Frasse skrev:Ekman vore en blöt dröm men lär aldrig hända, lika lite som att Linkan återkommer till ett lag lett av Hardy.
Tjärnqvist Sr som ersättare till Timmy P är fullt tänkbart.
Utlänningarna.... inte ens värda att kommentera.
Johan Harju, NEJ TACK!
Calle Järnkrok, JA TACK men kontrakterad av Brynäs.
hmm frasse, du brukar ju vara den som har sten koll på vilka som åker in och ut i Dif, blir orolig när du inte säger att det är ytterst lite chans, men man får hoppas!. sen är ändå ekman , lite annorlunda spelstil än bremberg, ekman är lite som mackan, fast lite taningare då men snabb rören och rikigt bra målgörare, tacklas mycket han också men man får se hoppas kan man göra!
Ingen risk att vi är med i den dragkampen tros?
Hade varit som klippt och skuren under Hardys ledning. Hårt jobbande rightfattad forward med näsa för mål. Har för mig att jag läste något i nån kvällsblaska för ett tag sedan att DIF var intresserade. Men det blir väl Modo eller Timrå för hans del. Tyvärr.
Ingen risk att vi är med i den dragkampen tros?
Hade varit som klippt och skuren under Hardys ledning. Hårt jobbande rightfattad forward med näsa för mål. Har för mig att jag läste något i nån kvällsblaska för ett tag sedan att DIF var intresserade. Men det blir väl Modo eller Timrå för hans del. Tyvärr.
jag tror nog djurgården är med och river o sliter i han.
Djurgården har väl jagat honom förr så tror han har ganska stor chans o komma hit
Finns många varningssignaler kring Niklas Nordgren.
1) Han har aldrig levererat i slutspel: 5 mål på 27 slutspelsmatcher (0.18 per match) mot 52 mål på 139 grundseriematcher motsvarande säsonger (0.37 per match), alltså mer än halverat målsnitt när det gäller.
2) Han har haft en usel säsong i Schweiz och gått från 25 mål säsongen innan till 6 mål den här säsongen. Skadebekymmer har orsakat allt menar han själv, tja skadorna har i alla fall inte varit tillräckligt allvarliga för att han skulle missa mer än 3 av lagets första 39 matcher under säsongen i alla fall.
3) Tvivlar på att Nordgren blir en speciellt billig spelare när redan Timrå och Modo gått ut med intresse offentligt och fler klubbar därtill lär vara intresserade, är han verkligen en så "sure thing" så forumet anser Djurgården ska satsa mycket pengar på honom?
För mig låter detta som en klockren Frölunda-värvning. Dyr, inget hjärta för klubben, sämst när det gäller, ser fin ut på ytan men när man gräver lite är det inte lika vackert.
Josefsson skrev:Finns många varningssignaler kring Niklas Nordgren.
1) Han har aldrig levererat i slutspel: 5 mål på 27 slutspelsmatcher (0.18 per match) mot 52 mål på 139 grundseriematcher motsvarande säsonger (0.37 per match), alltså mer än halverat målsnitt när det gäller.
2) Han har haft en usel säsong i Schweiz och gått från 25 mål säsongen innan till 6 mål den här säsongen. Skadebekymmer har orsakat allt menar han själv, tja skadorna har i alla fall inte varit tillräckligt allvarliga för att han skulle missa mer än 3 av lagets första 39 matcher under säsongen i alla fall.
3) Tvivlar på att Nordgren blir en speciellt billig spelare när redan Timrå och Modo gått ut med intresse offentligt och fler klubbar därtill lär vara intresserade, är han verkligen en så "sure thing" så forumet anser Djurgården ska satsa mycket pengar på honom?
För mig låter detta som en klockren Frölunda-värvning.Dyr, inget hjärta för klubben, sämst när det gäller, ser fin ut på ytan men när man gräver lite är det inte lika vackert.
Är nog benägen att hålla med här...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan