Wennerholm lär väl jubla när hans "favorit" är tillbaka, ser säker fram emot många sköna hat-rubriker.
Ni minns väl alla när Fimpen hade för hög klubba och vispade till en spelare i ansiktet. Wennerholm stormade ut att det var det värsta han sett på en hockeyrink, krävde minst 11 matchers avstängnings och kallade Fimpen för skandalspelare
Missförstå mig rätt nu, men varför är alla så glada över att få hem "Fimpen"? Gillar också killen och att han kämpar så mkt, men det är ju verkligen ingen spelare som lyfter laget. Han kan göra ett habilt jobb i en tredje eller fjärdekedja. Att han skulle kunna ersätta en sån som Rudslätt är t ex löjligt.
Roffe Wainhainen blev för övrigt säsongen spelare i Fimpens lag.
jensa öhling skrev:Missförstå mig rätt nu, men varför är alla så glada över att få hem "Fimpen"? Gillar också killen och att han kämpar så mkt, men det är ju verkligen ingen spelare som lyfter laget. Han kan göra ett habilt jobb i en tredje eller fjärdekedja. Att han skulle kunna ersätta en sån som Rudslätt är t ex löjligt.
Roffe Wainhainen blev för övrigt säsongen spelare i Fimpens lag.
Visst är det roligt att han är tillbaka, men en sådan JÄTTE förstärkning, som vissa vill göra gällande att han är skriver jag icke under på..
Men visst, han kommer alltid göra sitt yttersta för laget och har onekligen ett stort djurgårdshjärta och det väger ju alltid tungt..
Vi får en spelare med hjärta för föreningen, en riktig slitvarg.
Visst skulle det sitta suveränt med en poängmaskin, men det är så skönt med en riktigt kämpe. En kille som stoppar puckar med tänderna, inte bara säger att han ska göra det.
Förstår inte heller varför alla e så glada. Fimpen är en i allra högsta grad medioker elitseriespelare. Han höjer inte ett lag utan kan möjligen användas som utfyllnad.
Vi skulle behöva en riktig målskytt, inte Fimpen.
Det som dock är bra är att Fimpen har DIF-hjärta och att han kämpar i varje byte. Alltid svettig tröja efter match. Men det är ingen spets kompetens.
Att han skulle vara ersättning för Ruda är löjligt.
Ställer mig bakom de som inte inte hjulade av glädje när de fick höra nyheten. Stort DIF-hjärta i all ära, men det krävs faktiskt lite mer än så, även om det är helt underbart med spelare som har hjärta för klubben.
Någon nämnde i en annan tråd att han har utvecklats rejält i sitt år i Tyskland - bara att hoppas att det är sant.