As for now, when we don't even know if there is going to be a 6th match, only members of the club can buy/book tickets. If you are really, really lucky, you could find some at DIF Hockey Concept Store friday/saturday at Globen Shopping, or at http://ticnet.se, I wouldn't get my hopes up though.tallsson skrev:Now I have the question, is there a possibility to get 4 tickets, or maybe at least 2, for the match on saturday, if it takes place?
Biljettråden
Re: Biljettråden
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Bra biljett till etage 2 sekt B10 rad 4 säljes till kvällens match! Inköpspris dvs 370:- som gäller! Ring 0709-618487 vid intresse! Biljetten fås vid globen ikväll!
SÅLD!!!
SÅLD!!!
Senast redigerad av ekke77 den 2010-04-19 15:49:31, redigerad totalt 1 gånger.
Har gått och blivit sjuk och måste sälja min plåtar
Sektion :C27
Rad :5
Platser :54- 55
tar orginal pris för dom så 490:- för båda. Hämtas helst upp på östermalm då jag som sagt är lite krasslig
Sektion :C27
Rad :5
Platser :54- 55
tar orginal pris för dom så 490:- för båda. Hämtas helst upp på östermalm då jag som sagt är lite krasslig

Jag har en sittplatsbiljett på Sektion B25 som jag gärna byter mot en klackbiljett till kvällens match.
Pm:a eller smsa: 076-2162617
Pm:a eller smsa: 076-2162617
Jag, eller rättare sagt min desperata kompis som inte fått sitt aktiveringsmail till forumet, undrar om idioterna som står utanför arenan och säljer biljetter kan litas på? Det är väl odiskutabelt att det dom håller på med är av arten att man gärna skulle kicka ner dom, men är det iaf äkta vara som säljs?
Köp av mig istället! Det är att lita på! Se ovan!
Ger honom ditt nummer nu. Han ringer inom kort.
Söker biljett till torsdagens match i Jönköping, helst sektion O eller liknande!
- Raevjaeveln
Skickar ett desperat sista inlägg om önskan av en klackbiljett till final 3 ikväll! Har du en eller två över så hör av dig på PM så får du mobilnr.
Tack!
Tack!
Jag som har säsongskort ex slutspel, kan väl hämta mina biljetter till match 6 när den matchen blir klar att den ska spelas? Det sa dom i butiken när jag hämta dom tidigare final biljetterna, men man börjar ju bli osäker med allt prat om att det är slutsålt nu? Nån som vet!?!?
Hur funkar det nu NÄR det blir en sjätte final på lördag (räknar kallt med att det blir så!)?
Inför kvartsfinalerna så kunde medlemmar köpa biljetter innan motståndet var klart och målet var att det skulle vara slutsålt vilket skulle göra att DIF inte behövde släppa några biljetter till motståndarfans. Funkar det på samma sätt nu med F6 eller är man tvungna att ge ett antal till någon bibelgrupp från Jönköping?
Inför kvartsfinalerna så kunde medlemmar köpa biljetter innan motståndet var klart och målet var att det skulle vara slutsålt vilket skulle göra att DIF inte behövde släppa några biljetter till motståndarfans. Funkar det på samma sätt nu med F6 eller är man tvungna att ge ett antal till någon bibelgrupp från Jönköping?
If you're not confused, you're misinformed
Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Nej förköp har jag på dom alltså ex slutspel. Men dom sa att dom biljetterna släpps när det är helt klart med en 6 final, men nu verkar man ju minst sagt blivigt blåst?Snazzi skrev:Har du inklusive slutspel är det självklart att du har kvar dina biljetter.Stocky skrev:Ingen som har koll på detta? Är det HELT slutsålt eller har man kvar sina säsongskort??!?!?!?!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir det match på lördag kan man skatta sig lycklig. Då blir det FEST och DIF förlorar inte!
Jag är inte med i Svenska Kyrkan, känner inte Helge Fosmo och håller inte på Håve Bullshit, men jag ber till gudarna att våra VITA hockeykrigare vinner ikväll.
Jag är inte med i Svenska Kyrkan, känner inte Helge Fosmo och håller inte på Håve Bullshit, men jag ber till gudarna att våra VITA hockeykrigare vinner ikväll.