F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld
F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld
TV
Matchen sänds på Kanal 5.
BILJETTER
Samtliga biljetter till bortaklacken är bokade. Ej uthämtade biljetter till övrig del av arenan, d.v.s. sittplats, säljs i biljettluckan från en och en halv timme innan matchstart. Antalet är extremt begränsat, om ens några biljetter kommer att släppas. Returer kan förekomma på ticnet.se.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
Matchen sänds på Kanal 5.
BILJETTER
Samtliga biljetter till bortaklacken är bokade. Ej uthämtade biljetter till övrig del av arenan, d.v.s. sittplats, säljs i biljettluckan från en och en halv timme innan matchstart. Antalet är extremt begränsat, om ens några biljetter kommer att släppas. Returer kan förekomma på ticnet.se.
LIVERAPPORTERING
http://www.difhockey.se/liverapportering
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: F2: HV71 - Djurgårdens IF, 17/4 2010 - bortaklacken slutsåld
JK fick tydligen bara 50 biljetter och de resterande 100 gick till "privata" bussar.
Vilka är det egentligen som fick dessa?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Som jag skrev på ett annat forum går det rykten om att biljetterna har skänkts till Stockholms Moské. Jag dubbelkollade detta på vägen hem från skolan idag, och tydligen är det så att att en hel del biljetter har gått till muslimer bosatta i Stockholms innerstad, främst shia.Lakrisal skrev:JK fick tydligen bara 50 biljetter och de resterande 100 gick till "privata" bussar.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ehh, va? låter smått bisarrt, nä förresten det låter helt osannolikt.... Eller är det här någon internskämt som jag borde fatta?Snazzi skrev:Som jag skrev på ett annat forum går det rykten om att biljetterna har skänkts till Stockholms Moské. Jag dubbelkollade detta på vägen hem från skolan idag, och tydligen är det så att att en hel del biljetter har gått till muslimer bosatta i Stockholms innerstad, främst shia.Lakrisal skrev:JK fick tydligen bara 50 biljetter och de resterande 100 gick till "privata" bussar.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Ironin är alltid svår att förstå på forumen, men jag hoppas för guds skull att du var ironisk?Snazzi skrev:Som jag skrev på ett annat forum går det rykten om att biljetterna har skänkts till Stockholms Moské. Jag dubbelkollade detta på vägen hem från skolan idag, och tydligen är det så att att en hel del biljetter har gått till muslimer bosatta i Stockholms innerstad, främst shia.
Om inte, så kan allt som har med Hv71 att göra dra åt helvette.
Låter helt absurt, och jag kan ju bara tänka mig hur det skulle se ut med 100 muslimer som döljer sitt ansikte under matchen. Tidningarna hade utan tvekan satt en terroriststämpel på Djurgården, samt flytt matchen snabbar än blixten

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
In ša? All?h!sthlm_dif skrev:Ironin är alltid svår att förstå på forumen, men jag hoppas för guds skull att du var ironisk?Snazzi skrev:Som jag skrev på ett annat forum går det rykten om att biljetterna har skänkts till Stockholms Moské. Jag dubbelkollade detta på vägen hem från skolan idag, och tydligen är det så att att en hel del biljetter har gått till muslimer bosatta i Stockholms innerstad, främst shia.
Om inte, så kan allt som har med Hv71 att göra dra åt helvette.Låter helt absurt, och jag kan ju bara tänka mig hur det skulle se ut med 100 muslimer som döljer sitt ansikte under matchen. Tidningarna hade utan tvekan satt en terroriststämpel på Djurgården, samt flytt matchen snabbar än blixten
Lycka är att vara Djurgårdare.
Kommer att missa matchen på lördag pga att jag åker på studenkryssning, sitter på en buss när matchen håller på, någon som har ett bra tips hur jag ska följa matchen, för visst funkar det inte att titta på kanal 5 play med iphone eftersom att det inte finns flash?, hur som helst, någon som har ett bra tips?
Djuuuuuuuuuuuuu
Att se matchen blir nog svårt... men det går ju alltid att följa den. Gå in på internet och sök upp en tidning med en direktrapportering( Blaskan t.ex) eller så köper du "DIF-din klubb applikationen"...Mans91 skrev:Kommer att missa matchen på lördag pga att jag åker på studenkryssning, sitter på en buss när matchen håller på, någon som har ett bra tips hur jag ska följa matchen, för visst funkar det inte att titta på kanal 5 play med iphone eftersom att det inte finns flash?, hur som helst, någon som har ett bra tips?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Ta med en laptop med fullt batteri.. hur svårt kan det vara? I värsta fall kan du följa rapporteringen via sr.se.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
Fan va jag längtar till nästa match. Sjukt skönt att piss-bönderna har all press på sig för stunden.
Bärbar dator full tankad, 3G dongel sen ser du matchen gratis på kanal5 Play!Mans91 skrev:någon som har ett bra tips?

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- -daniel-
En full (...) tankad laptop kan vara halvtrasslig att ha att göra med. Rätt bångstyrig, faktiskt.melker skrev:Bärbar dator full tankad, 3G dongel sen ser du matchen gratis på kanal5 Play!Mans91 skrev:någon som har ett bra tips?
Hahahaha.-daniel- skrev:En full (...) tankad laptop kan vara halvtrasslig att ha att göra med. Rätt bångstyrig, faktiskt.melker skrev:Bärbar dator full tankad, 3G dongel sen ser du matchen gratis på kanal5 Play!Mans91 skrev:någon som har ett bra tips?
- Remy Lebeau
Nu är all press på deras axlar. Pallar dom trycket? Vi har allt att vinna och dom har allt att förlora. Zigomanis snackade Petrasek ur balans idag, det vill jag gärna se mer av på lördag. Underbart när dom visar den sekvensen och sedan visar hur Zigomanis sitter och garvar med Marcus Nilson (?) i båset.
Nu chockar vi alla och tar första matchen i Jerusalem.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Någon annan än jag som noterade Petraseks filmning när han stod och käftade med Zigomanski efter att ha dragit upp nävarna i ansiktet på honom? Ziggy trycker bort Petrasek med högerarmen och Petrasek slänger bak huvudet som om han fått ett slag i ansiktet.Remy Lebeau skrev:Nu är all press på deras axlar. Pallar dom trycket? Vi har allt att vinna och dom har allt att förlora. Zigomanis snackade Petrasek ur balans idag, det vill jag gärna se mer av på lördag. Underbart när dom visar den sekvensen och sedan visar hur Zigomanis sitter och garvar med Marcus Nilson (?) i båset.
Pinsamt, minst sagt.
Vinner vi nästa match så kommer pressen vara enorm på HV inför matchen i Globen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.