K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
Re: K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
Alltsa helvete vad ar det for domare. Solklar crosschecking men den slapper dom o sa aker Olvestad ut nar han maste radda situationen
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu måste vi upp en nivå. Inte helt lyckat drag med Cehlin och Brodin på bänken så här långt. Vi får inte till något tryck framåt. Josef-Cehlin-Tim har varit bra på det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Media har generellt aldrig gillat Djurgården av någon anledning.BOMBOM BOUCHARD skrev:Studiosnacket mellan Djurgården och Brynäs handlar bara om Brynäs i stort sett och allt de positiva dom gör i matcherna.jensa85 skrev:Nu syftar de ju på att det är Brynäs som bjuder på öppen is genom att ta ett idiotiskt byte.BOMBOM BOUCHARD skrev:Hur fan kan den så kallade "experten" på Kanal 9 säga att Fimpens mål var ett skitmål?! Han är ju fan dum i hela huvet, det var ju ett av de snyggaste hittills!
Men jag håller med dig annars, de är kassa.
Djurgården har dominerat denna kvartsfinalserien totalt rakt igenom i stort sett men ändå hyllas Brynäs o det grövsta för att dom "bjuder till", "står upp", "hänger med" i matcherna. Tycker dom synd om Brynäs eller varför hyllas inte laget som dominerar 95% av matcherna?
Brynäs första period är det absolut bästa dom kan prestera. DIF har fått ut 80% typ. Ändå är DIF det bättre laget. Brynäs hyllas för detta. Hmmm..
Är det ett svenskt juniorlag mot Kanadas OS-lag? Eller varför gullas det och beröms så mycket till det sämre laget? Ska det inte vara opartiska "experter"?
Djurgården - First and last and always.
Måste vinna mer tekningar.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fan nu spelar Brynäs det spel vi brukar ha. Jaja, det är väl lite av deras sista chans.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Måååååååååååååååååål
Fimpen. Igen !!!!
Fimpen. Igen !!!!
FIMPEN!
Kunde målet komma lägligare eller?!?!?!
Kunde målet komma lägligare eller?!?!?!
FIMPEN! Galet skönt med tanke på Brynäs spel på slutet =D
Rättvist kan man ju inte tala om..
Men vem fan bryr sig.
Men vem fan bryr sig.
2 - 0 Christian Eklund (Timmy Pettersson, Oscar Eklund)
Oscar är sjukt bra nu för tiden. HEJA EKLUNDS
Oscar är sjukt bra nu för tiden. HEJA EKLUNDS
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Puh...fyfan va behövligt....men framför allt....SKÖNT!!!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hm, det var snabb replik, lite för snabb faktiskt.
-
Han som passade fram tilll Brynäs mål, gjorde det utan handske på högerhanden. Får man verkligen det?
Släpper brynäs utvisningar och tar ut DIF spelare.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ja vad håller de på med. Ska de vända denna match också?warrant skrev:Släpper brynäs utvisningar och tar ut DIF spelare.