Biljettråden
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
En kompis som jag bokat biljett åt meddelade just att han inte kan dra, därför säljer jag EN klackbiljett till på lördag.
PM:a
edit:
ps. det finns ingen rättvisa i vem som får biljetten, det är inte först till kvarn.
edit:
ps. det finns ingen rättvisa i vem som får biljetten, det är inte först till kvarn.
Nej självklart inte har man lagt över 15.000 spänn den här säsongen varför ska man få förköp på sina platser som man haft sen vi kom till Hovet?? Klart nån som köper ett medlemskap för 100 kr ska gå före IROOOOONI!!!!!Daniel942 skrev: Finns väl ingen anledning till att folk med ex slutspel ska få hålla på platser?
Borde vara ett sång test för att köpa biljett till final 6! fatta ett hovet med bara klackfolk ist för slipsnissar. Sen tycker jag att HV bönderna borde få mindre biljetter än vad dom fått tidigare för att ge mer plats år Djurgårdare.
-
Hej
Söker 1 biljett till min son.
Inga ockerpriser.
Jag har sålt till andra matcher för face value och köper till face value.
DIF
Söker 1 biljett till min son.
Inga ockerpriser.
Jag har sålt till andra matcher för face value och köper till face value.
DIF
Säljer plåt till final 6!
Har säsongskort men befinner mig utomlands under final nummer 6. Någon som vill hämta ut och köpa biljetten?
PMa eller e-maila angående närmare detaljer!
Har säsongskort men befinner mig utomlands under final nummer 6. Någon som vill hämta ut och köpa biljetten?
du har PMLorentz skrev:Säljer plåt till final 6!
Lorentz skrev:Säljer plåt till final 6!
Skicka Pm 5 minuter sen. Hör av dig
Inte ensam om att lusläsa forumet hela tidenGHK skrev:du har PMLorentz skrev:Säljer plåt till final 6!

får se vem som hann först..

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fan då var man inte snabb nog då antar jag.! 
Undrar om biljett hajarna har fått tag på några biljetter som man kan plocka dem på..

Undrar om biljett hajarna har fått tag på några biljetter som man kan plocka dem på..
Försöker desperat få tag på 1 eller flera biljetter tills på lördag.
Någon som har biljett/biljetter över? Hör av er genom PM eller på 0735695715.
Tack på förhand
Någon som har biljett/biljetter över? Hör av er genom PM eller på 0735695715.
Tack på förhand
Tja söker en biljett till lördagens match!
Betalar bra, spelar ingen roll vilken sektion, 0700371629 , mvh sebbe!
Betalar bra, spelar ingen roll vilken sektion, 0700371629 , mvh sebbe!
- Lakrisal
såldLakrisal skrev:En kompis som jag bokat biljett åt meddelade just att han inte kan dra, därför säljer jag EN klackbiljett till på lördag.
edit:
- starvin_marwin
söker en eller två biljetter till final 6 på lördag till min flickvän och bror, om någon har är ni min hjälte!
betalar bra!
PM:a eller skicka ett sms till: noll-sju-noll 5578599

betalar bra!
PM:a eller skicka ett sms till: noll-sju-noll 5578599
Senast redigerad av starvin_marwin den 2010-04-22 17:48:51, redigerad totalt 1 gånger.
Önskar köpa 2st biljetter till final 6 på lördag (sittplats)!!! Sektion spelar ingen roll.
Redo att betala bra, för att se DIF på lördag!
PM:a,
maila wiksell@hotmail.com
eller ring: 0709 706647 begin_of_the_skype_highlighting 0709 706647 end_of_the_skype_highlighting
hälsningar
Johan
Redo att betala bra, för att se DIF på lördag!
PM:a,
maila wiksell@hotmail.com
eller ring: 0709 706647 begin_of_the_skype_highlighting 0709 706647 end_of_the_skype_highlighting
hälsningar
Johan