Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Daniel942 »

Stocky skrev:
Snazzi skrev:
Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.
Nej förköp har jag på dom alltså ex slutspel. Men dom sa att dom biljetterna släpps när det är helt klart med en 6 final, men nu verkar man ju minst sagt blivigt blåst?
Finns väl ingen anledning till att folk med ex slutspel ska få hålla på platser?
DIF!
Stg24

Inlägg av Stg24 »

Återigen, om någon har biljett över till matchen på lördag, ring/messa/skicka PM. Helst 2 klackbiljetter, men vad som helst går bra. Kan komma och hämta varsomhelst i Stockholm.

Victor Grim
0708942142
tallsson

Inlägg av tallsson »

Hey,

I was following the match 4 via live ticker. Now, as it is 2:2, there will be a sixth game on saturday. Can anyone tell me something about tickets? I read on difhockey.se (and put it into google translator), that there won't be any tickets, if you are not a member of djurgardens?

I hope you can help me, I would really like to visit that game on saturday, as the flights are going now on friday! :)

Regards from Mannheim, Germany,
Chantalle
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

tallsson skrev:I hope you can help me, I would really like to visit that game on saturday, as the flights are going now on friday!
The game on saturday are completely sold out, I'm afraid.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
henka83

Inlägg av henka83 »

HAr någon 2 biljetter till salu så kontakta mig via pm. Gör allt för att få 2 st, spelar ingen roll var på läktaren. mvh
JimBo1990

Inlägg av JimBo1990 »

Söker även jag biljetter, så många som möjligt så är jag tacksam..Säljare hör av er på 0730913365, tack på förhand
Theya

Inlägg av Theya »

Söker en biljett till match nummer sex, sektion kvittar, bara ni har någonting!

Hör av er när som helst och allting ordnas!

Nummer: 0736346692

Signerat,

DESPERAT
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
Ni hade alla er chans, och det ganska länge.
DIF!
Användarvisningsbild
Taskman

Inlägg av Taskman »

Daniel942 skrev:Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.

Håller med. Varför leta efter dem nu. Chansen är över tyvärr.

Skall bli så jävla härligt på lördag i klacken. Är fortfarande hes sen i Måndags och kommer bli värre på Lördag. Men det ser jag som positivt då vi tar guldet då.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Användarvisningsbild
Durden

Inlägg av Durden »

På jakt efter biljett till vän som sitter utan inför lördagens. Så, via PM, tack.
Daniel942 skrev:Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
Då det endast varit medlemmar som haft möjlighet att köpa biljett till matchen så är det inte allt för konstigt att det nu är stor efterfråga på biljetterna.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Stocky skrev:
Snazzi skrev:
Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.
Nej förköp har jag på dom alltså ex slutspel. Men dom sa att dom biljetterna släpps när det är helt klart med en 6 final, men nu verkar man ju minst sagt blivigt blåst?
Om du skulle missat. http://difhockey.se/nyhet.php?news=7055
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

släng iväg ett PM om någon har en biljett över till klacken, betalar bra! Är en person som sjunger i medgång och motgång...hehe
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Durden skrev:På jakt efter biljett till vän som sitter utan inför lördagens. Så, via PM, tack.
Då det endast varit medlemmar som haft möjlighet att köpa biljett till matchen så är det inte allt för konstigt att det nu är stor efterfråga på biljetterna.
Ja men då får man väl stå sitt kast om man valde att inte bli medlem? Herregud, att inte vara medlem i DIF Hockey liksom?
DIF!
dsr

Inlägg av dsr »

Tjena! Bokade biljett till lördags för en vecka sen så trodde jag var safe men kollade mailen idag och tydligen var det slutsålt redan då på den valda sektionen. Så ger mig då också in i jakten efter en biljett, spelar ingen roll var på arenan den är.

Når mig gör ni på PM eller 0707736090

Tack på förhand!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

dsr skrev:Tjena! Bokade biljett till lördags för en vecka sen så trodde jag var safe men kollade mailen idag och tydligen var det slutsålt redan då på den valda sektionen. Så ger mig då också in i jakten efter en biljett, spelar ingen roll var på arenan den är.

Når mig gör ni på PM eller 0707736090

Tack på förhand!
Kontakta DIF-Shoppen imorgon, för att om du har bokat biljett så har du ju rätt till den också. Du lär ju fått ett bekräftelsemail när du bokade.
DIF!
Skriv svar