Jim Morrison skrev:Häxa skrev:Wow, vad vuxen du är. Hur är utsikten där uppe? Du skrev enbart för att provocera, är det verkligen bättre?
Jaha så jag provocerar bara för att jag inte skriver "Död åt Liv" eller liknande... förlåt så förbannat mycket för att man försöker vara LITE objektiv.
"Sådärja.... hjälpte inte med att kalla Jönköpingsborna för Jehovas vittnen, hjälpte inte med att försöka förstöra matchen med att kasta in skit på isen... HV spelade riktigt bra och därmed vann dem, och DET är vad det handlar om, att SPELA bra...
Ni som slänger mynt på isen, skänk dem till välgörenhet istället :-p"
Skojar du? Du går in på Djurgårdens forum precis efter en förlust och droppar den där kommentaren, och påstår att du INTE vill provocera? Haha, get real.[/quote]
DEN kommentaren skrev jag EFTER att ha blivit kallad diverse gulliga saker samt fått en massa skit här inne... så JA, den kommentaren må vara provocerande men inte nämnvärt så provocerande som den skiten många här slängde i mitt ansikte. Och NEJ för sista gången jag håller inte på HV. Är det så svårt att fatta att man kan hålla på ett lag UTAN att känna att man vill döda alla andra lag??!