Finns väl ingen anledning till att folk med ex slutspel ska få hålla på platser?Stocky skrev:Nej förköp har jag på dom alltså ex slutspel. Men dom sa att dom biljetterna släpps när det är helt klart med en 6 final, men nu verkar man ju minst sagt blivigt blåst?Snazzi skrev:Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
Biljettråden
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
DIF!
Återigen, om någon har biljett över till matchen på lördag, ring/messa/skicka PM. Helst 2 klackbiljetter, men vad som helst går bra. Kan komma och hämta varsomhelst i Stockholm.
Victor Grim
0708942142
Victor Grim
0708942142
Hey,
I was following the match 4 via live ticker. Now, as it is 2:2, there will be a sixth game on saturday. Can anyone tell me something about tickets? I read on difhockey.se (and put it into google translator), that there won't be any tickets, if you are not a member of djurgardens?
I hope you can help me, I would really like to visit that game on saturday, as the flights are going now on friday!
Regards from Mannheim, Germany,
Chantalle
I was following the match 4 via live ticker. Now, as it is 2:2, there will be a sixth game on saturday. Can anyone tell me something about tickets? I read on difhockey.se (and put it into google translator), that there won't be any tickets, if you are not a member of djurgardens?
I hope you can help me, I would really like to visit that game on saturday, as the flights are going now on friday!

Regards from Mannheim, Germany,
Chantalle
The game on saturday are completely sold out, I'm afraid.tallsson skrev:I hope you can help me, I would really like to visit that game on saturday, as the flights are going now on friday!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
HAr någon 2 biljetter till salu så kontakta mig via pm. Gör allt för att få 2 st, spelar ingen roll var på läktaren. mvh
Söker även jag biljetter, så många som möjligt så är jag tacksam..Säljare hör av er på 0730913365, tack på förhand
Söker en biljett till match nummer sex, sektion kvittar, bara ni har någonting!
Hör av er när som helst och allting ordnas!
Nummer: 0736346692
Signerat,
DESPERAT
Hör av er när som helst och allting ordnas!
Nummer: 0736346692
Signerat,
DESPERAT
- Daniel942
Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
Ni hade alla er chans, och det ganska länge.
DIF!
Daniel942 skrev:Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
Håller med. Varför leta efter dem nu. Chansen är över tyvärr.
Skall bli så jävla härligt på lördag i klacken. Är fortfarande hes sen i Måndags och kommer bli värre på Lördag. Men det ser jag som positivt då vi tar guldet då.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
På jakt efter biljett till vän som sitter utan inför lördagens. Så, via PM, tack.
Då det endast varit medlemmar som haft möjlighet att köpa biljett till matchen så är det inte allt för konstigt att det nu är stor efterfråga på biljetterna.Daniel942 skrev:Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Om du skulle missat. http://difhockey.se/nyhet.php?news=7055Stocky skrev:Nej förköp har jag på dom alltså ex slutspel. Men dom sa att dom biljetterna släpps när det är helt klart med en 6 final, men nu verkar man ju minst sagt blivigt blåst?Snazzi skrev:Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
släng iväg ett PM om någon har en biljett över till klacken, betalar bra! Är en person som sjunger i medgång och motgång...hehe
Losing all hope was freedom.
- Daniel942
Ja men då får man väl stå sitt kast om man valde att inte bli medlem? Herregud, att inte vara medlem i DIF Hockey liksom?Durden skrev:På jakt efter biljett till vän som sitter utan inför lördagens. Så, via PM, tack.
Då det endast varit medlemmar som haft möjlighet att köpa biljett till matchen så är det inte allt för konstigt att det nu är stor efterfråga på biljetterna.Daniel942 skrev:Alltså FAN vad folk går in nu och söker biljetter till match 6 när det är klart att den ska spelas.
DIF!
Tjena! Bokade biljett till lördags för en vecka sen så trodde jag var safe men kollade mailen idag och tydligen var det slutsålt redan då på den valda sektionen. Så ger mig då också in i jakten efter en biljett, spelar ingen roll var på arenan den är.
Når mig gör ni på PM eller 0707736090
Tack på förhand!
Tack på förhand!
- Daniel942
Kontakta DIF-Shoppen imorgon, för att om du har bokat biljett så har du ju rätt till den också. Du lär ju fått ett bekräftelsemail när du bokade.dsr skrev:Tjena! Bokade biljett till lördags för en vecka sen så trodde jag var safe men kollade mailen idag och tydligen var det slutsålt redan då på den valda sektionen. Så ger mig då också in i jakten efter en biljett, spelar ingen roll var på arenan den är.
Tack på förhand!
DIF!