F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
Re: F4: HV71 - Djurgårdens IF, 21/4 2010
MItt hjärta kmr inte klara 3 sudden förluster...ja kmr gå crazy på allt om vi förlorar idag på de sättet igen
Mellan hopp och förtvivlan, no shit! På de lär jag förmodligen vara vräkt imorgon, men det betyder INGENTING vid suddenseger idag!
Alltid Oavsett.
Du verkar ju inte inse hur jävla fånigt det där är, skäms ju för fan att komma in här. Sluta, snällaSnazzi skrev:ALLAHU AKBAR!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Tjärna och Jimmie framför mål. Krüger styr spelet och Kyle och Mackan som backar
Att kunna spela jämt, även när vi inte spelat på topp har varit våran styrka denna säsongen. Att vi får denna matchen till sudden är otroligt. Tyvärr tror jag inte att vi har någon lycka i sudden. HV71 är enda laget där tur och otur inte jämnar ut sig. Vet inte hur många slutspel i rad som HV klarat sig med hjälp av turen. Finns inget lag som är i närheten av det. 6 raka segrar i sudden talar sitt tydliga språk.
Ni kan inte förstå hur jäkla skönt det är att inte hålla på nåt av lagen egentligen...lagen ska fan betala ut sjukersättning när dom envisas med att spela sudden, hjärtklinikerna måste ju jubla...
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bara för att du är kristen...melker skrev:Du verkar ju inte inse hur jävla fånigt det där är, skäms ju för fan att komma in här. Sluta, snällaSnazzi skrev:ALLAHU AKBAR!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är rädd för att jag kommer kasta ut någonting genom fönstret om vi förlorar idag alltså. Mitt hjärta klarar inte av en tredje suddenförlust asså, det går inte.
Snälla avgör direkt nu i 4:e, DIREKT!
Snälla avgör direkt nu i 4:e, DIREKT!
Hur fan kan Pajjas-Petter få vara kommentator/"expert"? Han är ju så jävla kass. Lägg även märke till att Davidsson inte finns me bland dem tre alternativen för matchens lirare. Hör inte till vardagen.
Kom igen nu o sätt pucken direkt, orkar inte me en sudden till!
Kom igen nu o sätt pucken direkt, orkar inte me en sudden till!

Ta bort stavhopparen ur studion!
KÄMPA DIF! Pallar inte en till sudden-förlust.
Haha blir de guld köper jag fan ett nytt till dejEnbom skrev:Sjöberg är skyldig mig ett nytt tangentbord. Jobbigt att skriva på skärmtangentbordet
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
In med ett mycket planerat pp nu o sätt en direkt så ja kan andas ut.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Alltid samma scenario. Vi är sk*tnära att avgöra och borde avgöra i 3:dje... Nu blir det väll en till hjärtinfarkt och förlust 

Allvarligt, hur tänkte de?kaminor skrev:Ta bort stavhopparen ur studion!
"Vi behöver en hockeykommentator. Finns det någon stavhoppare som kan ställa upp?"
Eller vad?