Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

mannge skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Ska äntligen ta mig till Globen efter lite övertalningar om barnvakt och sånt. Bokade 2 biljetter till semi4 på ticnet och betalade direkt.

Frågan lyder:
Kan jag vänta till matchdag innan jag hämtar ut biljetterna? (alltså den 7 april)

Jag antar att det går och att jag kan dyka upp vid 18:00 men jag frågar för att veta säkert.
Så som jag har uppfattat det så är det bara "säsongare" (klack samt sittplats) som inte kan hämta ut biljetter på matchdagen. Så det ska nog inte vara några problem. Dock så lär det väl vara långa köer som det varit hittills. Men det är en annan sak. :wink:

Hur mår mini-bom-bom annars?
Tack för svaret. Då tar jag mig dit matchdagen och ska försöka vara där i tid.

Jotack, han är uppe i 6 kg och överöst med DIF saker (napp, haklapp, mössa, body, matchtröja m.m.). Han mår som en kung :D
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
mannge
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av mannge »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Jotack, han är uppe i 6 kg och överöst med DIF saker (napp, haklapp, mössa, body, matchtröja m.m.). Han mår som en kung :D
Trevlig att höra. Jag försöker överösa min systerson med DIF-saker. Dock så har jag lite problem med hans pappa (svågern) som är IFK:are / FBK:are... Men men, det ska nog gå tids nog.
Blue Brigade A11
debben

Inlägg av debben »

Har en klackbiljett till etage B och skulle gärna vilja få tag i en A då de flesta av mina vänner hamnat där nere. Så om någon kan tänka sig att byta en biljett?
Användarvisningsbild
mannge
Kontakt:

Inlägg av mannge »

debben skrev:Har en klackbiljett till etage B och skulle gärna vilja få tag i en A då de flesta av mina vänner hamnat där nere. Så om någon kan tänka sig att byta en biljett?
Det fanns en del "luckor" i fredagsmatchen på Etage A (trots fullsatt). Så om du inte hittar någon att byta med, gå ner efter några minuter alternativt i periodpausen och se om det finns några platser över.
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

Hockeyintresset är makalöst stort för stunden, helt ofattbart egentligen.
Till semifinal 2 finns endast skitplatser högst upp i kanterna på långsidan, samt ett fåtal klackbiljetter.
Till semifinal 4 har hela A-långsidan sålt slut, och B-långsidan har platser kvar ute i hörnen, biljetter på kortsidan finns kvar, samtidigt som familjeläktarna med största sannolikhet endast har ett fåtal platser kvar.

Så kort och gott så har vi ungefär sålt slut både semifinal 2 och 4, trots att det totalt rör sig om ca 22 000 biljetter, och dessutom så är det flera dagar tills nedsläpp.
Just nu längtar man tills på lördag!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Ledsen att jag inte orkar gå igenom nyhetsarkivet för de senaste dagarna och frågar här istället.
När kan jag hämta min säskort-klackbiljett till lördag/onsdag?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
mannge
Kontakt:

Inlägg av mannge »

Snazzi skrev:Ledsen att jag inte orkar gå igenom nyhetsarkivet för de senaste dagarna och frågar här istället.

Ons-Fredag. Dock ej på Lördagen. (de lär nog sälja ut de biljetterna till andra isf).
Blue Brigade A11
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

mannge skrev:
Snazzi skrev:Ledsen att jag inte orkar gå igenom nyhetsarkivet för de senaste dagarna och frågar här istället.

Ons-Fredag. Dock ej på Lördagen. (de lär nog sälja ut de biljetterna till andra isf).
Tack. Då får det bli fredag. På onsdag är det match!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

sthlm_dif skrev:Hockeyintresset är makalöst stort för stunden, helt ofattbart egentligen.
Till semifinal 2 finns endast skitplatser högst upp i kanterna på långsidan, samt ett fåtal klackbiljetter.
Till semifinal 4 har hela A-långsidan sålt slut, och B-långsidan har platser kvar ute i hörnen, biljetter på kortsidan finns kvar, samtidigt som familjeläktarna med största sannolikhet endast har ett fåtal platser kvar.

Så kort och gott så har vi ungefär sålt slut både semifinal 2 och 4, trots att det totalt rör sig om ca 22 000 biljetter, och dessutom så är det flera dagar tills nedsläpp.
Det är perfekt att biljetterna släpps innan vi vet vilka vi möter! På så vis slipper vi massa bönder utspridda över hela Globen
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

Söker biljett till lördag !
PM eller smsa mig på 0700371629.
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

sthlm_dif skrev:Hockeyintresset är makalöst stort för stunden, helt ofattbart egentligen.

Helt underbart! Ni ser vi till att fortsätta köpa plåtar! Vi ska fylla hela Hovet med endast Djurgårdare.
jensa85

Inlägg av jensa85 »

4sure skrev:Söker biljett till lördag !

Varför köper du aldrig biljett i tid? Känslan säger att du har en egen "business" :wink:
Användarvisningsbild
4sure

Inlägg av 4sure »

jensa85 skrev:
4sure skrev:Söker biljett till lördag !

Varför köper du aldrig biljett i tid? Känslan säger att du har en egen "business" :wink:
Nejdå, kompisar som är ute i fel tid när dom ska handla in biljetter, då är man snäll och får lite extra cash om man fixar till dom ;)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Önskar att byta klackbiljett mot sittplats till Semifinal 2.

Anledningen är att jag har legat sjuk denna vecka, och då kommer jag inte kunna ta i så himla mycket på lördag. Därför tycker jag att det skulle vara bättre att låta någon som kan ta i hela matchen lång få min klackbiljett, i utbyte mot vilken sittplats som helst förutom skymd sikt.
DIF!
BIBO

Inlägg av BIBO »

Säljer klackplåt för hundringen, finns att hämta vid hovet av en kompis (på lördag då asså)

pm ikväll eller sms på 0763 478 654
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Skriv svar