Andy skrev:
Tycker bara att du har grymt dålig attityd.
Dessutom ger jag högaktningsfullt fan i allt vad smilisar heter.
Men vi har ju uppenbarligen olika syn på hur ett bra forum skall fungera och vad vi tycker är relevant och intressant information på detta forum.
jo den olika åsikten har vi ju avklarat i nån annan tråd här och det känns ju som vi har stött och blött nog....
du kan ju PMa mig och berätta vad du stör dig på så kanske vi kan reda ut det...olika åsikter måste man ju få ha eller?...Vi är ju iaf Djurgårdare båda två sååå:]..
Karl Fabricius har deklarerat att han inte stannar i Luleå och väntar nu anbud från andra klubbar. Frölunda nämns som en tänkbar nästa klubb, men jag ser gärna att Djurgården hör sig för om möjligheterna att få honom till Sthlm.
Jag ser också karl fabricius gärna i dif men jag tror att den klubb som langar upp mest cash kommer att få honom!
Var det nolan baumgartner som var på väg till dif förut?
Calle Steen är inget att ha. Var illa omtyckt i Karlstad också, har tydligen taskig attityd. Lillebror Oscar är däremot intressant. Han är ganska så duktig.
Blake Sloan är på väg från Timrå. Kanske vore nåt? Vad jag minns så har han tidigare representerat bl.a Phoenix Coyotes. Stenhård lirare. Även Södertäljes Dragan Umicevic är på väg bort.. Gjorde väl en hyffsad insats den gångna säsongen, men kan säkert mycket bättre!