Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mr.Lidas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Mr.Lidas »

clawfinger skrev:Nu är jag tillbaka, den aggresiva och hatiska snubben med biljetter.
Som det ser ut nu så har jag över till både 1 & 3.
Vet antal i morgon....
Säljes enbart till hardcore och till facevalue. :mrgreen:
Du har pm:)
clawfinger
Säsongskort: Ja

Inlägg av clawfinger »

Lidas - Fernis och 4sure - Ni har alla svarat inom någon minut och jag har 2 över till 2 av er 3.
Ni vet var jag kommer att finnas. Biljetter är aktiv sittplats och priset är 240. Inte en spänn över vad jag gav.
Ledsen att jag inte kan ge er alla 3.
:twisted:
Användarvisningsbild
Sandrini

Inlägg av Sandrini »

Hejsan!

Har nu tagit ledigt från jobbet o ska åka 100 mil t o r...! MÅSTE :!: se DIF på måndag, söker nu 2 st. biljetter till Globen-matchen med bra sikt, ej högt upp. Någon som inte kan gå och vill sälja??

Helst aktiv sittplats!! Sms:a: 0735-411020

Tack på förhand //Sandra
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Biljetter till F4 och F5, är de slut eller har de inte börjat säljas? Hittar ingen bortaresa på JK.nu.
Användarvisningsbild
fern

Inlägg av fern »

Missar dagens match pga personliga problem... Min polare säljer min biljett(klack) och han nås på: 076 169 59 58. Priset bör röra sig runt inköpspris!
DIF
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Fan vad hugg det är på biljetter nu. Kul, men också lite äckligt.
VAR ÄR ENGAGEMANGET under grundserien?!
Säg den glädje som varar
HåkanSödergren

Inlägg av HåkanSödergren »

Har missat max 10 hemmamatcher den här säsongen och inte en enda hemmaslutspelsmatch, var även i Gävle och kollade första kvartsfinalen. Nu står jag här utan biljett till matchen på måndag och skulle extremt gärna köpa en, plats spelar ingen roll bara jag kommer in!

Skicka ett PM om du har någon över! :D
clawfinger

Inlägg av clawfinger »

Jag sålde 6 biljetter till difare för face value till både final 1 och 6 st till difare till final 3.
Visste inte att jag skulle vara i sthlm till Final 6.
Om någon har en över, skicka PM.
Face Value gäller.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

DIF_Soldier skrev:Fan vad hugg det är på biljetter nu. Kul, men också lite äckligt.
VAR ÄR ENGAGEMANGET under grundserien?!
27-28 grundseriematcher är inte samma sak som slutspel, hur gärna man än vill. Förhoppningsvis så bidrar detta till att fler tjackar säsongskort till nästa år. Dock är det inte många som vill lägga ut 7 000 på ett säsongskort.

Är så nöjd över att veta att jag har min plats, oavsett hur många som vill ha biljett.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
mannge
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av mannge »

clawfinger skrev:Jag sålde 6 biljetter till difare för face value till både final 1 och 6 st till difare till final 3.
Visste inte att jag skulle vara i sthlm till Final 6.
Om någon har en över, skicka PM.
Face Value gäller.
Om du menar att du letar efter en biljett till final 6. Så finns de fortfarande att köpa.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Söker vilken biljett som helst till final 3!
Ge den till en som verkligen presterar, nås på 0700371629.
Tillgänglig dygnet runt. Mvh sebbe
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Någon som vet om varje person som ska in på final 6 måste vara medlem eller om det räcker att den som beställer dem är det?

Edit: Hittade svaret själv. Sorry.

Någon som vet om man måste gå in i grupp med den/de som är medlemmar när biljetterna väl är uthämtade?
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

DIFference skrev:Någon som vet om varje person som ska in på final 6 måste vara medlem eller om det räcker att den som beställer dem är det?

Någon som vet om man måste gå in i grupp med den/de som är medlemmar när biljetterna väl är uthämtade?
Antagligen måste man det:
Biljetterna hämtas ut i entré 13 senast 90 minuter före matchstart på matchdagen.

Biljetterna fås vid inpassage till arenan i entré 13, det är inte möjligt att hämta ut biljetterna tidigare eftersom vi vill begränsa möjligheterna att sälja biljetterna vidare.
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Janzoo skrev:
DIFference skrev:Någon som vet om varje person som ska in på final 6 måste vara medlem eller om det räcker att den som beställer dem är det?

Biljetterna hämtas ut i entré 13 senast 90 minuter före matchstart på matchdagen.

Biljetterna fås vid inpassage till arenan i entré 13, det är inte möjligt att hämta ut biljetterna tidigare eftersom vi vill begränsa möjligheterna att sälja biljetterna vidare.
I det översta stycket står det ju att man måste hämta biljetterna på matchdagen men SENAST 90 minuter innan matchstart. Tror inte de tvingar alla att vara inne i arenan 90 minuter innan matchstart. Så jag tolkar det som att man hämtar ut biljetterna då. Frågan är om de verkligen kollar medlemsskap på alla och kräver att de som inte är medlemmar går i grupp med minst en som är det. Det är en alledeles för omfattande process. Men man får väl se.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

DIFference skrev:
Janzoo skrev:

I det översta stycket står det ju att man måste hämta biljetterna på matchdagen men SENAST 90 minuter innan matchstart. Tror inte de tvingar alla att vara inne i arenan 90 minuter innan matchstart.
Lite virrig blir man ju, de kanske borde ge ut lite bättre info. :8
Bild
Edit: lite stor bild
Skriv svar