Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Detta är ju bara osannolikt, hade nästan gett upp matchen så blir det 1-1, sen så går den i RIBBAN...
Nu har vi alltså, 2 bortdömda mål, 37 ribb/stolpträffar, 2 mål mot oss som inte borde varit mål..All medstuds vi hade med oss i de andra matcherna har helt plötsligt blivit motstuds.
BOMBOM BOUCHARD skrev:När ska oturen ta slut. Helt otroligt!
Börjar fan tro att Gud verkligen finns i köping.
Okej att vi kvitterar med knappa minuten kvar men fy fan vilken flyt HV har precis hela tiden.
Vi har tvåsiffrigt i antal ramträffar i denna finalserie. Sinnessjukt.
Beatin skrev:
Nu har vi alltså, 2 bortdömda mål, 37 ribb/stolpträffar, 2 mål mot oss som inte borde varit mål..All medstuds vi hade med oss i de andra matcherna har helt plötsligt blivit motstuds.
Klarar inte det här längre, trots att vi lyckas göra mål med en minut kvar känner jag mig så fruktansvärt uppgiven efter Ottos ribbträff med fem ynka sekunder kvar. Börjar tvivla på att marginalerna någonsin kmr vara på vår sida denna finalserie.
SÅ JÄVLA PINSAMT! Kan alla SLUTA kasta in saker på isen, det förstör bara för spelarna som ska prestera där nere!! Jävla skitungar, ni kan inte kalla er Djurgårdare!!!
(så nu har jag fått det sagt..)
Älska och lyft fram Djurgården istället för att fokusera på annat!!! SÄTT DEN NU DÅ! ? snälla! Avgör nu och visa att vi är bäst!!!!!! ALLTID OAVSETT
kotten skrev:Klarar inte det här längre, trots att vi lyckas göra mål med en minut kvar känner jag mig så fruktansvärt uppgiven efter Ottos ribbträff med fem ynka sekunder kvar. Börjar tvivla på att marginalerna någonsin kmr vara på vår sida denna finalserie.
Instämmer, funderar på att banda resten av matchen och göra något annat en stund. Sedan smyga fram resultatet och hoppas på det bästa.
Orkar ínte med att se ett endaste avslut mot Wesslau längre.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm