Yes, gärna "En gris, en ko, en gävlebo" också =)BIBO skrev:ikväll finns det bara en låt vi MÅSTE sjunga..
GNAGET hyschhysch!
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Djurgården
Haha, det skulle vara humor!BIBO skrev:ikväll finns det bara en låt vi MÅSTE sjunga..
GNAGET hyschhysch!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Förresten, var det bara jag som såg att junisarna i laget ställde upp i sång under "SFGD" efter matchen? Riktigt kul att se faktiskt!
Man tycker ändå att spelare som Falk och Otto borde ha lärt sig vid det här laget.
Man tycker ändå att spelare som Falk och Otto borde ha lärt sig vid det här laget.

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Du var nog ensam om det. Såg att Josefssons och Eklunds läppar rörde sig lite i början av SFGD.Snazzi skrev:Förresten, var det bara jag som såg att junisarna i laget ställde upp i sång under "SFGD" efter matchen? Riktigt kul att se faktiskt!

Blue Brigade A11
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Brodins mun rörde sig lika mycket som min, härligt att se.mannge skrev:Du var nog ensam om det. Såg att Josefssons och Eklunds läppar rörde sig lite i början av SFGD.Snazzi skrev:Förresten, var det bara jag som såg att junisarna i laget ställde upp i sång under "SFGD" efter matchen? Riktigt kul att se faktiskt!
Hur länge har JK kört "Ole Ole"? Hör nämligen nu att Skellefteåklacken kör en egen variant på den...
Virtute et armis
Mötte vi inte saik när det var Järnkaminernas dag (minns inte vilken säsong), det var väl efter det dom började med den?Livius skrev:Hur länge har JK kört "Ole Ole"? Hör nämligen nu att Skellefteåklacken kör en egen variant på den...
- SirDIFalot
Det stämmer.Caveman skrev:Mötte vi inte saik när det var Järnkaminernas dag (minns inte vilken säsong), det var väl efter det dom började med den?Livius skrev:Hur länge har JK kört "Ole Ole"? Hör nämligen nu att Skellefteåklacken kör en egen variant på den...
Vi började med den under fotbollssäsongen 2006.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Allt jag har sagt om att "Daniel Fernholm - En hora, en hora" ramsan ska slopas, tar jag tillbaka nu. Han ska hatas nu!
- -daniel-
Som vanligt lika trött på Fernholm ramsorna, men busvisslingar är roliga för det märks verkligen att killen påverkas.Snazzi skrev:Allt jag har sagt om att "Daniel Fernholm - En hora, en hora" ramsan ska slopas, tar jag tillbaka nu. Han ska hatas nu!
Är det någon man borde psyka så är det ju Norrena dock. Snälla nån, kom på någon "rolig" ramsa om honom...han om någon tror jag kan påverkas och ta till sig saker på allvar. Märker bara hans fruktansvärt roliga psykbryt på journalister (hur FAN kan man orka ta kontakt med Nyström på Expressen för att skälla ut honom för flera krönikor han skrivit?). Kan vi sen kötta på honom lite extra (Tjärnqvist? Brodin? TACK) i matcherna så tror jag han kan flippa ur totalt.
Det här ska vi ändra på, Johansson kommer efter lördagens match ha en annan uppfattning:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6872784.ab
Djurgården
Nu var det ju det värsta trycket på hemmaplan som gällde, iaf när jag hörde honom på Canal+. På bortaplan är det nog annorlunda.degen skrev:Det här ska vi ändra på, Johansson kommer efter lördagens match ha en annan uppfattning:

Visselorkan av 2700 personer när han greppar pucken i period 1 och 3 bör göra susen.-daniel- skrev:Snälla nån, kom på någon "rolig" ramsa om honom...
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- -daniel-
Tror inte visselorkan gör ett skvatt på Norrena. Han är en sån som tänker efter och begrundar saker, kan folk komma på något fyndigt att skrika åt honom och 2700 pers vrålar det så fort han rör pucken så tror jag han på allvar kan bli knäckt.
Men krävs som sagt något fyndigt och inte "NORRENA KNULLAR SIN MAMMA I DUSCHEN HOHOHOO JAG HAR DRUCKIT 2 LÄTTÖL OCH SER På DIF!!!! HATA FERNHOLM!!!!HORA!!" eller något annat begåvat.
Men krävs som sagt något fyndigt och inte "NORRENA KNULLAR SIN MAMMA I DUSCHEN HOHOHOO JAG HAR DRUCKIT 2 LÄTTÖL OCH SER På DIF!!!! HATA FERNHOLM!!!!HORA!!" eller något annat begåvat.
- Lee Harvey Oswald
-daniel- skrev:Tror inte visselorkan gör ett skvatt på Norrena. Han är en sån som tänker efter och begrundar saker, kan folk komma på något fyndigt att skrika åt honom och 2700 pers vrålar det så fort han rör pucken så tror jag han på allvar kan bli knäckt.
Är rädd för att nivån kommer ligga där ungefär...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan