Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
yvvi

Inlägg av yvvi »

Sudden är väl singel, firra fram en redig svensk jänta så löser det sig.
Kagen

Inlägg av Kagen »

Fast nu är ju inte Sudden singel.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Kagen skrev:Fast nu är ju inte Sudden singel.
jag läste nånstans att han brytit upp med den andra hälften sen många år ganska så nyligen...

edit
Jag tror att det är så enkelt att Mats inte vill bo ensam i en stor kåk nästa vinter när han och flickvännen Tina Fagerström brutit upp efter många år tillsammans.
här är länken ---> http://expressen.se/nhl-bloggen/
Kagen

Inlägg av Kagen »

Expressen..

Här kommer en bättre källa:

"Some Leafs watchers already have mistakenly connected Sundin's house selling to the breakup with his longtime girl friend, Tina. But the time frame doesn't work. He broke up with Tina during the lockout and has since begun a serious relationship with another woman."
- Toronto Sun 12 Maj 2006.

http://www.torontosun.com/Sports/Hockey ... 4-sun.html
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Det var ett jäkla tjat om Suddens privatliv i Silly Seasontråden!

Finns en tråd som behandlar Suddens vara eller inte vara i Toronto, om han är singel eller inte.

http://www.difhockey.se/difforum/viewtopic.php?t=962
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Kagen

Inlägg av Kagen »

Ledsen Don_T, ett snyggt försök att agera moderator var det. Men i den tråden står inget om Suddens civilstånd alls :-)

Det är Silly Season nu och Sudden har varit en inventarie i Djurgårdens Silly Season rykten de senaste säsongerna. Det är bara att gilla läget, bryta ihop och komma igen :wink:
/Friedrich Nietzsche
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Han kan avsluta sin karriär med ett sm-guld med oss...;)
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Finns det några bra backar kvar på marknaden som kan gå in i en första eller andrafemma? Helst högerfattade också, och som är stabila både defensivt och offensivt. Jesper Damgaard kanske? Har ingen bra koll på honom.

Annars ser jag mer än gärna att vi får hem Fernholm till nästa säsong.
DIFuse

Förlorade

Inlägg av DIFuse »

Vilka killar som nu inte spelar i juniorlagen och inte fått kontrakt med A-laget har lämnat? Vart har dom gått, är dom utlånade eller bortskänkta? Och varför??
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jag fick idag höra ett initierat rykte om en back som är på gång. I mina öron lät värvningen som mumma. Tyvärr kan jag inte avslöja källan eller vilken back i fråga ryktet gäller.

Allt jag kan säga är att klubben jobbar hårt och ambitiöst med att hitta en riktig backklippa.

Stämmer det jag hörde kommer värvningen att vara klar innan semestrarna. Blir det inget lovar jag att ge er namnet en fågel viskade i mitt öra.
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

när kan värvning bli klar som tidigast "OM" det blir nån värvning!?
Användarvisningsbild
Sir Martin

Inlägg av Sir Martin »

Andy skrev:Jag fick idag höra ett initierat rykte om en back som är på gång. I mina öron lät värvningen som mumma. Tyvärr kan jag inte avslöja källan eller vilken back i fråga ryktet gäller.

Allt jag kan säga är att klubben jobbar hårt och ambitiöst med att hitta en riktig backklippa.

Stämmer det jag hörde kommer värvningen att vara klar innan semestrarna. Blir det inget lovar jag att ge er namnet en fågel viskade i mitt öra.
Tommy Albelin?! Dementera gärna.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Sir Martin skrev:
Andy skrev:Jag fick idag höra ett initierat rykte om en back som är på gång. I mina öron lät värvningen som mumma. Tyvärr kan jag inte avslöja källan eller vilken back i fråga ryktet gäller.

Tommy Albelin?! Dementera gärna.
Skulle inte tacka nej till honom, oavsett om det var som ass. tränare eller spelare. RUTIN
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

jocke eriksson blir ej kvar i sin klubb!
Enligt mig en perfekt värvning för oss!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Jocke vore en utmärkt värvning ja, men han är ju inte hellre direkt känd som målskytt om man säger så...
Skriv svar