F1: Djurgårdens IF - HV71, 15/4 2010 (Kampanj: Färga Hovet)

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
MacHovet
Säsongskort: Ja

Re: F1: Djurgårdens IF - HV71, 15/4 2010

Inlägg av MacHovet »

Shit vilket tryck på biljetter. Tur man fick plåt till båda matcherna.
Då får vi som fick tag på biljetter, klack som sittplats, se till att skapa den absolut bästa stämning som någonsin upplevts i en hockeymatch. Den som inte ställer upp på det kan lika gärna ge bort sin biljett till någon annan som ställer upp på det!

Om även sittplats gör sitt för stämningen (som de gjorde några gånger i S5) är ju nästa steg att få folket hemma i TV-soffan att stå upp och sjunga ole ole ola :-)

Deal?
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av android »

Man får ju hoppas att det var mestadels Djurgårdare som fick tag i plåtarna. Var ju ingen gudstjänt idag, så inte omöjligt att det satt smålänningar och pumpade F5.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Blir första gången för mig i klacken nu. Ska bli jävligt kul:)

Vi vinner!
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Ibland är jag glad att ha bröder, lyckades själv inte få tag i biljett men så lyckades dem..hurra jag ska se Final 1 :D
NU JÄVLAR KÖR VI!!!!!!
Användarvisningsbild
Henkos

Inlägg av Henkos »

Visst är det en tuff förstamatch men å andra sidan så har vi ett riktigt bra utgångsläge om vi vinner den då vi är starka borta. Skulle vi leda med 2-1 efter tre matcher är även det riktigt fint.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Är i stort behov av biljetter. PM:a om du har plåtar över!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Rolf-David

Inlägg av Rolf-David »

Jag fick tag i biljetter till final 3 men inte final 1, så om någon har biljetter till övers till final 1 så dra iväg ett PM till mig ! :o
------------------------
En Djurgårdsmaskin
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

Bara jag som stör mig på att folk som aldrig går på en enda match helt plötsligt ska gå?
coden

Inlägg av coden »

Janzoo skrev:Bara jag som stör mig på att folk som aldrig går på en enda match helt plötsligt ska gå?
Det hoppas jag verkligen, tyder på ett rätt sniket och ogint sinnelag.

Är väl bra om det blir fullsatt och i stort sett alla på plats hejar fram DIF?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Janzoo skrev:Bara jag som stör mig på att folk som aldrig går på en enda match helt plötsligt ska gå?
Vad fan spelar det för roll? Alla är ju lika välkomna?
DIF!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Daniel942 skrev:
Vad fan spelar det för roll? Alla är ju lika välkomna?
Men samtidigt är det synd om de Djurgårdare som stöttat DIF under säsongen, och föregående säsonger, i vått och torrt, som blir utan biljett nu. På grund av att några helt plötsligt bestämt sig för att titta hockey för första gången i sitt liv.
Förstår helt klart alla vått och torrt supportrars känslor nu när de blivit utan biljett till något de väntat på ett bra tag.
Säger bara att det var en jäkla tur att man pyntade 1400kr innan säsongen, vilken jävla valuta. :roll:
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
fanaticbee

Inlägg av fanaticbee »

Snazzi skrev: Men samtidigt är det synd om de Djurgårdare som stöttat DIF under säsongen, och föregående säsonger, i vått och torrt, som blir utan biljett nu. På grund av att några helt plötsligt bestämt sig för att titta hockey för första gången i sitt liv.
Förstår helt klart alla vått och torrt supportrars känslor nu när de blivit utan biljett till något de väntat på ett bra tag.
Säger bara att det var en jäkla tur att man pyntade 1400kr innan säsongen, vilken jävla valuta. :roll:
De flesta av dessa trogna som du pratar om har väl ändå säsongsbiljett?
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

Elajtaren skrev:Någon som vet var man kan inhandla bortaklacksbiljetter i Kinnarps arena?
http://www.jarnkaminerna.se/artikel/jk/ ... ll-final-2
Användarvisningsbild
mannge
Kontakt:

Inlägg av mannge »

fanaticbee skrev:
Snazzi skrev: Men samtidigt är det synd om de Djurgårdare som stöttat DIF under säsongen, och föregående säsonger, i vått och torrt, som blir utan biljett nu. På grund av att några helt plötsligt bestämt sig för att titta hockey för första gången i sitt liv.
Njae.. inte alla. (trodde jag skulle jobba mera nere i vårat kontor i Blekinge)... så blev ej fallet.. dvs. Jag har köpt singelbiljetter för minst 2-3 "säsongsplåtar". Men men, sånt är livet. ;)

Sitter dock inte utan biljett i någon av matcherna som tur väl är.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

fanaticbee skrev:
Jo visst, de flesta kanske har det.
Men faktum kvarstår att säkert 3-400 hundra blev utan i år. Av många olika anledningar, t.ex som mannge sa, jobbar på annan ort, kanske haft något konstigt jour schema på jobbet. Fått en familj och utökat DIF familjen med en extra medlem att ta hand om.
Finns till och med landsort DIFs som förtjänar att få se en finalmatch mer än dessa 14 åringar som nu fått hybris och fixat plåt till finalmatcherna.

Det enda positiva med detta är väl att vi rekryterar några själar för varje hundratal medångssupportrar som nu kommer till matcherna. Vissa kommer ju säkerligen stanna kvar och bli en trogen supporter.

Hur som helst är det fortfarande synd om dem som blev utan, som jag tycker verkligen förtjänar en biljett, som förtjänar att få se sitt DIF nå framgång.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Skriv svar