Jävligt trist att ingen djurgårdare platsar i Tre kronor..
Då jag tycker att VM är en ganska halvseg och måttligt upphetsande turnering där det enda riktiga nöjet är att få se djurgårdare testa sig mot internationellt motstånd så försvinner härmed den stora behållningen utan järnkaminer i truppen...
113 WHB
Djurgårdare i VM
Det kan vara så att Linka och övriga som platsar i landslaget hade en sån karaktär att dom ansåg att dom inte är i sån form att dom skulle vara till hjälp för landslaget.
Och vissa andra från dom övriga klubbarna som inte kom till slutspel tror att dom är så bra så dom kan göra någon nytta (vilket inte jag annser).
Det står ju bara i Tidningen vilka NHL proffs som tackar nej, men inte vilka ES spelare som tackar nej.
Och jag tycker att spelare som inte har spelat sen ES grundserie avslutades inte har att göra i landslaget, utan forsätta softa tills försäsongsträningen börjar.
Och vissa andra från dom övriga klubbarna som inte kom till slutspel tror att dom är så bra så dom kan göra någon nytta (vilket inte jag annser).
Det står ju bara i Tidningen vilka NHL proffs som tackar nej, men inte vilka ES spelare som tackar nej.
Och jag tycker att spelare som inte har spelat sen ES grundserie avslutades inte har att göra i landslaget, utan forsätta softa tills försäsongsträningen börjar.