S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
Sudden nu. Matchen kan sluta precis hur som helst, som senast.
Avskaffa tre mot tre.
Vinner vi denna matchen så ska Wesslau ha någon slags medalj, fyfan vilka räddningar han har gjort..Han har samlat ihop ett helt highlightklipp bara under denna matchen.
Fy fan så nervös man är!
gustav har varit hur grym som helst
Mackan borde bänkas. Han bara glider omkring där ute på isen.
Läste precis att det står 23-39 i skott till en annan del köping, fortsätter det så kommer det att gå åt helvete....
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Nytt 50/50 läge för stroke. Dessa jävla suddenmatcherna.
Hursomhelst så har jag aldrig sett en sjukare målvaktsinsats än den Gustaf Wesslau har stått för idag. Ett antal rena jävla idioträddningar. Han kan bli stor matchvinnare om detta går vägen.
Sen har ju faktiskt vi haft 3 stycken lägen där puckjävlen har dansat/flugit på mållinjen.
Tyvärr är domarna ett stort jävla skämt.
Först en sjukt billig utvisning på deras Ekbom. I vårat PP sen får Mackan en stenhård slashing över armen som hördes ända hem till tv-soffan. Den blundar dom totalt för. Pinsamt.
Fimpens utvisning hade jag köpt om dom plockat några av de uteblivna LHC-utvisningarna tidigare i matchen.
Jaja. Jobbiga 2-2 eller matchbollsliknande 3-1. Jag vet vilket jag föredrar iaf.....
Hursomhelst så har jag aldrig sett en sjukare målvaktsinsats än den Gustaf Wesslau har stått för idag. Ett antal rena jävla idioträddningar. Han kan bli stor matchvinnare om detta går vägen.
Sen har ju faktiskt vi haft 3 stycken lägen där puckjävlen har dansat/flugit på mållinjen.
Tyvärr är domarna ett stort jävla skämt.
Först en sjukt billig utvisning på deras Ekbom. I vårat PP sen får Mackan en stenhård slashing över armen som hördes ända hem till tv-soffan. Den blundar dom totalt för. Pinsamt.
Fimpens utvisning hade jag köpt om dom plockat några av de uteblivna LHC-utvisningarna tidigare i matchen.
Jaja. Jobbiga 2-2 eller matchbollsliknande 3-1. Jag vet vilket jag föredrar iaf.....
Alltså power-play. Förstår inte varför Otto ska gömma sig bakom mål.
In med dig i slottet istället.
In med dig i slottet istället.
Snälla låt oss ta det hära!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
så jädra skönt vilken härlig dag
WESSLAU BÖR FÖRÄRAS MED EN EGEN RAMSA.
- Jim Morrison
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Efter den sämsta starten jag någonsin skådat i ett slutspel så avslutar grabbarna grymt och TRYCKER PÅ som fan i förlängningen. SKÖN SEGER!
OCH WESSLAU, FY FAN VAD BRA DU ÄR.
Efter den sämsta starten jag någonsin skådat i ett slutspel så avslutar grabbarna grymt och TRYCKER PÅ som fan i förlängningen. SKÖN SEGER!
OCH WESSLAU, FY FAN VAD BRA DU ÄR.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Finner inga ord hur glad jag är..Väckte nog hela kvarteret när jag märkte att det blev mål, HELVETE VAD SKÖNT!