Mange Johansson är inte bara bra offensivt, han är sjukt smart defensivt och har en tajming i allt han gör som är grymt bra... skulle nog säga att han defnitivt är en av ES bästa allroundbackar. Om inte den bästa faktiskt.Snazzi skrev:Magnus Johansson är en av de bästa offensiva backarna i Elitserien. Om inte den bästa. Visserligen är han inte så bra defensivt. Men vafan, att påstå att Timmy skulle konkurrera ut honom, nä du.Chpz skrev:Klart som fan jag hellre har Timmy i mitt lag än Magnus Johansson och det hoppas jag du också har.
Jävligt löjlig kommentar..... vad har Mitman och gänget med diskussionen att göra? Timmy är en underskattad spelare som har den spelstilen ett svenskt landslag behöver och som borde få chansen OM inte NHL backarna som blir förfrågade kommer. Sluta pissa ner på våra egna spelare
Bara för att han spelar i DIF blir han inte allsmäktig på det sättet.
kungen ragge!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: kungen ragge!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Tycker att han är alldeles för klen framför kassen. Känns som att han inte riktigt vågar flytta motståndarna ordentligt. Ragge vet hur man behandlar spelare framför kassen. Men med elitseriemått mätt så är han väl helt okej. Klart en av de bästa backarna i ES i alla fall. Att säga att Timmy är bättre är hur som helst bara fel.-daniel- skrev:Mange Johansson är inte bara bra offensivt, han är sjukt smart defensivt och har en tajming i allt han gör som är grymt bra... skulle nog säga att han defnitivt är en av ES bästa allroundbackar. Om inte den bästa faktiskt.Snazzi skrev:Magnus Johansson är en av de bästa offensiva backarna i Elitserien. Om inte den bästa. Visserligen är han inte så bra defensivt. Men vafan, att påstå att Timmy skulle konkurrera ut honom, nä du.Chpz skrev:Klart som fan jag hellre har Timmy i mitt lag än Magnus Johansson och det hoppas jag du också har.
Jävligt löjlig kommentar..... vad har Mitman och gänget med diskussionen att göra? Timmy är en underskattad spelare som har den spelstilen ett svenskt landslag behöver och som borde få chansen OM inte NHL backarna som blir förfrågade kommer. Sluta pissa ner på våra egna spelare
Bara för att han spelar i DIF blir han inte allsmäktig på det sättet.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Det är hans enda svaghet, ja. Men man kan inte vara stor & stark, ösa in poäng, ha briljant speluppfattning, ett underbart skott och vara snabb på skridskorna...då spelar man inte i Elitserien. Totalt sett skulle jag nog ändå vilja säga att han är ES bästa back.
En frisk Kung Ragge är inte så jävla långtifrån dock, men han är tyvärr lite för långsam på rören these days och hans skott är inte direkt livsfarligt.
En frisk Kung Ragge är inte så jävla långtifrån dock, men han är tyvärr lite för långsam på rören these days och hans skott är inte direkt livsfarligt.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Trevligt att vi är helt överens.-daniel- skrev:Det är hans enda svaghet, ja. Men man kan inte vara stor & stark, ösa in poäng, ha briljant speluppfattning, ett underbart skott och vara snabb på skridskorna...då spelar man inte i Elitserien. Totalt sett skulle jag nog ändå vilja säga att han är ES bästa back.

Lycka är att vara Djurgårdare.
- SirDIFalot
Hur som helst är Mange J klasser bättre än Timmy. Jag gillar Timmy. Men fan... löjligt jämförelse.
Expert.
Det finns ju andra backar som han kan ta platsen ifrån isåfall.
- Rolf-David
- Medlem: Ja, ständig medlem
No kidding-daniel- skrev:En frisk Kung Ragge är inte så jävla långtifrån dock, men han är tyvärr lite för långsam på rören these days och hans skott är inte direkt livsfarligt.

------------------------
En Djurgårdsmaskin
En Djurgårdsmaskin