Silly season

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Sir Martin

Inlägg av Sir Martin »

Tur att Calle Steen inte gick till oss. Jag tycker egentligen att båda bröderna är väldigt överskattade. Möjligtvis att Oscar skulle kunna blomma ut i DIF, men jag är ändå tveksam.
yvvi

Inlägg av yvvi »

Såg Bofors-Leksand. Jag gillade verkligen vad jag såg. Oscar var bra mycket bättre än i Färjestad enligt min mening, bra fart, bra teknik med finess. Tror han växte under året i Leksand, en spelare ja kan tänka mig i DIF-dressen
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

vet någon med kontakter i styrelsen om dif väntar på att nhl är slut innan man värvar nån mer eller har dif någon på g från nordamerika?
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

DIF har ett par spelare kvar att värva och de är på gång! Efter det är truppen full.

Skulle det vara någon hämvändare som är intressant går det alltid att göra förändringar i truppen.

Det finns även en back up-plan om Thoresen skulle försvinna. Hur den är och vem som kommer i så fall är väldigt svårt att sia om! Det finns inte många som kan fylla en sådan plats och ju närmare 15 juni vi kommer desto svårare blir det att hitta någon bra!

Skriv på för att Thoresen ska stanna!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

En Steen på väg in i boet

Inlägg av Frasse »

Ryktet gör gällande att Oscar Steen snart skriver på för Mesta Mästarna.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Jojje

Re: En Steen på väg in i boet

Inlägg av Jojje »

Frasse skrev:Ryktet gör gällande att Oscar Steen snart skriver på för Mesta Mästarna.
8)
Kom Igen Thore

Re: En Steen på väg in i boet

Inlägg av Kom Igen Thore »

Frasse skrev:Ryktet gör gällande att Oscar Steen snart skriver på för Mesta Mästarna.
Låter väldigt bra isf.
Tror Oscar kan utvecklas till en riktigt bra spelare hos oss.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Om vi värvar Oscar Steen ser vår forwardssida allt bättre ut. Han var ju typ en av få spelare i Leksand som höll elitserieklass föregående säsong.
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Om nu Steen kommer vilken spelare tror ni kommer efter honom och i vilken position?
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Känns som om det är dött på värvnings fronten nu, vet att dom avvaktar lite, men börja bli lite otålig :twisted:
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Pepp91 skrev:Känns som om det är dött på värvnings fronten nu, vet att dom avvaktar lite, men börja bli lite otålig :twisted:
Men asså, nu börjar ju transfermarknaden sina, men jag tror att DIF har klart för sig hur de ska värva.

Som jag sagt innan, vänta och se!
Användarvisningsbild
DIForever

Inlägg av DIForever »

Pepp91 skrev:Känns som om det är dött på värvnings fronten nu, vet att dom avvaktar lite, men börja bli lite otålig :twisted:
Men herregud, vi är bara i maj månad ännu... ta det lite lugnt grabben. Som Boråsaren skrev, vi får vänta och se. Tror nog att ledningen har full koll på vad som behövs värvas.
Lite finare, lite bättre

Bloggen
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

jag tycker att de e bra att dom avvaktar lite nu, istället öfr att värvä spealr just när säsongen är slut...
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

http://www.elithockey.net/silly.php

jimmie ericsson til dif?
verkar som den där sidan sitter och chansar lite?
Användarvisningsbild
addendif

Inlägg av addendif »

frölundas back Richard Demén-Willaume sägs vilja ha mer speltid http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=122746 kanske nåt vi kan värva!
Dif forever!!
Skriv svar