S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
- Jim Morrison
Re: S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
Aldrig varit med om ett skönare mål. Nu kanske grabbarna får lite blodsmak och börjar JOBBA
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Elitserien. Ligan där man inte får tacklas hårt.
jag håller med dig man får inte tacklas
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, förstår inte riktigt varför Nilson åkte ut. Jag är ingen regelexpert men det där såg larvigt ut att ta ut han för.
Avskaffa tre mot tre.
Vi har gått miste om 6 solklara minuters spel i PP. Två solklara höga klubbor varav den från den vidrigaste horunge på isen Laumann på Ragge ska vara 2+2. Dessutom någon trippingsituation tidigare som mycket väl kunde gett en tvåa.
Iofs hade vi väl inte gjort mål ändå med vårat för tillfället usla PP men rätt ska fan vara rätt.
Mackan(som för övrigt är fullständigt osynlig, igen) åker på en tveksam boarding när han tacklar Mange Johansson i slutet som dom lika gärna kunde skippat när dom ändå blundat för allt annat. Speciellt när Sebastian Karlsson inte fick utvisning för sin tackling i ryggen på Ragge senast.
Och Linköpings plastfans säger att dom har domaren emot sig. Vakna upp för fan och välkommen till verkligheten.
Jag känner att vi verkligen måste vinna denna matchen. Hade varit så jävla underbart. Så snälla DIF, VINN!
Iofs hade vi väl inte gjort mål ändå med vårat för tillfället usla PP men rätt ska fan vara rätt.
Mackan(som för övrigt är fullständigt osynlig, igen) åker på en tveksam boarding när han tacklar Mange Johansson i slutet som dom lika gärna kunde skippat när dom ändå blundat för allt annat. Speciellt när Sebastian Karlsson inte fick utvisning för sin tackling i ryggen på Ragge senast.
Och Linköpings plastfans säger att dom har domaren emot sig. Vakna upp för fan och välkommen till verkligheten.
Jag känner att vi verkligen måste vinna denna matchen. Hade varit så jävla underbart. Så snälla DIF, VINN!
Undrar om det är så smart att ha domare som dömde igår.
Vad är det egentligen med linjedomare som har svårt att lyfta på fötterna i matcher mot "cluben"?
Han vill väl ha en assist.Stadion skrev:Vad är det egentligen med linjedomare som har svårt att lyfta på fötterna i matcher mot "cluben"?
Viktigt att hålla tätt i BP nu i början.
Det verkar vara skapligt tryck iaf! 

Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Hafsigt och slarvigt
Låter inte bra när man spelar mot lhc..warrant skrev:Hafsigt och slarvigt
Hur spelar grabbarna idag?
Fan, jag var tvungen att stänga ner webb-sändningen för jag blev rädd att få en hjärtinfarkt...
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
DIF släpper till alldeles för mycket i egen zon.
magsår, hjärntumör och hjärtattack. Jag känner att allt är på väg nu. Gör ett snabbt nu så kanske pulsen har lagt sig tills man ska till jobbet imorgon.