OLÄMPLIGT UPPFÖRANDE PÅ LÄKTAREN

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
sensei
Kontakt:

Re: OLÄMPLIGT UPPFÖRANDE PÅ LÄKTAREN

Inlägg av sensei »

stefaaaan skrev:
Säkerheten i kinnarps i lördags var ju under all kritik, alltind hade gått lugnt till om de visste hur man skulle göra, fanns 2 stora fel, att man lät oss stå ända nere vid plexit det har inget annat lag fått göra nån gång, och att vi fick med oss öl ut från baren!
Det här var nog det värsta jag någonsin har hört.

Det är alltså arrangörens fel att de *tillät* er att dricka öl på en match och sen "stå vid plexit". Som tack för förtroendet, ska ni börja jävlas, kasta och slänga saker på resten av publiken? Helt jävla sanslöst. Sen påstår du att det är arrangörens fel. Men du nöjer dig inte med det:
stefaaaan skrev: Nu blir man ju ännu mer irriterad när vi inte får några biljetter till bortastå, nästan så man önskar det åker ner några ur våran lite hårdare supportergrupp och ställer till med nått, för fan hv71 gör om och gör rätt så blir det inga problem!
Ja jösses. Jag har nog, helt seriöst, aldrig någonsin hört något så obegåvat. Tro mig, det är helt klart en bedrift från din sida. Du är ju dummare än tåget och har inte ens vett att försöka dölja det.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
stefaaaan

Inlägg av stefaaaan »

sensei skrev:
stefaaaan skrev:
Säkerheten i kinnarps i lördags var ju under all kritik, alltind hade gått lugnt till om de visste hur man skulle göra, fanns 2 stora fel, att man lät oss stå ända nere vid plexit det har inget annat lag fått göra nån gång, och att vi fick med oss öl ut från baren!

Det är alltså arrangörens fel att de *tillät* er att dricka öl på en match och sen "stå vid plexit". Som tack för förtroendet, ska ni börja jävlas, kasta och slänga saker på resten av publiken? Helt jävla sanslöst. Sen påstår du att det är arrangörens fel. Men du nöjer dig inte med det:
stefaaaan skrev: Nu blir man ju ännu mer irriterad när vi inte får några biljetter till bortastå, nästan så man önskar det åker ner några ur våran lite hårdare supportergrupp och ställer till med nått, för fan hv71 gör om och gör rätt så blir det inga problem!
Ja jösses. Jag har nog, helt seriöst, aldrig någonsin hört något så obegåvat. Tro mig, det är helt klart en bedrift från din sida. Du är ju dummare än tåget och har inte ens vett att försöka dölja det.

Klart som fan det är arrangörens fel, man FÅR inte gå ut med öl och dom har vakter där för att stoppa det, om dom inte ska se till så att folk inte får med sig öl ut behöver dom ju inte stå där?

Om arrangören hade kunnat göra 2 st enkla saker för att förhindra scenerna i lördags och inte gör de så klandrar jag dom!

Sen att det finns folk som inte kan sköta sig är beklagligt men det är inte BARA djurgården som hv71 vill få det till!
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

stefaaaan skrev:
sensei skrev:
stefaaaan skrev:

Klart som fan det är arrangörens fel, man FÅR inte gå ut med öl och dom har vakter där för att stoppa det, om dom inte ska se till så att folk inte får med sig öl ut behöver dom ju inte stå där?

Om arrangören hade kunnat göra 2 st enkla saker för att förhindra scenerna i lördags och inte gör de så klandrar jag dom!

Sen att det finns folk som inte kan sköta sig är beklagligt men det är inte BARA djurgården som hv71 vill få det till!
nej det är INTE arrangörerns fel att DU går ut med öl även fast du inte får det. det är bara DITT fel. Fatta! du är ansvarig för dina egna handlingar.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

sensei skrev:
stefaaaan skrev:

Bara att ge upp, dumheten vinner tyvärr...

Ponera att det finns 30-60st till utav Stefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans kaliber.
Då orkar jag inte ens tänka på nästa säsong med derbyn.
Kanske dags att införa nån sorts IQ-test vid Entrén till Arenorna runt om i Sverige? för det finns ju faktiskt en gräns för hur dum man får vara.
Den är passerad för länge sedan...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
WK4
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av WK4 »

stefaaaan skrev: Klart som fan det är arrangörens fel, man FÅR inte gå ut med öl och dom har vakter där för att stoppa det, om dom inte ska se till så att folk inte får med sig öl ut behöver dom ju inte stå där?

