S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
Re: S1: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 1/4 2010
Nu börjar man bli rejält nervöst. Fast än är läget under kontroll, men en hjärtattack är att vänta om vi ska försvara en ledning i slutet av matchen.
Jag vet inte vad jag ska tro faktiskt. Jag tror väl oftast på en seger, och innerst inne så gör jag även det idag, men dessvärre så är det nog mer hjärta än hjärna i den tippningen.
Hur som helst så är insatsen i sig viktigast idag. Visa hjärta, kämpa och för guds skull, kör över plastskulpturerna i lhc tröjor.
Någon får gärna sänka äckel Jämtin också. Han är så jävla ful och äcklig så att man blir spyfärdig. Han ser ut som en grottmänniska och pratar som ett särbarn. Fy fan...
Jag vet inte vad jag ska tro faktiskt. Jag tror väl oftast på en seger, och innerst inne så gör jag även det idag, men dessvärre så är det nog mer hjärta än hjärna i den tippningen.
Hur som helst så är insatsen i sig viktigast idag. Visa hjärta, kämpa och för guds skull, kör över plastskulpturerna i lhc tröjor.
Någon får gärna sänka äckel Jämtin också. Han är så jävla ful och äcklig så att man blir spyfärdig. Han ser ut som en grottmänniska och pratar som ett särbarn. Fy fan...
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Lee Harvey Oswald
degen201 skrev:Jag är inte ett dugg nervös tror det går lättare här än mot brynäs........(Kanske är önsketänkande oxå)
Har du redan tömt all Påsksprit?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
-
Märkte precis det också xDSirDIFalot skrev:Hehe aprilskämtas i Canal Plus också.
Tjavars, skoj det i allafall.
Ingen Zigomanis med idag dock ser det ut som :/
Djurgården - First and last and always.
-
Jocke13 skrev:Mysteriet är löst. Det är en supporter som gjort den "kampsången" på skoj. Det är ingen officell LHC-låt så det är ingen som behöver förknippas med den. Kan man ta den för vad den är, med glimten i ögat, är den ju småskoj faktiskt.Remy Lebeau skrev:"Globens läktare står ju tomma, Hardy Nilson har fått en blomma"Bjurre skrev:Bönderna skämer ut sig även musik mässigt
Herregud. Vilken låt. Hur man kan vilja förknippas med den är ett mysterium.
Tjavars, tycker den speglar ungefär den passion som LHC supportrar har för sitt lag
Ja nu börjar pulsen gå upp rejält. Är otroligt spänd på att få se hur det ser ut här i början av matchen.
Efter två lite mindre bra matcher vill jag se bättring på:
-PP, mer rörelse och positionsbyten.
-Första kjedjan måste upp i skridskoåkningen igen, det var mycket glida fram till puck sist i Globen.
-Weslau har varit bra men han måste få puckarna att fastna lite bättre. Tror vi blir mycket hårdare straffat på returer av LHC än av Brynäs
Efter två lite mindre bra matcher vill jag se bättring på:
-PP, mer rörelse och positionsbyten.
-Första kjedjan måste upp i skridskoåkningen igen, det var mycket glida fram till puck sist i Globen.
-Weslau har varit bra men han måste få puckarna att fastna lite bättre. Tror vi blir mycket hårdare straffat på returer av LHC än av Brynäs
-
Usch, Norrena.. well, har vi tur kanske han flippar ur och blir avstängd igen, dock bara inte med samma resultat som förra gången.
VAD I HELVETE?! Har matchen börjat? Trodde det var klockan sju...
Avgå alla.
Avgå alla.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Klantig utvisning av DIF där.. vad tänkte han nu?
Globens läktare står helt tomma
Hardy Nilsson har fått en blomma
Hardy Nilsson har fått en blomma
Bra box-play av DIF.
Inga mer dumma utvisningar, tack!
Härlig tackling av O Eklund.
Hur många tjecker har LHC? Tycker de är inne hela tiden.
Härlig tackling av O Eklund.
Hur många tjecker har LHC? Tycker de är inne hela tiden.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Powerbreak efter 18.11, haha.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Mååååååååååååååååååål
Mackan