Mm, det har ju varit ös i Globen förut. Nu när det är dubbelt så många i klacken så borde vi ju kunna fixa ett jävla ös och om dessutom sittplats kommer med klappar/sjunger så kan det bli bra =)Bäst-i-stan skrev:Detta kommer bli hur tungt som helst. Vi ska nog visa att det går att skapa stämning i Globen också. Med flaggor, banderoller och mentalt ös så kommer det här blir den fetaste stämningen någonsin i Globen.
K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)
Re: K5: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 26/3 2010 (OBS! Globen)
Djurgården
Förlåt visste inte det.
Senast redigerad av Hansson den 2010-03-25 17:38:39, redigerad totalt 1 gånger.
Färjestad BK 1932
1981, 1986, 1988, 1997, 1998, 2002, 2006, 2009
1981, 1986, 1988, 1997, 1998, 2002, 2006, 2009
Nej, inte gratis då det är Canal Plus som sänder dock så är det ju helt klart värt att ge lite pengar till DIF genom att se matchen på www.difhockey.se/sedifHansson skrev:Finns det någon sida man kan se matchen gratis på?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
http://difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=2134Hansson skrev:Finns det någon sida man kan se matchen gratis på?
Hämtade biljetten idag, ska stå på etage A, nu tror jag visserligen inte att det spelar någon roll eftersom att det är onumrerat, men är A uppe eller nere?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
A är nere.Edin skrev:Hämtade biljetten idag, ska stå på etage A, nu tror jag visserligen inte att det spelar någon roll eftersom att det är onumrerat, men är A uppe eller nere?
För mig var B11 rad 18 det bästa som fanns kvar när polaren bestämde sig för att vi skulle gå på matchen, lite tråkigt, men får göra det bästa av det!
-
Kanske ointressant men JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD OCH UPPSEPLT!
hahaha min första match där jag får se djurgården på hemma plan ! ÄR SÅ GRYMT SJUKT TAGGAD vill ha match nu ! KROSSA BRYNÄS !

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
oleoleförevigtdif skrev:Kanske ointressant men JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD OCH UPPSEPLT!hahaha min första match där jag får se djurgården på hemma plan ! ÄR SÅ GRYMT SJUKT TAGGAD vill ha match nu ! KROSSA BRYNÄS !
det var inte ointressant! är själv jävligt taggad och längtar så jävla mycket!.
har tatt ledigt från jobbet imorgon så man kan festa hela dagen innan med metallica musik o bärs!
-
Det lät jävligt härligt!Robinhansen skrev:oleoleförevigtdif skrev:Kanske ointressant men JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD OCH UPPSEPLT!hahaha min första match där jag får se djurgården på hemma plan ! ÄR SÅ GRYMT SJUKT TAGGAD vill ha match nu ! KROSSA BRYNÄS !
det var inte ointressant! är själv jävligt taggad och längtar så jävla mycket!.
har tatt ledigt från jobbet imorgon så man kan festa hela dagen innan med metallica musik o bärs!
själv så är man ju tvungen att ha uppsats skrivning från 0800 till 1100 kommer vara så taggad att allt kommer gå åthelvete. Men hellre 10000% taggad till matchen än ig i svenska !

Jobb i Karlstad under dagen och direkt till Globen när man slutat där man möter upp goda- och likasinnade vänner och festen är ett faktum!
Haha, såg att Divestrom kanske spelar imorgon på SMÄRTSTILLANDE! Heavy shit, eller? Såg längre ner i artikeln att smärtstillande var voltaren. Det händer väl ofta att spelare spelar med en massa piller i kroppen?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
I slutspel, ja. I grundserien? Nej.Kentta skrev:Haha, såg att Divestrom kanske spelar imorgon på SMÄRTSTILLANDE! Heavy shit, eller? Såg längre ner i artikeln att smärtstillande var voltaren. Det händer väl ofta att spelare spelar med en massa piller i kroppen?
De har ju inget att förlora. Bara tuta och köra.
Expert.
Så var det äntligen fredag och ikväll smäller det.
Suttit å läst fina artiklar på Kvp där de berömmer DIF och jämför Wesslau och hans slutspels form med kaffeböndernas "monster" förra året.
Och som vanligt när det är match så kommer det jäkla magknipet igen. Va fan 9½ timme tills nedsläpp och man är redan nervös. Hoppas verkligen denna kvartfinal serie avslutas idag med buller å bong från spelarnas sida med ett jädra målkalas och fint spel, samtidigt som Globen vibrerar och kokar av klackens underbara sånger..
Suttit å läst fina artiklar på Kvp där de berömmer DIF och jämför Wesslau och hans slutspels form med kaffeböndernas "monster" förra året.
Och som vanligt när det är match så kommer det jäkla magknipet igen. Va fan 9½ timme tills nedsläpp och man är redan nervös. Hoppas verkligen denna kvartfinal serie avslutas idag med buller å bong från spelarnas sida med ett jädra målkalas och fint spel, samtidigt som Globen vibrerar och kokar av klackens underbara sånger..
There is no I in TEAM!!!!
Ikväll hoppas jag på Blowjob-tifo a´la lill-Honken!!!
En stor, fet Djurgårdsfest med 14 000 pers på läktarna väntar ikväll. Ser fram mot ett scenario där vi går loss med ett par mål och helt enkelt vräker på med skönsång. Tror dock detta blir en jämn och tät match med mycket smällar och tjuvnyp (speciellt från Brynäs sida). Gävlelaget har verkligen kniven mot strupen och måste vinna. Detta är dock något som våra krigare på isen kommer ge blanka fan i och även vi på läktarn.
Oavsett resultat så är det inte acceptabelt att stå med en osjungen hals efter slutsignalen och klaga på diverse saker. Har man inte själv bidragit kan man inte klaga. Många försöker gömma sig utåt kanterna och låter kärnan i klacken göra jobbet, helt jä*la obegripligt!
Ikväll ska klacken gunga som aldrig förr med hög sång och mycket glädje på läktarn, gäller på Hovet likväl som på Globen. Nu taggar vi till och sjunger DIF till semi, för att sedan ha motorväg till SM-guldet.
Lycka är att vara Djurgårdare!
Oavsett resultat så är det inte acceptabelt att stå med en osjungen hals efter slutsignalen och klaga på diverse saker. Har man inte själv bidragit kan man inte klaga. Många försöker gömma sig utåt kanterna och låter kärnan i klacken göra jobbet, helt jä*la obegripligt!
Ikväll ska klacken gunga som aldrig förr med hög sång och mycket glädje på läktarn, gäller på Hovet likväl som på Globen. Nu taggar vi till och sjunger DIF till semi, för att sedan ha motorväg till SM-guldet.
Lycka är att vara Djurgårdare!

För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.