Han är luft. Han betyder absolut ingenting för mig.Snazzi skrev:men han är ju långt ifrån en hjälte.
F3: Djurgårdens IF - HV71, 19/4 2010
Re: F3: Djurgårdens IF - HV71, 19/4 2010
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
En stor hockeyspelare för Tre Kronor och Toronto. Men för DIF? En säsong har han spelat här. Han har inget att hyllas för.
Expert.
Håller med. Burop verkar idiotiskt dock.SirDIFalot skrev:En stor hockeyspelare för Tre Kronor och Toronto. Men för DIF? En säsong har han spelat här. Han har inget att hyllas för.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kanske det, dock så ser jag ärligt talat hellre burop än stående ovationer.Henkos skrev:Håller med. Burop verkar idiotiskt dock.SirDIFalot skrev:En stor hockeyspelare för Tre Kronor och Toronto. Men för DIF? En säsong har han spelat här. Han har inget att hyllas för.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- SirDIFalot
Han bröt ett avtal när han lämnade och kom inte hem under lockouten 04/05 trots att han var frisk. Men skulle inte sträcka mig så långt att bua åt honom då det bara skapar dålig stämning.Henkos skrev:Håller med. Burop verkar idiotiskt dock.SirDIFalot skrev:En stor hockeyspelare för Tre Kronor och Toronto. Men för DIF? En säsong har han spelat här. Han har inget att hyllas för.
Expert.
Men herregud ska denna diskussion upp igen börjar bli väldigt drygt visst han sköte inte situationen back in the days bra men låt historia vara historia, så hylla eller inte men att bua tycker jag är lite väl hårt och tror knappt någon kommer göra det om så är fallet.
Men släpp det nu och håna dem som ska hånas
Men släpp det nu och håna dem som ska hånas
-
Släpp Sudden och fokusera på rätt saker nu! Dyker Mats Sundin upp på mediakuben så kul för honom. Själv utgår jag från att alla på Globen har viktigare saker att koncentrera sig på under matchen!
FFF! HTB!
DIF!
FFF! HTB!
DIF!
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Apropå tifo. På hockeyligans "pucksnack" så tycker jag mig skymta en stor "1" på det övre etaget på långsidan. Är det tifopapper eller har det alltid varit en etta där?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Noterade det också. Antagligen är det tifo eftersom det även skulle inkludera sittplats. Alla stolar är röda på Globen.easer90 skrev:Apropå tifo. På hockeyligans "pucksnack" så tycker jag mig skymta en stor "1" på det övre etaget på långsidan. Är det tifopapper eller har det alltid varit en etta där?

Lycka är att vara Djurgårdare.
-
easer90 skrev:Apropå tifo. På hockeyligans "pucksnack" så tycker jag mig skymta en stor "1" på det övre etaget på långsidan. Är det tifopapper eller har det alltid varit en etta där?
Visst är det en tifo-etta. Vågar vi chansa vilt på ett "1891"? Lite senare i filmen syns även gula ränder från B-etage ner till A. Kan nog bli intressant.

-
Ikväll gäller det att var med från start. Det får inte börja som i förra matchen, det var det vi förlorade på. HV kommer nog inte gå lika hårt fram från start som i förra matchen men de kommer att kontra.
Samtidigt får vi inte bli för rädda. Det är vår hemmaplan och vi måste våga ta initiativ.
Samtidigt får vi inte bli för rädda. Det är vår hemmaplan och vi måste våga ta initiativ.
Kolla FInal calling på AB så ser man allt TIfo på enda långsidanWainscotting skrev:easer90 skrev:Apropå tifo. På hockeyligans "pucksnack" så tycker jag mig skymta en stor "1" på det övre etaget på långsidan. Är det tifopapper eller har det alltid varit en etta där?
Visst är det en tifo-etta. Vågar vi chansa vilt på ett "1891"? Lite senare i filmen syns även gula ränder från B-etage ner till A. Kan nog bli intressant.
Domare: Sören Persson, Thomas Andersson
Linjedomare: Jimmy Dahmén, Fredrik Ulriksson
http://stats.swehockey.se/Referees/RefereesPerGame.aspx
Linjedomare: Jimmy Dahmén, Fredrik Ulriksson
http://stats.swehockey.se/Referees/RefereesPerGame.aspx
-
sthlm1891 skrev:Kolla FInal calling på AB så ser man allt TIfo på enda långsidanWainscotting skrev:easer90 skrev:Apropå tifo. På hockeyligans "pucksnack" så tycker jag mig skymta en stor "1" på det övre etaget på långsidan. Är det tifopapper eller har det alltid varit en etta där?
Lite dåligt att de "avslöjar" vad det blir. Såg inför första finalen. Men ska inte titta nu. Bojkotta skvallerpressen!
Nä, tid att rulla iväg till bollen. See you on the stands!
Fy fan vad nervös jag är!
Tror vi måste vinna idag annars får vi det väldigt svårt!
Hv71 spelarna och supportrarna ska inte känna sig välkomna efter det som h'nde i lördags!
Hata HV!!!
NU KÖR VI!!!!
Tror vi måste vinna idag annars får vi det väldigt svårt!
Hv71 spelarna och supportrarna ska inte känna sig välkomna efter det som h'nde i lördags!
Hata HV!!!
NU KÖR VI!!!!