Biljettråden
Re: Biljettråden
Finns det möjlighet att min farsa kan hämta min biljett åt mig? Vore väldigt bra då jag knappt hinner ta mig till Globen i veckan...
det ska funka om man skickar ett mail där man skriver vilken person som ska hämta m.m.alext skrev:Finns det möjlighet att min farsa kan hämta min biljett åt mig? Vore väldigt bra då jag knappt hinner ta mig till Globen i veckan...
Är inte 100% säker men jag tror det ska funka!
That´s right eas(t)er!easer90 skrev:det ska funka om man skickar ett mail där man skriver vilken person som ska hämta m.m.alext skrev:Finns det möjlighet att min farsa kan hämta min biljett åt mig? Vore väldigt bra då jag knappt hinner ta mig till Globen i veckan...
Är inte 100% säker men jag tror det ska funka!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Tänkte beställa plåtar till S5 så fort de släpps.
Frågan är var det är bäst att sitta, mitt på etage B (B8) eller kurvan på etage A (typ A6)?
Bättre än så lyckades jag inte få tag i till S4 så antar det blir liknande nu.
Frågan är var det är bäst att sitta, mitt på etage B (B8) eller kurvan på etage A (typ A6)?
Jag skulle ha valt mitten av etage B, så länge du inte sitter allra högst upp så är det bra platser.Henkos skrev:Tänkte beställa plåtar till S5 så fort de släpps.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ah ty för infon. Sitter på B8 rad 8 under S4 så bör väl vara lugnt.
Söker biljetter till onsdagen!
Smsa mig på 0700371629, mvh sebbe
Smsa mig på 0700371629, mvh sebbe
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det finns fortfarande enstaka biljetter kvar på ticnet.se och returer förekommer då och då. Nu har dom ju även släppt biljetter med skymdsikt. Så för er som söker finns det fortfarande chans att få tag i biljett.
Har en biljett till A-läktaren till kvällens match. Finns i Gustavsberg men kan eventuellt träffas runt Globen då jag måste hämta ut min biljett till semifinal 5 idag eller imorn. Orkar ni åka ut till Gustavsberg får ni den för 150 kr
PMA
PMA
Önskar BYTA en klackbiljett till Semifinal 5 då jag har en biljett till etage A och en till etage B. PM vid intresse.
Edit: Byte fixat, annonsen ej aktuell längre.
Edit: Byte fixat, annonsen ej aktuell längre.
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
- DIFMOTRUBBET
Vet nån om de finns biljetter kvar till dagens match? någon som har kollat med butiken?
-
morsan tänker köpa biljetter till mej till imorgon på B3. Är det bra platser, eller är det linköpings klack? eller vart sitter dom?
- Daniel942
Det är nära LHCs "klack", roligare för dig tror jag om du köper närmare DIF klacken!sandrablom skrev:morsan tänker köpa biljetter till mej till imorgon på B3. Är det bra platser, eller är det linköpings klack? eller vart sitter dom?
DIF!
-
okej. tack!Daniel942 skrev:Det är nära LHCs "klack", roligare för dig tror jag om du köper närmare DIF klacken!sandrablom skrev:morsan tänker köpa biljetter till mej till imorgon på B3. Är det bra platser, eller är det linköpings klack? eller vart sitter dom?

Kan man hämta ut biljetterna som jag har beställt på hemsidan till semifinal 5 på dagen typ runt lunch i butiken i Globen Shopping?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."