PS: mitt 100 inlägg.woho

Men inte bra för mina nervermelker skrev:På ett sätt är det ju bra om de torskar ikväll, då får vi en extra fylld glob med intäkter på torsdag, skulle på sätt och vis smaka mumma
Jag har bokat tåg på ons med hemresa fre, tänkte kika S4 o S5. På så sätt vore det fint med en femte match men jag tar nog ändå gärna en vinst idag :Pmelker skrev:På ett sätt är det ju bra om de torskar ikväll, då får vi en extra fylld glob med intäkter på torsdag, skulle på sätt och vis smaka mumma :lol:
Han får gärna fira det med lite mål också ;PEdin skrev:Falken firar 100 slutspelsmatcher ikväll!
Tror han firar det med (6+2) och 38 spelade minuter, minst.
Absolut, vi kan kalla honom för Judas istället...AlltidDjurgårn skrev:Dock så tycker jag det är lite synd att det skall hojtas en massa om hora så fort fernholm dyker upp, missförstå mig inte - han ska veta att han är förrädare - men tycker det borde finnas alternativa saker än hora att kalla honom för. Annars får han bara sitta och gråta ut i media hos Tomas Ros i AB. Men förutom den väldigt lilla detaljen så är klacken suveränt bäst.Bra jobbat!
Pluggen skrev:Absolut, vi kan kalla honom för Judas istället...AlltidDjurgårn skrev:Dock så tycker jag det är lite synd att det skall hojtas en massa om hora så fort fernholm dyker upp, missförstå mig inte - han ska veta att han är förrädare - men tycker det borde finnas alternativa saker än hora att kalla honom för. Annars får han bara sitta och gråta ut i media hos Tomas Ros i AB. Men förutom den väldigt lilla detaljen så är klacken suveränt bäst.Bra jobbat!
Wolmer is back, då kanske vi får snabba avblåsningar i samband med våra mål då, så blir de bortdömda!warrant skrev:Marcus Vinnerborg och Wollmer Edqvist dömer ikväll..
Äsch, han dömde gnaget(Hysch Hysch, 1-0 Örebro!) matchen igår, och där vann Leksand. Så någon vett, om än lite, har han i sin skalle!Slutspel skrev:Wolmer is back, då kanske vi får snabba avblåsningar i samband med våra mål då, så blir de bortdömda!warrant skrev:Marcus Vinnerborg och Wollmer Edqvist dömer ikväll..