Känns nästan mer logiskt att ge den gula till Oscar "poängsprutan" Eklund iställetElajtaren skrev:Tänkte på de med..mot Laine..känns ju lite dåliga odds för våran del även om Danielsson kan tända till ordentligt ibland..bättre o ge den till krüger!Wainscotting skrev:Varför har Nicke D ostbågehjälmen?!?Hur tänkte de där?
F5: HV71 - Djurgårdens IF, 22/4 2010
-
Wainscotting
- Säsongskort: Ja
Re: F5: HV71 - Djurgårdens IF, 22/4 2010
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Nä, nu ser det sådär ut. Vi får tillbringa alldeles för mkt tid i egen zon. Vad har Tedenby käkat förresten? Han är livsfarlig.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lägg ut puckfan när vi är stressade. Hur mycket ska vi bjuda på?
Se å lär av Hv. Enkelt sarg ut vid press och en kille avlastar.
Vi vänder hem och vänder hem till dess att Hv fått erövra pucken.
Annars bättre start än igår.
Se å lär av Hv. Enkelt sarg ut vid press och en kille avlastar.
Vi vänder hem och vänder hem till dess att Hv fått erövra pucken.
Annars bättre start än igår.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Inte är det något man måste tugga på iallafall.YNWA skrev:Vad har Tedenby käkat förresten? Han är livsfarlig.
Är alldeles för plottrigt i egen zon.
Jag gillar inte heller Sjöberg, men jag skjuter inte puckar på han! :>
Stör mig på ljudet av den där skiten alla slår med..skit jobbigt
-
Wainscotting
Nä men, HV, man ska inte skjuta på domaren. Inte snällt!
Hoppas att Sjöberg hämnas på HV...
Hoppas att Sjöberg hämnas på HV...
Precis som ni säger så kladdar de för mycket på puck i egen zon, detta är något jag tror att Hardy kommer att rätta till.
samma här, riktigt irriterande.Elajtaren skrev:Stör mig på ljudet av den där skiten alla slår med..skit jobbigt
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såg likadant ut igår.Falk87 skrev:Precis som ni säger så kladdar de för mycket på puck i egen zon, detta är något jag tror att Hardy kommer att rätta till.
Fattar inte vad vi vinner på att bli fastcheckade. Hv vinner dessutom alla 50/50 invid sargen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Pa dam pam tschhhhJanzoo skrev:Inte är det något man måste tugga på iallafall.YNWA skrev:Vad har Tedenby käkat förresten? Han är livsfarlig.
verkar inte vara någon fara med Zigomanski, bra att störa Liv lite... fortsätt köra på mål så måste HV försöka trycka bort DIFarna
-
Wainscotting
Håller med, låter fruktansvärt. Är det sådana där klappgrejer som man fick i Kalle Anka eller på Donken vid fotbolls-VM när man var lite? Känns lite jippo, i synnerhet när det kombineras med gnaget-snodda växel Kom igen ***.Lakrisal skrev:samma här, riktigt irriterande.Elajtaren skrev:Stör mig på ljudet av den där skiten alla slår med..skit jobbigt
De tillsammans med "kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv kom igen hv" är ju typ de äckligaste ljudet någonsin?Wainscotting skrev:Håller med, låter fruktansvärt. Är det sådana där klappgrejer som man fick i Kalle Anka eller på Donken vid fotbolls-VM när man var lite? Känns lite jippo, i synnerhet när det kombineras med gnaget-snodda växel Kom igen ***.Lakrisal skrev:samma här, riktigt irriterande.Elajtaren skrev:Stör mig på ljudet av den där skiten alla slår med..skit jobbigt