sthlm_dif skrev:Asså älska Heroes (tv-serien).
Jag går ifrån radiosporten precis när andra halvleken börjar för att i vanlig ordning se måndagsavsnittet på Canal +... När jag går tillbaka hoppas jag att vi fortfarande leder, och så står det 4-0!!!
Härliga Djurgårn!
Prioriterade du Heroes före DIF?
Avgå!
Haha
Det är lite halvt trist att sitta och lyssna på radiosporten om jag ska vara ärlig
Sedan så brukar det faktiskt gå bra när jag går ifrån datorn, och det fick jag ytterligare bevis på idag!
sthlm_dif skrev:Asså älska Heroes (tv-serien).
Jag går ifrån radiosporten precis när andra halvleken börjar för att i vanlig ordning se måndagsavsnittet på Canal +... När jag går tillbaka hoppas jag att vi fortfarande leder, och så står det 4-0!!!
Härliga Djurgårn!
Prioriterade du Heroes före DIF?
Avgå!
Haha
Det är lite halvt trist att sitta och lyssna på radiosporten om jag ska vara ärlig
Sedan så brukar det faktiskt gå bra när jag går ifrån datorn, och det fick jag ytterligare bevis på idag!
Well, hitills har vi vunnit de matcher jag lyssnat på matcherna, och torskat de gånger jag tittat på dem. Sitter och funderar om jag borde lägga till det till mina ritualer att enbart lyssna på matcherna via radio. Jag har ju både fyrklövern och hartassen framme, och sitter och håller tummen så att den gör ont för stunden, vilket gör det lite knepigt att skriva om jag skall vara helt ärlig.
Ge Säcken två minuter med dom själv i ett låst rum. Folk som snackar om hårde Hardy har aldrig sett Säckens kolsvarta ögon... Där kom iaf 4-3, gudomlig rättvisa?
Ge Säcken två minuter med dom själv i ett låst rum. Folk som snackar om hårde Hardy har aldrig sett Säckens kolsvarta ögon... Där kom iaf 4-3, gudomlig rättvisa?
Känns lite avslaget i Gefle, fan vad trevligt!
Jag minns ju hur Säcken var som spelare..
Inte speciellt snäll.
Känns lite avslaget i Gefle, fan vad trevligt!
Jag minns ju hur Säcken var som spelare..
Inte speciellt snäll.
Ha ha, jag vet. Det var under Säckens tid i DIF som spelare allt började för min del, som liten parvel. En elak fan, Per Ledin skulle pinkat i brallan om han mött Säcken...