Underbart, då är biljetter på A1 bokat till Final 3 och klackbiljetter till eventuell Final 6 bokade. Final 1 blir att se på tv för egen del. Efter att ha sett den äckliga hyllningen till råttpacket i tidningarna så börjar hockeyabstinensen smyga sig på nu.
nu har jag bokat 5 biljetter till ev final 6....men så kom jag på en sak mitt i euforin. Fick ju inte välja rad eller dylikt utan bara priskategori men nog kommer man väl på rad? inte blir vi väl utspridda på läktarn hoppas jag? :-/
m0ng00se skrev:nu har jag bokat 5 biljetter till ev final 6....men så kom jag på en sak mitt i euforin. Fick ju inte välja rad eller dylikt utan bara priskategori men nog kommer man väl på rad? inte blir vi väl utspridda på läktarn hoppas jag? :-/
Då "vi kommer alltså plocka undan din bokning innan vi släpper upp resterande biljetter" känns det rätt givet att ni inte blir utspridda.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
m0ng00se skrev:nu har jag bokat 5 biljetter till ev final 6....men så kom jag på en sak mitt i euforin. Fick ju inte välja rad eller dylikt utan bara priskategori men nog kommer man väl på rad? inte blir vi väl utspridda på läktarn hoppas jag? :-/
Då "vi kommer alltså plocka undan din bokning innan vi släpper upp resterande biljetter" känns det rätt givet att ni inte blir utspridda.
jomen samtidigt står det så här:
"Fråga: Vad får jag för platser? Svar: Du får ospecificerade platser, men de kommer att vara bättre än de biljetter som släpps till försäljning på ticnet.se, vi kommer alltså plocka undan din bokning innan vi släpper upp resterande biljetter på ticnet.se. Till final 1 tog dessutom biljetterna slut på några minuter, så det är stor risk att bli helt utan biljett om man väntar på det ordinarie biljettsläppet."
"ospecifierade" kan tolkas som spridda skurar eller är det bara att man inte kan välja om man ska sitta på rad 19 eller 29..typ?