De har inte sagt något om det i alla fall. Vad de sa är att de som har säsongskort i klacken kunde hämta biljetterna idag eller på Torsdag.oleoleförevigtdif skrev:kan man hämta biljetterna till fredagen ca 2 h innan matchen ?1891 skrev:Idag och på Torsdag kan du hämta biljetten till fredagens match4sure skrev:Kan man hämta sina resterande slutspelsbiljetter idag till fredagen?
Biljettråden
Re: Biljettråden
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Min kompis har biljett till B läktaren klack medans jag har A läktaren klack. Gäller samma sak som på hovet att de är onumrerat i klacken eller får vi stå för oss själva?
Det kommer förmodligen vara onumrerat men du kommer troligtvis inte få välja om du ska stå på A eller B-läktaren, i och med att de flesta skulle trycka in sig på A-läktaren. Men jag är inte säker på frågan.blårandigt skrev:Min kompis har biljett till B läktaren klack medans jag har A läktaren klack. Gäller samma sak som på hovet att de är onumrerat i klacken eller får vi stå för oss själva?
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Att få in er båda på B fungerar nog säkerligen, A kan bli svårare.blårandigt skrev:Min kompis har biljett till B läktaren klack medans jag har A läktaren klack. Gäller samma sak som på hovet att de är onumrerat i klacken eller får vi stå för oss själva?
Djurgården
- blårandigt
Klackbiljett till salu K:4!
150 kronor, PMa mig om du är intresserad. Stockholmsområdet.
150 kronor, PMa mig om du är intresserad. Stockholmsområdet.
Söker en klackbiljett till imorgon ! pm eller smsa 0700371629.
-
Inte på hemsidan och då jag finner det svårt att hinna in till shoppen imorn föredrar jag att köpa i andra hand.Snazzi skrev:Det finns klackbiljetter kvar att köpa till matchen på fredag.kapten_zoom skrev:2 stycken klackbiljetter sökes till fredagens match, skicka ett pm så fort som möjligt om du vill sälja!
Säljer klackbiljett till idag, smsa för mer info 0700371629!
Söker två biljetter till fredag, klack eller kortsida. PM eller 0735017676.
Kvartsfinal 5
Fredag 26 mars 19:00, Ericsson Globe
SLUTSÅLT! Returer kan förekomma på ticnet.se.
Fredag 26 mars 19:00, Ericsson Globe
SLUTSÅLT! Returer kan förekomma på ticnet.se.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
OBS !!!
Har fått över tre biljetter på B21 till fredagens match på Globen. Platserna är tillsammans
Säljes 300 kr /st
PM:a. Först till kvarn....
-------------------------------------------------------------------------------------------
BILJETTERNA SÅLDA
-------------------------------------------------------------------------------------------
Har fått över tre biljetter på B21 till fredagens match på Globen. Platserna är tillsammans
Säljes 300 kr /st
PM:a. Först till kvarn....
BILJETTERNA SÅLDA
Senast redigerad av Doyle den 2010-03-25 17:50:45, redigerad totalt 1 gånger.
Tjena! Söker en klackbiljett A-läktare eller B-läktaren spelar inge roll till morgondagens match (fredag) . Finns på PM eller sms 076 042 76 79 ! // Christian
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Tja.
Skulle bli hemskt tacksam om någon har en klackbiljett till A-läktaren. Polaren hade lite svårt att få tag i en. PM:a gärna.
Skulle bli hemskt tacksam om någon har en klackbiljett till A-läktaren. Polaren hade lite svårt att få tag i en. PM:a gärna.
Blue Brigade A11
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Observera att det kommer returer på ticnet.se och det finns även fåtal kvar med skymdsikt till matchen. För er som söker klackbiljett är det bara hoppas att någon säljer i biljettrådarna på JK forum eller här.
Jag och min kompis fick våra klackbiljetter på 2 olika etage, jag A och han B. Så om någon här känner sig för att byta ut sin klackbiljett mot ett annat etage (spelar ingen roll vart i hamnar bara vi hamnar tillsammans) så skicka iväg ett PM.