Helt makalöst!
Om det inte är någon som hindrar dig från att göra något förbjudet så har du inget som helst ansvar för dina handlingar?
:shock: :shock: :shock:

Snälla, gör mig och övriga supportrar (nej, med det ovanstående beskrivna beteendet är du inte en supporter i mina ögon) en tjänst och visa dig aldrig mer på någon av Djurgården Hockeys matcher (vare sig hemma eller borta). Ta gärna med dig dina lågpannade kamrater också så vi andra som förstår hur man beter sig kan njuta av att stödja Djurgården.
Tack på förhand!
If you're not confused, you're misinformed
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Det fanns gott om både OV och poliser på arenan i lördags så säkerhetspersonal fanss det gott om.
Placeringen av de tillresta Djurgårdarna, på en läktare ovanför hemmapublik pekar dock på en viss naivitet ifrån arrangörernas sida.
Men ursäktar inte heller det faktuk att man tömmer kffe, öl etc ned på läktaren under.

Det är dock på intet sätt ok att bara för att inplaceringen är olycklig ta sig friheten att svina på läktaren.
Att sedan hemmafansen inte heller beter sig på ett sätt som kanske hör civilicerade människor till gör inte saken bättre och kan i sig förklara den hätska stämning som uppstod utanför arenan efter slutsignalen.

Slutspel väcker känslor och så skalld et vara och att det i sin tur leder till protester mot spelare/domare i den form vi såg i måndags är nog oundvikligt.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
stefaaaan

Inlägg av stefaaaan »

Ja jösses. Jag har nog, helt seriöst, aldrig någonsin hört något så obegåvat. Tro mig, det är helt klart en bedrift från din sida. Du är ju dummare än tåget och har inte ens vett att försöka dölja det.[/quote]

Sen att det finns folk som inte kan sköta sig är beklagligt men det är inte BARA djurgården som hv71 vill få det till![/quote]

nej det är INTE arrangörerns fel att DU går ut med öl även fast du inte får det. det är bara DITT fel. Fatta! du är ansvarig för dina egna handlingar.[/quote]

JA man är ansvarig för sina egna handlingar, har inte sagt något annat och det finns folk som inte kan sköta sig, och jag har aldrig kastat in ett skit på isen nån gång eller bråkat!
MEN det är HV71 som ska garantera säkerheten!
Det är mitt fel att jag går ut med ölen men det är hv71:S ansvar att jag inte gör det genom att ha vakler där! Varför tror ni annars dom har vakter där?

Har alla blivit lika hjärntvättade av media eller? och tror på allt dom skriver?
WK4

Inlägg av WK4 »

stefaaaan skrev:JA man är ansvarig för sina egna handlingar, har inte sagt något annat och det finns folk som inte kan sköta sig, och jag har aldrig kastat in ett skit på isen nån gång eller bråkat!
Det är mitt fel att jag går ut med ölen men det är hv71:S ansvar att jag inte gör det genom att ha vakler där! Varför tror ni annars dom har vakter där?

Har alla blivit lika hjärntvättade av media eller? och tror på allt dom skriver?
Minnesanteckning till mig själv för framtiden: Mata inte trollen. Mata INTE trollen!
If you're not confused, you're misinformed
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

WK4 skrev:
stefaaaan skrev:JA man är ansvarig för sina egna handlingar, har inte sagt något annat och det finns folk som inte kan sköta sig, och jag har aldrig kastat in ett skit på isen nån gång eller bråkat!

Minnesanteckning till mig själv för framtiden: Mata inte trollen. Mata INTE trollen!
*asg*
Bigge

Inlägg av Bigge »

Ibland undrar man hur folk och deras hjärnkapacitet fungerar. Är den gamla vitsen verkligen sann ang 2 hjärnceller som motarbetar varandra?

Om inte vakten tar dig med ölen, är det då ok att hälla den på andra medmänniskor?
Bara för vakten inte stoppade dig?

