Om vi skulle "råka" sänka Markström så kommer Dom slå av underarmen på Macken eller ge Ölvestad en benteckling så hans karriär är över.Lee Harvey Oswald skrev:"råka" sänka Marskström
K3: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 22/3 2010
Re: K3: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 22/3 2010
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
sthlm_dif skrev:Krüger ut för att ha kört på Markström.
Det får fan räcka med dessa påkörningar, vi förlorar bara på det i längden.
Kämpa nu DIF!
Äh, jävla pissutvisning. Han nuddar honom knappt, och dessutom är Markström bakom egen kasse när det sker och stänger åkvägen. Vart fan ska Krüger ta vägen?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker inte vi varit överlägsna denna period. 1-0 känns helt rättvist. Kunde lika gärna varit 2-1 till oss. Mackan missade öppet mål men Bif har haft sina chanser. Knappt spelövertag till oss men vi kan betydligt bättre.DIF_Soldier skrev:Som tidigare matcher är vi överlägsna i första perioden, men ändå bara 0-1.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt för Oscar! För at börja hacka på någon jag aldrig hackar på så måste jag säga att det fanimej är dags för Kyle att släppa sina slutspelsnerver. Har sett oroväckande blek ut i alla tre matcher hittils. Skärpning!
Bäst på isen i första är utan tvivel Ragge, Wesslau och även Fimpen.
Sämst är utvinsningen på Krüger. Fyfan vad löjligt, han gör allt han kan för att undvika Markström i det läget. Man ser tydligt på kroppsspråket att han verkligen ine vill köra på honom. Löjligt domslut! Löjlig är även experten Jonsson på ppv. Så tydlig brynäsare i matchen och han kan inte ens se vilken spelare som är vilken i DIF. Men i Brynäs går det jävligt bra. Sen hans "va" efter varje mening är så jävla frustrerande att lyssna på, men förmodligen så är det inte mycket han kan göra åt det
Sämst är utvinsningen på Krüger. Fyfan vad löjligt, han gör allt han kan för att undvika Markström i det läget. Man ser tydligt på kroppsspråket att han verkligen ine vill köra på honom. Löjligt domslut! Löjlig är även experten Jonsson på ppv. Så tydlig brynäsare i matchen och han kan inte ens se vilken spelare som är vilken i DIF. Men i Brynäs går det jävligt bra. Sen hans "va" efter varje mening är så jävla frustrerande att lyssna på, men förmodligen så är det inte mycket han kan göra åt det

100% DJURGÅRDSJ***L
-
Var det inte Markström som gjorde den där dykningen i JVM mot kanada när han var ute och svajade mitt ute i ingenstans?jensa85 skrev:sthlm_dif skrev:Krüger ut för att ha kört på Markström.
Det får fan räcka med dessa påkörningar, vi förlorar bara på det i längden.
Kämpa nu DIF!
Äh, jävla pissutvisning. Han nuddar honom knappt, och dessutom är Markström bakom egen kasse när det sker och stänger åkvägen. Vart fan ska Krüger ta vägen?
Djurgården - First and last and always.
Markström flög under JVM ja... han är väldigt lätt att få omkull, borde utnyttjas mer..
- Lee Harvey Oswald
Tjaa, det kan man ju bara spekulera om.Honken skrev:Om vi skulle "råka" sänka Markström så kommer Dom slå av underarmen på Macken eller ge Ölvestad en benteckling så hans karriär är över.Lee Harvey Oswald skrev:"råka" sänka Marskström
frölunda gjorde ju inte ett piss efter Nisses "felskär" mot Lundqvist.
Men du vet kanske att bif är mer ondskefulla...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jockmaniac skrev:Härligt för Oscar! För at börja hacka på någon jag aldrig hackar på så måste jag säga att det fanimej är dags för Kyle att släppa sina slutspelsnerver. Har sett oroväckande blek ut i alla tre matcher hittils. Skärpning!
Var du tvungen att uppmärksamma mig om det? Nu kommer jag störa mig som fan på det i hela matchen.

-
Men för fan SR, vad är det för sketen jävla pissmusik de spelar mellan periodpauserna? Är ju så jävla Brynäsaktigt, mina metal öron gick ju sönder x.x
Roligt att Brynäs klagade på våran klack lr ngt? de hörs ju skit lite för o va på hemmaplan..
EDIT: Andra hakningsutvisningen..vad händer?
EDIT: Andra hakningsutvisningen..vad händer?
Har domarna studerat brynäs haknings hockey ?
FAN! Nu jävlar måste vi markera! Man kör inte sönder Mackan ostraffat!!!
Hakning, IGEN?!
Helt otroligt, planeterna måste stå i linje.
Helt otroligt, planeterna måste stå i linje.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!
KOM IGEN NU FÖR FAN KLUBERTANZ! MER MÅL, JAG VILL HA, MER MÅÅÅÅL! ÖS PÅ ÖS PÅ ÖS PÅ ÖS PÅ!
KOM IGEN NU FÖR FAN KLUBERTANZ! MER MÅL, JAG VILL HA, MER MÅÅÅÅL! ÖS PÅ ÖS PÅ ÖS PÅ ÖS PÅ!