man där tills matchen börjar? Eller har jag fel?
vad jag förstår så kan du hämta ut biljetterna tidigast 90 minuter innan nedsläpp. Sen har du alla säsongsbiljetter som fortfarnade hämtas ut som vanligt.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Du har uppfattat det rätt.Janzoo skrev:Om man har en biljett över så är det möjligt om köparen går in med säljaren, annars bör det vara omöjligt om jag har förstått det rätt.Kentta skrev:Kom att tänka på en grej; Är det inte rätt omöjligt att sälja vidare biljetter, eftersom när man väl har fått biljetten och kommit in på arenan, är man där tills matchen börjar? Eller har jag fel?
Man kan bara komma in tillsammans med den som har alla köpt alla biljetterna. (hoppas bara att alla mina "kycklingar" inte blir försenade till matchen).
Blue Brigade A11
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
roligt att se alla "1 inlägg":are som söker biljetter. Synd bara att de inte var lika intresserade av biljetter under hela säsongen.
välkomna till forumet förresten!

välkomna till forumet förresten!
Blue Brigade A11