Det här var nog det värsta jag någonsin har hört.stefaaaan skrev:
Säkerheten i kinnarps i lördags var ju under all kritik, alltind hade gått lugnt till om de visste hur man skulle göra, fanns 2 stora fel, att man lät oss stå ända nere vid plexit det har inget annat lag fått göra nån gång, och att vi fick med oss öl ut från baren!
Det är alltså arrangörens fel att de *tillät* er att dricka öl på en match och sen "stå vid plexit". Som tack för förtroendet, ska ni börja jävlas, kasta och slänga saker på resten av publiken? Helt jävla sanslöst. Sen påstår du att det är arrangörens fel. Men du nöjer dig inte med det:
Ja jösses. Jag har nog, helt seriöst, aldrig någonsin hört något så obegåvat. Tro mig, det är helt klart en bedrift från din sida. Du är ju dummare än tåget och har inte ens vett att försöka dölja det.stefaaaan skrev: Nu blir man ju ännu mer irriterad när vi inte får några biljetter till bortastå, nästan så man önskar det åker ner några ur våran lite hårdare supportergrupp och ställer till med nått, för fan hv71 gör om och gör rätt så blir det inga problem!