Ja, med den där gångstilen att döma undrar man ju nästan vad han och doktorn gjorde i staterna.melker skrev:Av bilden att dömma så ser det ut som han har ontEnbom skrev:Ziggy är tillbaka i träning enligt Marie.
Han kommer missa hela kvartsfinalserien
Skadetråden
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HAHAHA! jag har alldeles för barnslig humor. vi får hoppas de gjorde lite nytta iställetSnazzi skrev: Ja, med den där gångstilen att döma undrar man ju nästan vad han och doktorn gjorde i staterna.
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Positiva besked från Ragge:
http://www.hockeykanalen.se/1.1558370/2 ... till_gavle
http://www.hockeykanalen.se/1.1558370/2 ... till_gavle
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Har hört att Ragge troligen inte ska spela imorgon, men då media säger annat så blir jag mer och mer hoppfull. KÄMPA RAGNAR!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Man börjar få bättre och bättre känsla i magen för detta slutspel när man ser att dessa herrar kanske kan komma till spel snart 
Är det någon som vet om Zigomanis tränar med gul väst.
Eller går han för fullt?
Eller går han för fullt?
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Honken skrev:Är det någon som vet om Zigomanis tränar med gul väst.
Eller går han för fullt?
Han har fått problem med axeln igen. Står så här på Maries blogg:
Mike Zigomanis är INTE med. Han har enligt Järlefelt fått ont i den nyfixade axeln igen. Ingen vet riktigt vad som är fel som det verkar. För någon vecka sedan var allt bra och Ziggy körde på för att komma i form till semifinalen men nu har han missat två dagars träning pga smärtan.
Jag frågade om det inte bara var att bita ihop men tydligen är smärtan/problemet av den arten att det inte går att spruta och köra.
Det har stått i en kvällstidning att Zigomanis är borta för resten av säsongen men det stämmer inte riktigt sa Järlefelt som fortfarande hoppas att kanadensaren snart ska vara tillbaka.
- Remy Lebeau
Oerhört tråkigt med Zigomanis. Det känns som att vi behöver honom för att vi ska kunna nå hela vägen.
Förmodligen är han inte tillbaka förnst en eventuell final.
Förmodligen är han inte tillbaka förnst en eventuell final.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Lee Harvey Oswald
Känns som att det enda som kan stoppa DIF 2010 vore en rejäl magsjuka som sprider sig i truppen.
Hoppas Josefson stängdes in i karantän direkt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag såg honom hångla med Marcus Nilson.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att det enda som kan stoppa DIF 2010 vore en rejäl magsjuka som sprider sig i truppen.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
SirDIFalot skrev:Jag såg honom hångla med Marcus Nilson.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att det enda som kan stoppa DIF 2010 vore en rejäl magsjuka som sprider sig i truppen.
Aj aj aj, var det jag hade på känn...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
oleoleförevigtdif
Jag undrar en sak var det någon mer än jag som tittade matchen i lördags på tv ? var det bara jag som hörde kommentatorn säga att zigomanis är borta hela slutspelet?
Kanal 5:s kommentatorer har sällan alla Ossi-Petteri Grönholms på psyket, så ta inte dom på allvar.
-
oleoleförevigtdif
okej, hahah "alla Ossi-Petteri Grönholms på psyket" !Enbom skrev:Kanal 5:s kommentatorer har sällan alla Ossi-Petteri Grönholms på psyket, så ta inte dom på allvar.
Djurgården har förlängt med tre backar och har nu sex backar under kontrakt.
Skriver Nichlas Falk och Timmy Pettersson på så år man uppe på åtta.
Men, det finns plats för fler:
– Än är det inte fullt, säger sportchefen Janne Järlefelt.
Han sitter och tittar på a-lagets frivilliga träning när bloggen ringer upp och konstaterar dels att 1) Michael Holmqvist är fri från sin magsjuka och 2) att Mike Zigomanis är tillbaka på isen igen för första gången på två veckor samt att det var totalt tio utespelare plus tre målvakter som ville röra på sig.
Skriver Nichlas Falk och Timmy Pettersson på så år man uppe på åtta.
Men, det finns plats för fler:
– Än är det inte fullt, säger sportchefen Janne Järlefelt.
Han sitter och tittar på a-lagets frivilliga träning när bloggen ringer upp och konstaterar dels att 1) Michael Holmqvist är fri från sin magsjuka och 2) att Mike Zigomanis är tillbaka på isen igen för första gången på två veckor samt att det var totalt tio utespelare plus tre målvakter som ville röra på sig.