Snazzi skrev:
Eftersom att det är 3e kvartsfinalen och DIFhockey bara har sagt att de ska dela ut tröjor i de 2 första kvartsfinalerna, så tror jag inte det.
Men jag tycker man ska ha på sig den röda tröjan ändå!
Tanken är nog att folk skall ta med sina röda trojor sen tidigare (vilket jag tror kommer bli "sådär lagom" lyckat).
Ruskigt roligt att se att Bollen redan är i rullning inför fredagen. En bra bit över 10.000 plåtar sålda, lär garanterat bli fullsatt.
Snazzi skrev:
Eftersom att det är 3e kvartsfinalen och DIFhockey bara har sagt att de ska dela ut tröjor i de 2 första kvartsfinalerna, så tror jag inte det.
Tanken är nog att folk skall ta med sina röda trojor sen tidigare (vilket jag tror kommer bli "sådär lagom" lyckat).
Ruskigt roligt att se att Bollen redan är i rullning inför fredagen. En bra bit över 10.000 plåtar sålda, lär garanterat bli fullsatt.
Skulle vara konstigt om dom inte delade ut tröjor inför matchen i Bollen, jag skulle vilja gå så pass långt och säga att tröjorna var en succé, och jag ser ingen anledning att sluta. Annat hade det varit om bara hälften valt att dra på sig tröjorna.
Ruskigt smart av ledningen rent ekonomiskt med spel i Globen under slutspelet. 14 000 pers i Globen samt kringförsäljning av mat plus souvenirer, borde genera en hel del till en sargad ekonomi.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Snazzi skrev:
Ja det är märkliga tider vi lever i 2010, ett utsålt Globen i kvartsfinal 5.
Hade någon sagt det för 4-5 år sedan hade jag frågat vilken psykisk sjukdom personen led av.
Man går runt & småmyser mest hela dagarna.
Sedan var det fantastisk att se DIFspelarnas "en-dag-på-jobbet-min" efter 4-0 vinsten.
Inte ett leende, kändes så CCCP 1981 -Jaha, där vann vi igen och....?
bif höll på kissa ner sig helt efter lördagens sd-vinst
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Remy Lebeau skrev:Alltid kul när matcherna sänds på tv, men ärkenollan till reporter, Claes Runheim, förstör mycket av sändningen med sin inkompetens. Till och med Patrick Ekwall har mer kunskap, och bättre koll.
Märks att han inte varit i rutan på något år om man säger så.
Pajasen Runheim har gått ifrån studio-ankare till springsjas och försöker med skvallerjournalistik klättra på stegen igen.
Angående matchen så får DIF inte slappna av, utan fullt ös hela tiden. Hörde Jerzy... förlåt, Niklas Czarnecki, den ovanligt fule brynästränaren, idag på radion där han återigen förklarade att de minsann älskade att spela på Hovet, vi får väl se hur länge den känslan består.
Lee Harvey Oswald skrev:
Hade någon sagt det för 4-5 år sedan hade jag frågat vilken psykisk sjukdom personen led av.
Sedan var det fantastisk att se DIFspelarnas "en-dag-på-jobbet-min" efter 4-0 vinsten.
Ja, det är faktiskt en helt sjuk känsla man har just nu.
Hoppas verkligen att spelarnas inställning efter senaste matchen inte bara var spel för galleriet utan att de verkligen är sådär lagom nöjda. En match i taget. En period i taget. Ett byte i taget.
Lee Harvey Oswald skrev:
...speciellt när det såg ut så här för bara ett par år sedan.
Lee Harvey Oswald skrev:
...speciellt när det såg ut så här för bara ett par år sedan.
DIFMOTRUBBET skrev:Är det bara jag som fått nog av att brynäs säger att dom tycker det är kul att spela i hovet och att dom sjunger oss till seger?
vad sägs om att busvissla när dom har pucken hela matchen?
Bra tanke, men när ska vi sjunga hade du tänkt?
Vi har inte 90% puckinnehav.
Markström borde vara målet för en hel del nidvisor tycker jag, gärna såna som biter utan att för den delen vara för grova :O
Edit:
Jag har ett litet dilemma på halsen.
När jag lyssnat på matcherna på Radio så har vi vunnit, och de gånger jag kollat på matcherna på TV har vi torskat. Enda anledningen till att jag lyssnat på radion har dock varit att jag inte kunnat köpa PPV matcherna. Nu sänds dock matchen i kanal 9 vilket gör att jag kan ju se den om jag vill. Så frågan är, skall jag chansa och se den på TV och utgå från att jag inte jinxar laget, eller skall jag hålla mig till radio som funkat hitills?