Som det har sagts, det är bara DITT fel ingen annans. Så jävla typiskt Sverige att det alltid måste skyllas på någon annan och att det är alltid någon annan som gör fel och inte jag.

Sen kommer de och säger : Ja men hade det funnits regler m.m
Va fan vi har väl regler så det räcker i detta avlånga land. Resten måste man väl kunna tänka ut själv att det kanske fördärvar för DIF att kasta stolar,mynt, hälla öl. Sparka i sönder toaletter m.m

Ni som stod bredvid dessa ashål, namnge/peka ut fanskapen så DIF kan skicka notan till dem.
De är inte riktiga Djurgårds fans ändå så det är inte att svika "familjen"
Konstigt att dessa jävla supportrar hittar ut från sina hål då DIF spelar final. Djurgårdens rikitga fans har varit på plats sen omgång 1 utan sådana här incidenter.
There is no I in TEAM!!!!
Mackan1891

Inlägg av Mackan1891 »

Don66-2 skrev:
Mackan1891 skrev:
tule51tule skrev:Jag var på plats och har varit på Hovet under större delen av säsongen. Publiken har varit toppen likaså spelet. NU, till finalen kommer DFG = Djurgårdens fjolliga grabbar och töntar sig. Dom vill vara med med på tv o i tidningar. Jättetrist. Stäng av dessa töntar från all idrott.
Istället för att sitta och spela efterbliven på ett Forum och prata om saker och ting du inte har en jävla aning om så kan du väl tala om för våra Grabbar vilka töntar de är face to face istället?

Annars tycker jag du kan dra igen käften igen och återgå till aftonbladet.se.

Mupp!

Vem är du...? Al Capone..?

Lägg ner attityden!!
Okej jag ska lägga ned attityden. Jag tycker det är rätt fascinerande att folk som känner Grabbar i DFG kan kalla sina vänner för töntar och påstå att huvudsyftet med DFG är att vara med på TV och i tidningar, jag har faktiskt trott att det har varit tvärtom. Istället för att sitta på ett forum och sprida en massa okvädningsord om sina vänner kan man då inte säga till sina vänner istället när man träffar dem att man inte anser att de är välkomna att följa Djurgården eftersom de inte är några riktiga Fans utan borde göra något annat istället?
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Självklart får väl inte några hv fans biljetter till våran sista match??
Användarvisningsbild
Tessan

Inlägg av Tessan »

WK4 skrev:
stefaaaan skrev: Klart som fan det är arrangörens fel, man FÅR inte gå ut med öl och dom har vakter där för att stoppa det, om dom inte ska se till så att folk inte får med sig öl ut behöver dom ju inte stå där?

Helt makalöst!
Om det inte är någon som hindrar dig från att göra något förbjudet så har du inget som helst ansvar för dina handlingar?
:shock: :shock: :shock:

Snälla, gör mig och övriga supportrar (nej, med det ovanstående beskrivna beteendet är du inte en supporter i mina ögon) en tjänst och visa dig aldrig mer på någon av Djurgården Hockeys matcher (vare sig hemma eller borta). Ta gärna med dig dina lågpannade kamrater också så vi andra som förstår hur man beter sig kan njuta av att stödja Djurgården.
Tack på förhand!
Bra talat! Håll på nå´t annat lag eller börja bete dig. Väx upp! Vi vill inte ha idioter som förknippas med DIF.

Jag säger som en sa till Kristdemokraterna utanför Globen sist: FÖRSVINN!!!!
HobieWan

Inlägg av HobieWan »

Det finns bara en sak man ska kasta in på rinken, å det är kepsen vid hattrick. Resten är fullkomligt idiotiskt.

Nä dags och bänka sig framför dumburken.....å se när DIF spöar HV.

Forza Djurgårn'
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Blå Helgonet skrev:
Allan77 skrev:Fy fan vad ni är pinsamma i stockholm. Kan ni inte gå på hockey utan att förstöra och slänga ner skräp på isen. Ni förstör ju bara för erat lag. Blir det en 6:e match så borde det bli inför tomma läktare. Jävla losers.
...fan den största knäck jag hört på år och dar!
Helgonet din verbala gigantjävel, fyfan vad jag älskar dig. Det är man psykiskt tar någons liv.
Lämna oss aldrig igen.
Säg den glädje som varar
Låst