Lyfter 4sures förslag på ramsa igen nu när det är resedags.
Ett utmärkt tillfälle att träna in den under buss, tåg och bil färden till fiskelägret.
4sure skrev:Ja vi e meeeesta mästarna! Ni kan kalla oss vad ni vill!
Men vi e meeeesta märstarna! En maskin en Järnkamin.
Ja vi e meeeesta mästarna! Ni kan kalla oss vad ni vill!
thats the song learn it!
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Honken skrev:Lyfter 4sures förslag på ramsa igen nu när det är resedags.
Ett utmärkt tillfälle att träna in den under buss, tåg och bil färden till fiskelägret.
thats the song learn it!
Skulle vara grymt om den var med i sångarkivet och att folk lär sig den!:)
Honken skrev:Lyfter 4sures förslag på ramsa igen nu när det är resedags.
thats the song learn it!
Skulle vara grymt om den var med i sångarkivet och att folk lär sig den!:)
Verkligen! Jag undrade vart den ramsan hade tagit vägen, melodin är riktigt bra!
Vänstra KLACKsidan efterlyses, under dagens match var den spårlöst försvunnen. Om ni skulle ha sett eller hört något, vänligen ring vårt journummer för stöldgods - 020- 325 325
Dessutom, om ni har någon som helst aning om varför den vänstra KLACKsidan var invaderad av sittplatsbönder, ring - 08 702 00 90.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Första perioden = Mycket bra!
Andra perioden = Zzzzz...
Tredje perioden = Bra!
Förlängningen = La inte märke till det eftersom jag stod och deppade från och med nedsläpp då jag visste med 100% säkerhet hur matchutgången skulle bli...
Säga vad man säga vill om de röda tröjorna, men när den helröda kurvan hoppas var det en magisk syn. Tv bilder är ingen höjdare normalt sett, men de 2 sekunderna på klacken under hockeyligans matchsammanfattning var nog ärligt talar det mäktigaste jag sett på en svensk arena.
"Nu är det drama och ras mot domaren på Hovet. Daniel Bång har tacklat daniel Josefsson och Josefsson blir liggande vid sargen.
Utvisning, säger SSK. "Ont att möta Gnaget" - säger AIK-klacken."
På något sätt så känns ramsan igen...
Fantasi i överflöd = black army.
sthlm_dif skrev:"Nu är det drama och ras mot domaren på Hovet. Daniel Bång har tacklat daniel Josefsson och Josefsson blir liggande vid sargen.
Tror vi får ringa Bajen fans på den, så de kan kolla upp enligt deras ultras-manual vem som var först med den.
Tippar på att bajen sjungt den sedan sommaren 76 och att DIF och gnaget snodde den på 90talet.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
sthlm_dif skrev:"Nu är det drama och ras mot domaren på Hovet. Daniel Bång har tacklat daniel Josefsson och Josefsson blir liggande vid sargen.
"[Kommentar från LukasLukas: ]
är det bra tryck på hovet eller? "
"Nja, sådär.
Bättre ös när DIF spelar.
Men blir det 2-2, så blir det nog andra bullar."
Är det bara jag som tycker att klacken idag sög något brutalt?
Var i princip bara bra tryck under Super Djurgårn i slutet och under ole ole ola. Annars var det dött, sett till att det faktiskt var 2700 man i klacken. Det var nog inte mycket mer än 60-65% som sjöng, ganska bedrövligt faktiskt.
sthlm_dif skrev:Är det bara jag som tycker att klacken idag sög något brutalt?
Var i princip bara bra tryck under Super Djurgårn i slutet och under ole ole ola. Annars var det dött, sett till att det faktiskt var 2700 man i klacken. Det var nog inte mycket mer än 60-65% som sjöng, ganska bedrövligt faktiskt.
Ja det är bara du som tycker så. Stod du också i klacken?